1. leht 2-st
21063, Sahk2, 1987
Postitatud: 11 Dets 2007 22:54
Postitas sahk2
Kapa ja Hyper7 meeldetuletuste peale lõpuks otsustasin ka enda teema ära teha.
Autoks on siis 21063, mille sain 2006 kevadel enda vanaemalt, kes otsustas istuda ümber Civicusse.
Masin on hetkel arvelt maha võetud ajutiselt, et vähem tüli oleks. Eesmärk on siis aasta ja kolme kuu pärast see enda igapäevaautona kasutusele võtta. Hetkel on ta maal kasutuses piima järgi käimiseks ja sõpradega ringi sõitmiseks.
Mõned puudused, mis siis autol on: mootoripadjad on hetkel läbi, generaator laeb vägagi kahtlaselt, üks pidur teeb viimasel ajal sellist häält, et tahab vist hakata kinni kiiluma, kere on natuke roostes uste äärtest ja plekkide keevituskohtadest, sisustust tuleks päris parajalt kohendada, elektrisüsteemi tuleks kah natuke üle vaadata.
Panen siis mõned pildi kah ülesse, et ikka aimu saada, milline masin on.
[Muudetud: 11-12-2007 sahk2]
[Muudetud: 11-12-2007 sahk2]

Postitatud: 12 Dets 2007 00:29
Postitas Jevgenich
Polegi nii hull ju , aga kui nii edasi sõpradega ringi sõidad , siis peale mootoripatjade läheb ka palju muid asju läbi

ning masin muutub põllurallikaks , mis siia klubisse kohe kindlasti ei sobi

Aga edu masina ülesehitamisega , ning loodame et sellest ka asja saab

Postitatud: 12 Dets 2007 17:12
Postitas sahk2
Põllurallikaks ei lase tal kohe kindlasti muutuda.
Aga selle mootoripadjaga on selline lugu, et masin oli Kapa juhtimise all, kui läbi läks.

Postitatud: 12 Dets 2007 17:35
Postitas Jonx
Su sõnastus on tekstis koguaeg tulevikus. St tuleks teha. Aga tee siis, mis sa ootad.
Paranda auto vead ja siis sõida edasi. Jõudu
Postitatud: 12 Dets 2007 17:46
Postitas kapa
Tarmo, nüüd sa teed vea. Mitte mootoripadi ei läinud minu juhtimisel, vaid ma konstanteerisin fakti, et mootoripadi on läbi.
Aga jah, siit pildilt paistab ta nukram, kui enne... Tõsi on see, et tööd sul on veel.
Seega, jõudu ja kui nõust või jõust puudu jääb, anna teada

Postitatud: 12 Dets 2007 18:21
Postitas reiner
Mille velg su masinal all on? Taga on 01, aga ees? Tundub kuidagi võõras..
Postitatud: 12 Dets 2007 21:19
Postitas sahk2
Velgeda kohta siis niipalju, et teadjamad mehed on öelnud, et pidavat Fiati veljed olema. Ise ei oska selle koha pealt seisukohta võtta, aga kuna ideaalselt alla sobivad, siis võivad Fiati omad olla küll.
Postitatud: 12 Dets 2007 22:26
Postitas Priidic
Kas ees mitte Talbot-i velg pole?
Postitatud: 12 Dets 2007 22:39
Postitas Varblane
Olen näinud samasuguseid velgi teistel siksidel veel peaks olema mingi vw oma aga pead ei anna;)
Postitatud: 15 Dets 2007 18:56
Postitas Rannamäe
Hea kohe näha enda auto sugulast.

Pisut uuem aasta küll, aga pole vist väga suurt vahet. Ootan juba aega, millal saame enda "nullkuuskolmed" koos kooli ette parkida.
Igatahes, edu sulle!
Postitatud: 05 Veebr 2008 18:16
Postitas sahk2
Vahepeal peaks profiili uuendama kah.

