1. leht 1-st

Vaz 2106,Rallilada,1986

Postitatud: 24 Nov 2007 19:15
Postitas Rallilada
Vaz 2106 Ralli



Räägin siis väheke enda autos , Vaz 2106 Ralli projekt ,
Olen siis niikaugele jõudnud, et turvapuur on sees bilstein b6 Ralli amordid all , jpm. Mõttes on siis teha NN külakrossiks see auto ,
Tänaseks on auto juba seest ära värvitud , aga jätsime selle ,, Pigi vms Sinna põhjaalla Ja pidime uuesti üleskraapima ,,
Alguses panime tugevtatud tagusilla alla ,aga See oli kõver Nii siis , Panime teise silla alla:sein

[Muudetud: 24-11-2007 Rallilada]Pilt

Postitatud: 24 Nov 2007 19:47
Postitas reiner
Palun tee teema pealkiri korda!
Rohkem pilte tahaks näha?
Ja mida tähendab külakross?

Postitatud: 24 Nov 2007 20:39
Postitas ralliace16
ma ei tea kas nüüd õigust räägin, aga meil siin Valgamaal on külakross sellist viisi võistlus, et kellegil on oma maa peale ise valmistatud krossirada ning siis tulevad lähivaldade põllurallikad jms. masinad kokku, et omavahel võistelda. Tavaliselt osavõtumaksu pole, või on see väga madal. Igatahes EAL-iga on pidevalt võitlusi, sedausega need keelatud pole, aga EAL jääb nii ju rahadest ilma. :lol Muidu ma ei soovita eriti sul neid nõuetega turvapuure toppida, kuna tuttav pani ning sõideti essal sõidul masin nagu karp kokku. Muidu autol polegi väga viga, arvestades seda, milline ta peale krossi on.:D

Postitatud: 24 Nov 2007 21:19
Postitas m4rt
bilstein b6 küll mingi rally amort pole

Postitatud: 24 Nov 2007 21:44
Postitas ccve
Algselt postitas: M4rt
bilstein b6 küll mingi rally amort pole
Ta mõtleb selle all "Bilstein B6 Rallye" amorti, Rallye on amordi nimi, pole tegemist tavalise b6 sport'ga

[Muudetud: 24-11-2007 ccve]

Postitatud: 24 Nov 2007 22:02
Postitas Rallilada
Algselt postitas: ralliace16
ma ei tea kas nüüd õigust räägin, aga meil siin Valgamaal on külakross sellist viisi võistlus, et kellegil on oma maa peale ise valmistatud krossirada ning siis tulevad lähivaldade põllurallikad jms. masinad kokku, et omavahel võistelda. Tavaliselt osavõtumaksu pole, või on see väga madal. Igatahes EAL-iga on pidevalt võitlusi, sedausega need keelatud pole, aga EAL jääb nii ju rahadest ilma. :lol Muidu ma ei soovita eriti sul neid nõuetega turvapuure toppida, kuna tuttav pani ning sõideti essal sõidul masin nagu karp kokku. Muidu autol polegi väga viga, arvestades seda, milline ta peale krossi on.:D



Jah õigus , Tähendab et ei olnd õige puur sest neid puure sõidetakse siis kokku kui pannakse 3-5 korda üle kata ja siis ka mingi 2-3 cm Aint kõverad kuigi see on väga palju .

[Muudetud: 24-11-2007 Rallilada]

Postitatud: 24 Nov 2007 22:06
Postitas Rallilada
Algselt postitas: reiner
Palun tee teema pealkiri korda!
Rohkem pilte tahaks näha?
Ja mida tähendab külakross?






Kui kuulnud pole siis küla kross on selline, Et seal võivad tavaautod sõita , Aga seda korraldab eraisik.

pilt

Postitatud: 24 Nov 2007 22:10
Postitas Rallilada
Turvapuur siis .Pilt

Tagusild .

Postitatud: 24 Nov 2007 22:11
Postitas Rallilada
Pilt

Postitatud: 24 Nov 2007 22:14
Postitas Rallilada
Vana tagusild oli tugevntatud ja kõver.Pilt

Postitatud: 24 Nov 2007 22:26
Postitas Hulkur
Mismoodi sild kõver oli? Kas v-kujuliselt või oli sild porplelleris?

Omal sai kah kunagi tagasilla V-ks hüppatud Siis sai rihmadega kinni siduda estakaadi peale ja tiffrsit tungiga tõsta. Läks sirgeks küll, aga peale seda kohe tugevdusi keevitama sillale.

