2101, kirikuisa, 1977
2101, kirikuisa, 1977
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Silm puhkab, päris kena teine sul;) Nikkelpeegild sobiks hästi, aga nende leidmisega on juba päris kõvad raskused.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
vvenemiilits
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 24 Nov 2007 08:27
- Asukoht: võrumaa
- Autod: lada 2101
-
kkirikuisa
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 121
- Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
- Asukoht: Altja kõrts
- Autod: NONE
Tänud ka kiituste eest!
Praeguste ilmadega käivitades selgus, et masinal pole külmast peast käivitamisega küll suuri raskusi, kuid teatud pöörete juures kostuvad paukumised või sellelaadsed helid. Kohalikud arvasid, et viga võiks olla selles, et mootor lihtsalt külm või ei saa hästi kütust kätte.
Äkki on kellelgi veel mingeid ideid pakkuda?
Praeguste ilmadega käivitades selgus, et masinal pole külmast peast käivitamisega küll suuri raskusi, kuid teatud pöörete juures kostuvad paukumised või sellelaadsed helid. Kohalikud arvasid, et viga võiks olla selles, et mootor lihtsalt külm või ei saa hästi kütust kätte.
Äkki on kellelgi veel mingeid ideid pakkuda?
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Mu sõbra nullüksteist , tegi sellist häält vägagi tihti ennem. Ta lööb mootorise tagasi, tõmbab pöördeid alla. Tavaliselt siis kui liiga palju peale saab(bensiini siis)...Algselt postitas: kirikuisa
Tänud ka kiituste eest!
Praeguste ilmadega käivitades selgus, et masinal pole külmast peast käivitamisega küll suuri raskusi, kuid teatud pöörete juures kostuvad paukumised või sellelaadsed helid. Kohalikud arvasid, et viga võiks olla selles, et mootor lihtsalt külm või ei saa hästi kütust kätte.
Äkki on kellelgi veel mingeid ideid pakkuda?
-
kkirikuisa
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 121
- Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
- Asukoht: Altja kõrts
- Autod: NONE
No nii, aeg on jõudnud nii kaugele et pärast mõningast seismist on aeg jälle masinale elu sisse puhuda. Tänaseks kontrollitud pidurite seisund ning tulemused:
1. Käsipiduritrossi tõmbav vedru ja selle kinniti on auto põhjapleki küljest lahti roostetanud, rooste takistab ka käsipiduritrossi pingutamist.
2. Ühel esimestest piduritest on leke mille tõttu on vedelik anumist välja jooksnud.
1. Käsipiduritrossi tõmbav vedru ja selle kinniti on auto põhjapleki küljest lahti roostetanud, rooste takistab ka käsipiduritrossi pingutamist.
2. Ühel esimestest piduritest on leke mille tõttu on vedelik anumist välja jooksnud.
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Mis tuli see sul seal tagumise stange all on?
Vinge kopikas muidu!
Vinge kopikas muidu!
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
-
kkirikuisa
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 121
- Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
- Asukoht: Altja kõrts
- Autod: NONE
Eks ta nii ole, et iga aastaga meie-teie zigulid vananevad. On ju 40 aastane auto juba uunikum. Soovin, et rooste hakkaks ikka vähem külge ja aku nii ruttu ei tühjeneks. Siiski kripeldab see, et nii vanad sõidukid reostavad keskkonda tunduvalt rohkem kui 90ndate läänemaa auto. See põhjus on pannud paljud vanu, ilma katalüsaatorita autosid maha müüma. Ehk tehnikamehed teavad, kas annab kuidagi sigulile seda külge panna?
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ikka annab panna.
Ostad poest sobivas mõõdus katalüsaatori ja paigaldad tema siis väljalasketorustiku süsteemi.
Selle toimingu juures on muidugi paar "aga", aga kui need sind ei häiri, siis muudkui tegutse
Esimene "aga" on selline, et katiga kägistad kuigivõrd oma masina väljalaskesüsteemi voolavust, mis avaldab pärssivat mõju masina võimsusnäitajatele.
Teine "aga" on katalüsaatori kestvuses, sest just mootori külmkäivitusel kipub lada väljalaskesüsteemist läbi voolama koledal kombel suur hulk põlemata kütusejääke ja need ei ole katalüsaatorile mitte head taluda. Mida vähem aega tooreklappi suletud asendis kasutad, seda kauem ka katt kestab.
Nii et talvehommikused tubased kohvijoomised ja sealt laua tagant soojenenud autosalongi istumised jäävad nüüd ära lihtsalt. Kui masina käivitasid, sukeldu kiiremini liiklusesse...
...aga... ploki soojendus muidugi leevendab seda külma tundmise muret ja pikendab katalüsaatori eluiga
Ostad poest sobivas mõõdus katalüsaatori ja paigaldad tema siis väljalasketorustiku süsteemi.
Selle toimingu juures on muidugi paar "aga", aga kui need sind ei häiri, siis muudkui tegutse
Esimene "aga" on selline, et katiga kägistad kuigivõrd oma masina väljalaskesüsteemi voolavust, mis avaldab pärssivat mõju masina võimsusnäitajatele.
Teine "aga" on katalüsaatori kestvuses, sest just mootori külmkäivitusel kipub lada väljalaskesüsteemist läbi voolama koledal kombel suur hulk põlemata kütusejääke ja need ei ole katalüsaatorile mitte head taluda. Mida vähem aega tooreklappi suletud asendis kasutad, seda kauem ka katt kestab.
Nii et talvehommikused tubased kohvijoomised ja sealt laua tagant soojenenud autosalongi istumised jäävad nüüd ära lihtsalt. Kui masina käivitasid, sukeldu kiiremini liiklusesse...
...aga... ploki soojendus muidugi leevendab seda külma tundmise muret ja pikendab katalüsaatori eluiga