1. leht 2-st

21011, VRT, 1978

Postitatud: 24 Nov 2007 22:18
Postitas VRT
Enne kui Samara maha müüsin ostsin siis lada 21011. Ühe vanainimese käes sõitnud. Seest ja väljast väga korralik. Talvel pole veel sõidetud, see seletab miks roostet pole:rolleyes
Mootoriks siis 1,3, all on 13 tollised mangels veljed. Auto ise valget värvi, küljel isegi kroomliistud alles.Pilt

Postitatud: 25 Nov 2007 14:14
Postitas GTA
Ennegi Rakvere vahel seda pärli trehvanud. Seisis teine Tartu tn. rehvivahetuse juures alatihti.
Mis siis nüüd plaanid selle autoga on?

Postitatud: 25 Nov 2007 14:21
Postitas VAZ
Mina nägin seda pidevalt seismas Nordi poe lähistel olevas hoovis. Natuke roostet siiski on, kuid auto on välimuselt tõesti ilus.

Pilt

Postitatud: 25 Nov 2007 14:40
Postitas Rallilada
Esimeselt piltilt on näha nagu oleks tagumine ots ära vajunud.

Postitatud: 25 Nov 2007 17:47
Postitas VRT
Algselt postitas: GTA
Ennegi Rakvere vahel seda pärli trehvanud. Seisis teine Tartu tn. rehvivahetuse juures alatihti.
Mis siis nüüd plaanid selle autoga on?
Suuremaid plaane pole, jääb nagu on, mingit "tuuningut" ei tule. Algul oli plaanis talvel sõita, nüüd plaanid muudusid ja talveks jääb ta seisma, et sool talle liiga tegema ei saaks.;)

Postitatud: 25 Nov 2007 17:52
Postitas VRT
Algselt postitas: Rallilada
Esimeselt piltilt on näha nagu oleks tagumine ots ära vajunud.
Taguosa sellel ladal ära vajunud pole, seda võin kinnitada.:spin

Postitatud: 10 Apr 2008 23:21
Postitas VRT
Lada sai uue mootori peale. Differ jäi veel 2101 oma looduses et peab valule paremini vastu. Sai pandud ka Niva tuttikas käigukast. Ennem pealepanekut tehtud mootori eelmise omaniku poolt kapremont ka ära. Nüüd vaja sisse sõita mootor.

[Muudetud: 10-4-2008 VRT]

Postitatud: 15 Apr 2008 20:03
Postitas VRT
Sai ostetud siis Rakvere lähedalt Lada poest uus sidurikomplekt koosnes siis sidurikettast ja sidurikorvist, survelaagrit ei saanud.
Sai survelaager siis ladu24 tellitud. Mehaanik võttis pani uue mootori kokku, aga avastas peagi et uus siduriketas poob kinni. Uuesti lahtivõttes oli siduriketas üldse vales mõõdus. Arusaadav oli mehaaniku viha sellel hetkel.:kuri .
Nüüd sai võetud vana siduriketas, mis oli all olnud veavalt mõni sada km ja töökindlus kindlam.

Postitatud: 15 Apr 2008 20:09
Postitas VRT
Põhjus siis miks uus mootor sai osta.
Seda tegi vene mootori küünal, mille tükk mootorisse kukkus ja 2 kolvi rikkus koos klappitega.

[Muudetud: 15-4-2008 VRT]

[Muudetud: 15-4-2008 VRT]Pilt

Postitatud: 15 Apr 2008 20:23
Postitas VRT
See on siis see siduriketas millest juttu oli.Pilt

Postitatud: 15 Apr 2008 20:39
Postitas Indy
Lisa sellest küünlast ka pilt.
Nii tahaks näha, milline tükk sellest küünlast silindrisse kukkus.
:( Oh seda ebaõnne!

[Muudetud: 15-4-2008 Indy]

Postitatud: 15 Apr 2008 21:45
Postitas SexSix
Tõesti ebaõnn.Pole kunagi näinud,et küünal osaliselt silindrisse kukub.Mootor võis hirmsatmoodi koliseda!Silinder-kolb peaks siiski kolmas olema.Kas küünlatükk lendas läbi klappide välja või neetiti plokikaane külge?Nüüd vist kolvirõngasooned ka pinnitud-esimene kroomrõngas kinni.