Selle tagasilla tugevdamisega kah omad jamad. Mida raskem see tagasild on seda halvem juhitavus. Vetruv mass läheb niivõrd suureks.

[Muudetud: 24-11-2007 Hulkur]

Postitatud: 24 Nov 2007 22:34
Postitas Rallilada
Ta on ka v-ks ,Tead kui sa lased silla tugevamaks teha siis pead laskma punktida Mitte ei tohi täis keevitus olla . Mul ühel Sõbral,tuttaval oli ka sild tugevntatud ja hoppa peaaegu iga sõit vahetas diffrit .

Postitatud: 24 Nov 2007 22:55
Postitas Rallilada
Tagusilla panime Tikkpoltide peale ,sest siis hoiab paremini Reduktorit kinni .

[Muudetud: 24-11-2007 Rallilada]Pilt

Postitatud: 25 Nov 2007 17:07
Postitas reiner
Algselt postitas: Hulkur
Selle tagasilla tugevdamisega kah omad jamad. Mida raskem see tagasild on seda halvem juhitavus. Vetruv mass läheb niivõrd suureks.
Loll jutt!
Õige amordiga pole mingit probleemi. Ja pealegi, ega sa sellele sillale mingi 20kg rauda tugevdamiseks juurde ei keevita. 2-3kg ehk läheb sild raskemaks, aga see ei muuda küll midagi.
Õigetel ralli ladadel kasutatakse volvo tagasilda, mis on veel raskem kui tugevdatud lada tagasild...

Postitatud: 25 Nov 2007 23:50
Postitas Hulkur
Kuulnud juttu, et kerguse mõttes ulmet tehtud :)

Kunagi olevat olnud lada originaalklass (rallis)

Siis kuttid kergendasid ikka oma autosid väga väga vaevaliselt.
Vaipade alt pigi minema, istmed vattist tühjaks, uuristati ukselinke kergemaks, ustest heli summ välja, ukseraame lõigati, polstreid kooriti(Seest poolt), taguistmetel lõigati metall konkstruktsiooni vähemaks, treiti poolasse kergemaks. Kindlasti oli veel seal neid kergendamise mooduseid aga rohkem hetkel ei mäleta.

[Muudetud: 25-11-2007 Hulkur]

Postitatud: 26 Nov 2007 00:21
Postitas Vaalo
Algselt postitas: Hulkur
uuristati ukselinke kergemaks...
Sa teed nalja?

Postitatud: 26 Nov 2007 00:23
Postitas Hulkur
Peenikese puuriga olevat puuritud seest tühjaks ukselingid.

Nii mulle räägiti! Kas see nüüd 100% paika peab seda ei tea.

Postitatud: 26 Nov 2007 00:33
Postitas Vaalo
Ma arvan, et sellest oli ikka meeletult kasu, ukselingid on ju ühed raskemad detailid üldse.

Postitatud: 26 Nov 2007 10:10
Postitas Rallilada
Algselt postitas: Hulkur
Kuulnud juttu, et kerguse mõttes ulmet tehtud :)

Kunagi olevat olnud lada originaalklass (rallis)

Siis kuttid kergendasid ikka oma autosid väga väga vaevaliselt.
Vaipade alt pigi minema, istmed vattist tühjaks, uuristati ukselinke kergemaks, ustest heli summ välja, ukseraame lõigati, polstreid kooriti(Seest poolt), taguistmetel lõigati metall konkstruktsiooni vähemaks, treiti poolasse kergemaks. Kindlasti oli veel seal neid kergendamise mooduseid aga rohkem hetkel ei mäleta.

[Muudetud: 25-11-2007 Hulkur]










Ma arvan ka et auto peab vägakerge olema ,Olen käind ise paaril superkrossil vaatamas Autosi Vattan sisse vapsiee kõik puhtaks lõigatud .

Postitatud: 26 Nov 2007 10:46
Postitas olaaf
Meil käis tööl masinaid kohendamas vahepeal üks rinkasõitja 70ndatest see rääkis, et volgameestel olid kered nagu sõelapõhjad ära uuristatud.
ta ise sõitis 03ga mis samuti oli päris ära uuristatud ning lisaks sellele olid ka standard klassis nn standartsematel vendadel iga raja jaoks omad hammasrattad käigukastis..

mootori oleks võinud 4-5cm tahapoole tuua oleks kaalujaotus palju paremaks läinud :)