1. leht 2-st

21051, jx, 1982 Müüdud.

Postitatud: 05 Nov 2007 17:33
Postitas JX
sai siis suve lõpul sai siis soetatud koolis käimiseks ja niisama sõitmiseks. Aga lugedes ja pikalt kaaludes, ei tasu iga päev kooli autoga käia, tahaks hakkata tegelema vaikselt rahvaralliga... alustuseks võiks jäärallyd ette võtta ja siis edasi...

Mis siis on tehtud:
- mootor vahetatud 1,6 vastu( kuigi illegaalne)
- 06 karburaator mehaaniliselt avaneva teise klapiga
- vali väljalase( ilma püttideta)
- lai valu R15/50/195( välimust küll aga sõidu kvaliteet andis tunda)
- salong ümber kohandatud tänava ja tavasõidus (06 kellad, pioneeri makk, kõlarid, supakas, toonklaas
- lada sportrool
- ülejäänud jäi tagaplaanile

Nüüd aga plaanid mida tahaks teha ja igasugused soovitused on teretulnud, sest auto nn ümbersünd hakkab pihta varsti kui garaas valmis saab(kas ümber tegemiseks on vaja mingit luba..)

- jätta sama mootor 1,6
- topelt soltex c-40 või topelt weber 45
- korralik roostevabast väljalase( valmistamisel oleks abi vaja)
- uusi istmeid tahaks,korvistmed, sest vanadel on vedrud nii tunda kui ka näha( aga kas on mõtekas ülejäänud välja visata)
- orginaal R13 veljed( kui rikkamaks saan siis midagi rally poolelt...)
- nn tümm välja võtta
- kellade paigutus uus või siis uued kellad( kas on jälle mõtet)
- gaasi amordid( mis firmat soovitate)
- mis vedrud ei tea veel( räägitakse et madalamal autol on pidavus parem ning kas on mõtet vedrusi lühemaks lõigata)
- topeltsabikas(lugesin et kui on head amordid ei ole vaja aga...)
- küljelaiendid( algul kas on mõtet teha üleliigset kulutust)
- stangede eemaldamine( näeb siis nagu rallykas välja aga kas ARkiga on kooskõlas isegi siis kui vfts laiendid on küljes...)
- elektroonikat ei tea kas oleks vaja kärpida...

pildid varsti...

[Muudetud: 6-11-2007 JX]

[Muudetud: 26-12-2007 logman]

Postitatud: 05 Nov 2007 17:55
Postitas olaaf
kui tohib siis paar märkust:
- rahvarallis ei tohi standardklassis karburaatoreid vahetada - seda enam ühe asemele mitu panna! lubatud on margisiseselt karpasid vahetada...

miks 15" velgedega sõidukvaliteet tunda andis?
siit sealt veidi suuremaks lõigata ning sõidukvaliteet on palju parem suurtel kiirustel + kruusarehve/asfaldirehve 15" kasutatuna rohkem liigub...

gaasiamordid plaza, grodno või siis bilsteini ralli seeria

küljelaiendeid ei tohi standardklassis rahvarallis olla...

stangesid ei tohi eemaldada ei rahvarallis ega tänavasõiduks..

ladal pole elektroonikat :D

[Muudetud: 5-11-2007 olaaf]

Postitatud: 05 Nov 2007 18:01
Postitas JX
mis klassi siis liigitatakse kui on mitu karburaatorit....

kvaliteet nimelt selles et rooli tunduvalt raskem keerata, auto hakkas normaalkiirusel ujuma, aga sellise profiiliga rehve ei ole ju odav saada R15/50/195...

elektroonika all pidasin silmas väikseid lisasi....tagaklaasi soojendus, salongi valgus...mootroruumi valgus... suur kaitsme karp...olen näidud rallykatel tunduvalt väiksemaid kaitsmekarpe salongis( teisel ladal 02 tegin ise elektrisüsteemi ja kaitsmeploki tõin kindalaeka kaanele...)

Postitatud: 05 Nov 2007 18:30
Postitas ccve
Sellist karbussi klassi polegi, järgmine on sportauto klass kuhu sa ilma puuri ja istmeteta ning muu vajalikuta ei saagi. Rahvarallis ei tohi pmst mitte midagi muuta peale rooli ja amortide. Nii,et enamus plaane võid unustada kui tahad rahvarallit sõitma hakata. Plaza'si ei soovita, ise sõitsin külg ees mulla valli ning sain ilusti esimesed plazad bilsteinide vastu välja vahetada (Y)

Postitatud: 05 Nov 2007 20:50
Postitas olaaf
Algselt postitas: ccve Plaza'si ei soovita, ise sõitsin külg ees mulla valli ning sain ilusti esimesed plazad bilsteinide vastu välja vahetada (Y)
samas venelased ise netis kiidavad jubedalt - moskva lähistel terve kamp sõidab plaza amortidega... mine võta kinni
ehk lihtsalt ei vedanud või oli praak vms...