Postitatud: 15 Apr 2008 23:42
Postitas VRT
Kahjuks on katkine küünal alles, tükki vist alles pole.
Mootor sõidis ise veel remonti kohta 3 kolv ei töötanud üldse ja 4 jättis vahele. Lisaks oli mootoris vesi sees mis mootori plokki mõra ja klappikaane kõvaraks. Kui sinna jõudsin vahemaa umbes 10 km oli temperatuur punase peal.
Mehaanikud võtsid mootori lahti ja kallasid 1,5 liitrit vett plokist välja ja vaatasid mis osad toimisid mis mitte.
Mootori häält summutas siis mootori ketti hääl, kuna keti pinkuti oli läbi ja kett jooksis lõtvaks.
Ühesõnaga oli mehaanikute imestus suur kuidas ma selles korras autoga sinna üldse välja jõudsin.

Huvitav.

Postitatud: 16 Apr 2008 08:35
Postitas SexSix
Eelnevalt oled kirjutanud,et mootori eelmine omanik oli teinud kapitaalremondi?Kahtlen selles.Kolvid kuidagi tatised või siis oskamatult tehtud.
Kapitaalremont on üsna kallis,kui mootorit müüakse paari tuhandega siis ehk rõngad,saaled ja tihendid on vahetatud.Ketipinguti sellel mootoril ka andis järgi?!Isegi nii väike osa vahetamatta.

Postitatud: 16 Apr 2008 09:57
Postitas pedrox
Algselt postitas: SexSix
Eelnevalt oled kirjutanud,et mootori eelmine omanik oli teinud kapitaalremondi?Kahtlen selles.Kolvid kuidagi tatised või siis oskamatult tehtud.
Kapitaalremont on üsna kallis,kui mootorit müüakse paari tuhandega siis ehk rõngad,saaled ja tihendid on vahetatud.Ketipinguti sellel mootoril ka andis järgi?!Isegi nii väike osa vahetamatta.
Eeldan, et pilt on tehtud just eelmisest mootorist. Pärast seda saigi uus kap rem. mootor ostetud.

Postitatud: 16 Apr 2008 11:08
Postitas GTA
Eelmine mootor, 1300cc oli väidetavalt kaprem äsja tehtud. Andis siiski kiirelt otsad:D Nüüd on uus mootor, 1600cc, ka väidetavalt kaprem tehtud. Loodame, et too siis kestab:) 1600 mootor pluss kopika ülekanded peaks päris kobeda mineku tagama. Kuigi kui teine auto Porsche on, siis pole nagu lugu kuidas see Lada liigub:P

Üritasin küll vahepeal mootorita autot omale kaubelda, aga ei läinud läbi:P Mees jäi endale kindlaks - tegi auto korda ja ega siis muud, kui loodame kuskil varsti trehvata, praegu juba sobivad ilmad ka, et auto garaazist päevavalgele tuua! Edu!

Postitatud: 16 Apr 2008 23:18
Postitas VRT
Tänud, täna sain auto ka kätte lõppuks. Seekord oli siiski kapremont uuele 1600 mootorile tehtud. Vähemalt mehaaniku sõnul. Eelmisele mootorile ei olnud tehtud ehk siis 1300. Algul pean rahulikumalt võtma sissesõiduks. Sellesse mootori pandud siis hulga vaeva ja raha. Käisime Rakverest Läänemaal täpsemalt Lihulas mootori järgi. Nüüd lõpuks siis mootor peal ja peagi sillastendi minek. Mastiksiga oli tehtud põhi korralikult ja paksult kokku ja roostet seal õnneks ei olnud. Nii et üks lada jälle teel.

[Muudetud: 16-4-2008 VRT]

[Muudetud: 16-4-2008 VRT]

Postitatud: 20 Apr 2008 01:23
Postitas martvl
rakvere vahel nähtud seda autot :)
velg meeldib tohutult sobib sinna alla :)
igaljuhul edu !

Postitatud: 15 Mai 2008 16:01
Postitas VRT
Sain GTA juures klapirekulli ka tehtud, nüüd käib mootor ka vaiksemalt. Siinkohal siis suured tänud GTA.
Nüüd vahetatud ka klapikaane tihend ja karteritihend. Mootor on vaikne ja liigub hästi edasi siiani.

Postitatud: 04 Dets 2008 15:34
Postitas VRT
Sai siis vahetatud sumputi otsast lõpuni kõik uus. Tehtud õlivahetus, vahetatud puksid ja sarniirid, nii palju kui neid seal oli. Veel siis esimesed ja tagumised piduriklotsid ja karpas vahetatud tihendid ja tüüsid. Sai vahetatud ka karpani minevad küttesevoolikud, sest oli mõrad sees, parem karta kui kahetseda.:rolleyes



[Muudetud: 4-12-2008 VRT]Pilt