1. leht 2-st

2103-rosu-1975

Postitatud: 04 Juul 2007 18:18
Postitas rosu
Mina olen see mees, kes ostis ära kasutaja Tegija auto.

Tänaseks olen sõitnud Lada-ga 600 km. Auto on olnud minu käes täpselt nädal aega.
Tehtud:
Alguses on ikka harjumatu ning sõitsin viljandi linna vahel eneselegi teadmata käsipiduriga.
Sellest tulenevalt oli vaja korda seada tagapidurid.
Vahetatud on ka käigukanginupp, mis ei meeldinud ja uste seest võtsin välja vee ning keerasin kinni esiratta laagrid
Vaja teha:
Auto ära pesta, plokikaane tihendi vahelt immitseb õli, sinna on ka mingit rohtu vaja leida .

Tagasillas on kuskil 98kmh juures mingi urin, mida pole sõites näiteks 90 ega 110-ga

lõpuks väike pilt kah minust ja masinast

Pilt


[Muudetud: 4-7-2007 ando]

Postitatud: 04 Juul 2007 21:40
Postitas amfiibinimene
pilt tehtud peale HRC`d?

Postitatud: 04 Juul 2007 21:42
Postitas tuhajuhe
Keerasid kinni esiratta laagrid??Ma mäletan,et ladal peab olema esirataste laagrites lõtk.Et pidurite klotsid ei jääks peale.

Postitatud: 04 Juul 2007 23:04
Postitas rosu
pilt on tehtud jah peale hrc d
no niisuurt lõtku ikka seal olla ei tohi midagi sinna jäi aga jah algul vajus sõbra suu ammul ku seda õtku nägi mis seal oli


anfiib kas sul oli sama värvi 011 mis seisismõned read eemal?

[Muudetud: 4-7-2007 rosu]

Postitatud: 04 Juul 2007 23:23
Postitas motamees
Algselt postitas: tuhajuhe
Ma mäletan,et ladal peab olema esirataste laagrites lõtk.Et pidurite klotsid ei jääks peale.
Laagritel peab olema lõtk ikka laagrite pärast. Piduriklotsi lõtku tagab korras pidurimansett.
Pidurdades muutub manseti ristlõige rombi kujuliseks. Pidurite vabastamisel võtab mansett oma esialgse kuju (ristlõikes ruudu kujuliseks) ja nii tagatakse pisike piduriklotsi ja ketta vaheline lõtk.
"Ära surnud" (vananenud) mansett ei taha seda funktsiooni korralikult täita. Aitab manseti ümberpööramine.

Postitatud: 20 Juul 2007 15:03
Postitas rosu
nii nüüd on siis plokikaan kah ära pingutatud oli teine täitsa lahti

aga nuh ega vasta ööd läksivad asjad meelest nii et tallinasse sai sõidetud ketilõbina saatel õnneks midagi hullu ei juhtund ja nüüd töötab nagu muiste

tahaks sisse panna cb jaama aga see seisab antenni taga praegu
ning teadmiste puudumise armatuurlaua lahtikäivuse kohta

ps kas kellegil orginaal kell töötab kah?

Postitatud: 20 Juul 2007 16:55
Postitas Tegija
Njah plokikaan sai kahes jaos pingutatud ja lõpuks 115NM kinni keeratud!
Ju tegemist vene juppide "kvaliteediga" plokikaanetihendi näol, mis lössi vajus :yllatunud
Muidu peaks mootor täitsa korralik olema...:)

Postitatud: 20 Juul 2007 17:03
Postitas rosu
tegija kle mis õli sa sinna sisse panid võrvi järgi akkab varsti vahetust nõudma?

pagasnikus vedeles pool liitrit mobil 1 5w 50 mis sa sellega tegid?

[Muudetud: 20-7-2007 rosu]

Postitatud: 20 Juul 2007 17:05
Postitas Tegija
Shell 10w40 ja ära võid vahetada küll juba! See mobil oli seal igaks juhuks.

[Muudetud: 20-7-2007 Tegija]

Postitatud: 09 Aug 2007 15:04
Postitas rosu
nii kadusid jälle pidurid
pidurite õhutamisel suutsin keerata õhutusnipli ümmarguseks ja kui selle sealt välja sain siis tuli sealt igasugust mädi lisaks õhule ja õlile uue nippli sisse keeramisel suutis sõber aga nippli pea eemaldada ni et sees on ainult keerme osa aga peab ja pidurid on jälle tagasi.

kuda ma selle purukslänid nipli sealt kätte saan ilma kogu süsteemi peeti keeramatta.

nüüd on katusel ka ameerika konfederatsiooni lipp akkab tomuma ümbersündimine vene tehnikal baseeruvaks general leeks

paigaldamist ootab niiva nukvõll ja parem radikas

[Muudetud: 9-8-2007 rosu]

Postitatud: 09 Aug 2007 16:04
Postitas olaaf
Purunenud õhutusnipli korral aitab uue töösilindri paigaldamine supportisse...
Igasugune puurimine on mõtetu vaev - ei jää pidama tavaliselt.

Postitatud: 09 Aug 2007 17:31
Postitas PuZuP
Mida seal puurida...auk on ju sees niplil...
Lähed baltic bolti ja ostab vastavamõõdulise "tagurpidikeeraja" ning ongi kogu muusika...
Rasket pole seal midagi...

Ja edaspidiseks tähelepanek, et õhutusnipleid ei pea kinni keerama a'la arusaamaga, et "jõud taga, peab minema", vaid piisab täiesti kui väikese narre pea-osast kinni võtta käega ja keerata käe jõuga...eesmärk on saada ju koonused omavahel kokku mitte üht koonust teise sisse...!

Postitatud: 23 Aug 2007 12:19
Postitas rosu
nii suvega suutsin randa ära kaotada võtmed

wahetasin süüteluku ära aga nüüd jäävad tuled peale pärast võtme eemaldamist ja süüte lukk läheb vaikaselt soojaks kah.

kas viga on minus või on tõesti lukk metsas
eelmine lukk oli tagant 8 klemmiga uus 6ga

Postitatud: 23 Aug 2007 13:05
Postitas masuurik
juhtmed panid õigesti?

Postitatud: 23 Aug 2007 13:22
Postitas rosu
tõstsin vana pealt makeeringu järgi ümber

Postitatud: 23 Aug 2007 14:13
Postitas MuKi14
Lukk on vale! Kui oli 8 siis peab jääma 8 muidu tekkivatdki need jamad...
Kui mina uut lukku ostsin küsiti kohe, et kas kuue või kaheksa klemmiga...

[Muudetud: 23-8-2007 moosmoosik]

Postitatud: 23 Aug 2007 14:42
Postitas rosu
tänud
seda ma kartsingi
juus siis jälle lukku vahetama hakkama

Postitatud: 23 Aug 2007 14:50
Postitas Mel
Kui tõesti nii, siis lukku ei pea vahetama. Piisab ainult kontaktide osa vahetamisest.

Postitatud: 23 Aug 2007 15:23
Postitas moosmoosik
mis puutub õhutusniplitesse siis mis sest et ta katki on,peaasi et peab.
aga õhutada saad välimisse silindrisse tuleva toru otsas oleva mutri abil.
aga ära seda enam pooleks keera-siis ei aita muu kui uus ts.

Postitatud: 23 Aug 2007 15:24
Postitas masuurik
kas neid ka eraldi müüakse? pole kohanud.