Sai siis siin nädal-paar tagasi mootoripadjad ära vahetatud. Loodetavasti jõuan ka seekord autoga kanali peale ja saab õli ära vahetatud ning muud vajalikku ka auto juures tehtud.
Viskan siia lõppu paar pilti kah üles;)

Postitatud: 05 Veebr 2008 18:22
Postitas kapa
Tubli!
Pildilt paistab võõras kütusepump. Küsimus targematele, kas on tegu AZLK 2141 pumbaga või millegi muu masina oma?
Postitatud: 05 Veebr 2008 18:27
Postitas JX
bumba kohta ei tea norida kuna endal on ka mingi imelik aga 21051 oli juba orginaalis.... see selleks... mootoripatjadeks oleks võinud küll panna niva omad kuna vastupidavamad aga kui mootor valu ei saa peaksid need ka kestma.... edu ehitamisel ja hoidmisel...
Postitatud: 05 Veebr 2008 19:07
Postitas Hulkur
Algselt postitas: JX
bumba kohta ei tea norida kuna endal on ka mingi imelik aga 21051 oli juba orginaalis.... see selleks... mootoripatjadeks oleks võinud küll panna niva omad kuna vastupidavamad aga kui mootor valu ei saa peaksid need ka kestma.... edu ehitamisel ja hoidmisel...
Nivaomasid tavasõiduks ei soovita. Võttab keresse vibra sisse.
Postitatud: 05 Veebr 2008 23:37
Postitas viaccess
Ammu unistan niva padjad tavaliste vastu vahetada. Esiteks, mootor asub kõrgemal (probleem klapikambrikaane mahavõtmisel ja õhufilter käib vastu kapoti) Teiseks, vibra on jube, eriti tühikäigul, sõidu ajal sisemüra väga kõrge.
Plussideks võib nimetada ainult vastupidavust.......
NB! Sorry OT eest!!!!
Sahale edu auto korda tegemisel ja ära ta põllu peal ära tapa....
Postitatud: 06 Veebr 2008 20:32
Postitas sahk2
Tänan edusoovide eest!! Seda on alati vaja;)
Aitäh heade teadmiste eest, kindlasti võtan arvesse, kui järgmine kord seesama töö peaks käsile sattuma

Postitatud: 23 Veebr 2008 01:09
Postitas sahk2
Nüüd siis elektrisüstemis mingi kala sees:ylbe
Nimelt siis see kaitse, mille alt jooksevad läbi nii parempoolne kaugtuli, kui vist ka ventikas põleb kogu aeg läbi. Ise kardan, et viga on ventikas, aga mine tea. Eks peaks mõne targema isikuga konsulteerima sel teemal. Äkki oskab keegi anda nõu, mille järgi kindlaks teha, kas viga on ventikas (lühis äkki kuskil) või tuledes (kuigi tööle lülitades nad põlevad mingi aja)?:puzzled
Igasugune abi teretulnud:):P
Postitatud: 23 Veebr 2008 10:09
Postitas hautz
Proovi ventikalt juhtmed lahti võtta,kui kaitse jääb terveks ,siis on asi ventikas.
Provi veel ventika rellest voolujuhtmeid ära võtta ja ka tuledest(ühekaupa kõike teha)
Postitatud: 24 Veebr 2008 19:15
Postitas kapa
Oota nüüd hetkeke... Minu andmed ütlevad, et 2106-l ei ole mitte parempoolne kaugtuli ja ventikas ühe kaitsme all. Mis ventikast sa räägid? Ikka radiaatori jahutusventilaatorist? Minu info ütleb, et parempoolne kaugtuli asub kaitsme nr 4 all, jahutusventilaator aga nr 15 kaitsme all. Üldiselt, ega seal muud pole, kui juhet mööda jälge ajama, kus lühis tekkida võib. Lihtsad asjad nagu pistikud ja lülitid kõigepealt. PS: ventilaatorile käib 16A kaitse

Postitatud: 24 Veebr 2008 20:02
Postitas sahk2
Kapa jutt jumalast täppis. Ei tea kust oli kõrvade vahele jäänud, et ühe kaitsme all need kaks asja.

Igatahes kontrollisin ventikat ja avastasin, et ventika juhtmel lihtsalt üks ühendus logiseb. Sellest siis tingitud ka see, et vahepeal töötab, vahepeal mitte. Tuleb lihtsalt see ühendus ära vahetada ja töötab nagu Norras.
Nüüd aga ilmnevad uued probleemid. Jahutusvedelik tilgub salongi.

Armatuurlaua all on mingi väike pot?ik (Sry, ei tea kuidas selle asja õige nimi on:spin), kuhu tulevad sisse jahutusvedeliku torud ning sealt lasebki läbi. Nii et saab natuke möllata jällegi.

Igatahes loodan, et kui need asjad korras, siis asi natuke parem jälle;)