2 plazat = 1 bilstein seega :)

Postitatud: 05 Nov 2007 21:32
Postitas ccve
Algselt postitas: olaaf
Algselt postitas: ccve Plaza'si ei soovita, ise sõitsin külg ees mulla valli ning sain ilusti esimesed plazad bilsteinide vastu välja vahetada (Y)
samas venelased ise netis kiidavad jubedalt - moskva lähistel terve kamp sõidab plaza amortidega... mine võta kinni
ehk lihtsalt ei vedanud või oli praak vms...

2 plazat = 1 bilstein seega :)
Just just, mulle kiideti ka neid taevani ja öeldi ,et venemaa rallisõitjate seas popp värk. Aga läksid mõlemad esimesed pmst korraga suurema rallimise peale. Vaevalt ,et praak, lihtsalt hullu valu ei kannata. Siiani pole Bilstein Rally kohta midagi öelda, eks kvaliteet ja hind käivad käsikäes.

Postitatud: 05 Nov 2007 21:34
Postitas olaaf
kust ta pooleks läks - kas alumise silma tagant nagu tavaliselt või tegi midagi huvitavamat?

Postitatud: 05 Nov 2007 22:37
Postitas ccve
Algselt postitas: olaaf
kust ta pooleks läks - kas alumise silma tagant nagu tavaliselt või tegi midagi huvitavamat?
Kõik sisu mis peaks üles alla liikuma moondus banaaniks, alla läks aga üles ei tulnud. St see "toruke" seal sees oli väga kõver ning amort oli ka paras banaan.

Postitatud: 06 Nov 2007 17:29
Postitas JX
tekkib ikka küsimu kui panna vfts küljelaiendid kas siis võib ilma stangedetta sõita???

Postitatud: 06 Nov 2007 17:56
Postitas corrado
Väga ilus 05, ma isiklikult küll ei soovitaks korralikku 05't rahvaralliks teha ära, see ju tsillimise masin:cool:
ralliks osta ikka mingi muu pill...mis pole nii korralik:)
aga mis ütleja ma ka olen:P

Postitatud: 06 Nov 2007 18:03
Postitas JX
tsillimine on kallis lõbu ja rally veel kallim....aga rally on ju elu...
pildid siis nüüd...

[Muudetud: 6-11-2007 JX]Pilt

Postitatud: 06 Nov 2007 18:07
Postitas JX
tagant...

[Muudetud: 6-11-2007 JX]Pilt

Postitatud: 06 Nov 2007 18:07
Postitas corrado
Ralli võib ju elu olla, mul sama asi, aga ma harjutan vaikselt enda vana rondi sigulliga:)
Sellise iludusega nagu see 05 on,ei julgeks ma mujal kui siledal teel sõitagi;)

Postitatud: 06 Nov 2007 18:10
Postitas JX
minu teada tasub rallikaid teha just uutest iludustest sest neil on kõva plekk kuhu roosteuss pole veel jõudnud...aga autost saab algul rahvaralli auto mis kulgeb ka mööda teid...

[Muudetud: 6-11-2007 JX]Pilt

Postitatud: 06 Nov 2007 18:12
Postitas corrado
nojah,eks see igaühe enda otsustada mida autoga teeb:)

Postitatud: 06 Nov 2007 18:13
Postitas JX
p.s oled võru mees...vahel liigub see nullviis ka võru tänavatel...



[Muudetud: 6-11-2007 JX]Pilt

Postitatud: 06 Nov 2007 18:15
Postitas corrado
normaalne,eks kui näeb siis annan teada :D
minu oma sa vaevalt eriti näed, kuna endal puudub juhtimisõigus ja ema ka eriti ei sõidaks sellega:kuri

Postitatud: 06 Nov 2007 18:24
Postitas JX
salongist siis ka midagi...veel enne muutusi...

[Muudetud: 6-11-2007 JX]Pilt

Postitatud: 06 Nov 2007 21:56
Postitas Jonx
Tõesti kaunis masin, mina hoiaks ka seda kui kullatera ja ralli rajalt eemal. Aga eks omanik ise teab mis peale hakkab. Jõudu ja pikka iga autole

Postitatud: 06 Nov 2007 22:29
Postitas GhostRider
Algselt postitas: JX
salongist siis ka midagi...veel enne muutusi...

[Muudetud: 6-11-2007 JX]
armatuur küll porr, aga väljast on masin (y)

[Muudetud: 6-11-2007 GhostRider]