1. leht 13-st

Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!

Postitatud: 06 Okt 2007 21:02
Postitas VäikeMägilane
kuna 05 kere osutus siiski avariiliseks ja suureks roosteussiks, sai siin aasta tagasi see plaan mahamaetud ja autogi müüdud. Uus kere oli ka juba varnast võtta, vana hea 2101- kopeika.

pikalt ei viitsi kirjutada, minu järgmine ralliprojekt lihtsalt, hetkel ootab eeltööde taga, muud asjad enamvähem olemas. mõned pildid ka lisan hiljem.

kubatuur siis nats üle 1700, piisava ressursiga, webberid, jms ralliks vajalik.



[Muudetud: 16.6.2010 VäikeMägilane]

Postitatud: 06 Okt 2007 21:49
Postitas Jan
kolvikäik, -läbimõõt?

Postitatud: 06 Okt 2007 22:52
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: Jan
kolvikäik, -läbimõõt?
Tänase seisuga lähevad siiski 83mm kolvid
kubatuur tuleb siis 1734cc


Läksid siiski 84mm, kuna need saime soodsamalt
kubatuur seega ca 1750-1770cc

[Muudetud: 22.10.2010 VäikeMägilane]

Postitatud: 07 Okt 2007 22:23
Postitas PuZuP
Lõpuks ometi seltsimees Skahar...
Ütleme nii, et oli ka aeg juba :P

Ahjaa...kui nüüd vanu võlgu meelde tuletada, siis oled Sa veel ühe M.R.A. tähenduse seletuse võlgu :lol

Postitatud: 08 Okt 2007 20:36
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: PuZuP
Lõpuks ometi seltsimees Skahar...
Ütleme nii, et oli ka aeg juba :P

Ahjaa...kui nüüd vanu võlgu meelde tuletada, siis oled Sa veel ühe M.R.A. tähenduse seletuse võlgu :lol
Minu Ralli Auto, sama masin punane 01, aga teine nimi nüüd
1800Ralli

[Muudetud: 8.10.2007 VäikeMägilane]

[Muudetud: 22.10.2010 VäikeMägilane]

Postitatud: 12 Okt 2007 11:22
Postitas Jan
Kas on mingi põhjus ka, miks suuremat kubatuuri ei tule?

[Muudetud: 12-10-2007 Jan]

Postitatud: 18 Nov 2007 17:43
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: Jan
Kas on mingi põhjus ka, miks suuremat kubatuuri ei tule?

[Muudetud: 12-10-2007 Jan]

eeeh...et nagu kui palju suuremat sa mõtled?

Postitatud: 18 Nov 2007 17:48
Postitas VäikeMägilane
masin on nüüd lõpuks ka värvi all, suurem aur on läinud uue garaa?i sisseseadmise peale, aga tasa ja targu.

kui kellegil vedeleb/saab müüa, siis oleks vajaka
02 vedrusid tagumisi
korralikku/uut starterit(Niva 1700'sele mootorile)
karteri kaitset äkki
mingeid VFTS'i vidinaid võib ka alati pakkuda

Postitatud: 18 Nov 2007 17:49
Postitas reiner
Pilte tahaks ikkagi näha:rolleyes

Postitatud: 18 Nov 2007 22:19
Postitas ccve
Mul kodus seisavad Reinsalu laiendid, 4 koobast ja esilisa. Tagumised laiendid ukse "avaga" . Reinsalu müüb neid 3200.-'ga, tee oma pakkumine ja ehk müün ära ;)

Postitatud: 19 Nov 2007 22:45
Postitas VäikeMägilane
ei laienditega hetkel probleeme ei ole, mul endal käpp sees, aga muidugi mine tea onju?

pilte jah....püüab, aga siia ju neid oma arvutist laadida ei saa!?

Postitatud: 19 Nov 2007 22:54
Postitas PuZuP
Algselt postitas: VäikeMägilane
püüab, aga siia ju neid oma arvutist laadida ei saa!?
Noo...vajuta nüüd "post reply" ja vaata uuesti...
Vihje: "Lisatud fail" ;)

Postitatud: 02 Dets 2007 17:32
Postitas VäikeMägilane
paar pilti sis uuest pisiVFTS'istPilt

pisiVFTS

Postitatud: 02 Dets 2007 17:34
Postitas VäikeMägilane
ilus ja puhas .... veelPilt

Postitatud: 02 Dets 2007 17:37
Postitas VäikeMägilane
Värvideks Glasurit veokaseeria
?nitti võetud 86a. Harju Kek'i VFTS'idest
peaaegu 1:1'le tolleaja disainist

Postitatud: 16 Veebr 2008 21:49
Postitas Tymmu23
täitsa tore masin paistab tulevat,kas ralliradadele see auto? sellisel juhul E8?

Postitatud: 16 Nov 2008 19:20
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: Tymmu23
täitsa tore masin paistab tulevat,kas ralliradadele see auto? sellisel juhul E8?
Sportrallidele jah see mõeldud, esiasi mis temaga tegelikult tegema hakatakse...

Auto on saanud peale mootori, kasti, väljalakse süsteemi(seda aitas teostada meie klubi auliige).
Hetkel käib juhtmete vedu ja elektritööd.
Loodame et kevadeks saab stardivalmis.

Postitatud: 15 Juul 2009 23:27
Postitas olaaf
suur suvi käes ja higistatakse põlvas garaahis, et lõuna eestil peal olla ikka,
loodan, et saad selle kõige pakilisema mure ka lahendatud ja leiad sturmani..

mõned pildid tänasest melust..
Pilt
Pilt
Pilt
mootori hääl on küll paljulubav ;)

täna jäädi tutikat roolikarpi remontima milles ühel laagril puudusid mõned kuulid ainult... :puzzled

edu!

Postitatud: 19 Juul 2009 13:56
Postitas VäikeMägilane
Nonii, vaatan et Olaaf on salamisi väga aktiivselt, lisaks VÄGA paljudele teistele huvialadele, fotograafiaga tegelema hakanud...

Igatahes olid väga pingelised ja kurnavad nädalad, kuid kulminatsioon oli see, et masin läbis suurte jamadeta ka karmio tehnilise komisjoni, omandas EAL tehnilise kaardi ja jõudis ka Lõuna Eesti ralliradadele - mis oli üks peamine eesmärk. Katsesõidust ja seadistustest puutumatuna sai siiski 100km mootorit sissesõidetud ja siis kohe starti. Kuna finantsid puudulikud ja probleemid kaardilugejatega, siis ei saanud ka erilist rallifiilingut tunda ja ka mootori juhtelektroonika streik pärsis sujuvat võidusõitu-rääkimata magamata öödest. Kulminatsioon oli ekipaa?i karm otsus sõit pooleli jätta, seekord siis isiklikel põhjustel. Elu on karm.

Uudiseks ka see et masin on nüüdsest avatud ostupakkumistele, kas siis tervikuna või siis erinevate detailide kaupa (mootor, kast, sillad, kere, sõiduvarustus vmt)

mingeid niisama huviliste kõnesid ei oota, konkreetsed pakkumised teretulnud. Loomulikult on komplektse auto hind soodsam kui eraldi juppidena müües ning enda oma tööd ja raha sisse ei arvesta.

5279359


lisan ka mõned pildid.

[Muudetud: 19.7.2009 VäikeMägilane]

[Muudetud: 19.7.2009 VäikeMägilane]Pilt

Postitatud: 19 Juul 2009 16:20
Postitas tuhajuhe
Kahju ,et ei näinud kuidas finisini tulete.Kas see katkestamise põhjus on nüüd auto müügi põhjuseks?