Lada 2101, CPX, 1978a.
Postitatud: 17 Mär 2007 00:45
Panen siis enda sõiduki ka väljanäitusele. Autoks siis kollane Kopikas aastast 1978.
Ostes oli heas korras ja läks ilma ühegi veata ka ülevaatuselt läbi. Tekkis mõte hakata sellega väheke võidu sõitma. Edasi läks siis nii nagu läks:spin
Kõigepealt läksid alla laiendatud Fiati 14 tollised plekkveljed.
Originaalis olev 1200 mootor sai vahetatud M2141-e pealt võetud 06-e mootoriga (sõitnud 56000km.), millele paigaldasin ka kontaktivaba jagaja.
Kuna RR tehnilised tingimused ei luba korvistmeid installeerida, siis sai otsitud ja õnneks ka leitud 07-me esiistmed. Alla läksid uued õõtshoovad. Ette VW Transporteri gaasiamordid ja taha Fiat Ducato omad. Tagavedrud on lühemaks tehtud 02-e omad. Lisaks veel sportrool, elektriline klaasipesu, ette Hella Rally 1000 lisatuled ja pori kaitseks kollased lapakad. Enne Uunikute Talverallit sai veel installitud ka rattaspido.
Tulemas on suvisteks asfaldisõitudeks 15 tollised veljed.
Ostes oli heas korras ja läks ilma ühegi veata ka ülevaatuselt läbi. Tekkis mõte hakata sellega väheke võidu sõitma. Edasi läks siis nii nagu läks:spin
Kõigepealt läksid alla laiendatud Fiati 14 tollised plekkveljed.
Originaalis olev 1200 mootor sai vahetatud M2141-e pealt võetud 06-e mootoriga (sõitnud 56000km.), millele paigaldasin ka kontaktivaba jagaja.
Kuna RR tehnilised tingimused ei luba korvistmeid installeerida, siis sai otsitud ja õnneks ka leitud 07-me esiistmed. Alla läksid uued õõtshoovad. Ette VW Transporteri gaasiamordid ja taha Fiat Ducato omad. Tagavedrud on lühemaks tehtud 02-e omad. Lisaks veel sportrool, elektriline klaasipesu, ette Hella Rally 1000 lisatuled ja pori kaitseks kollased lapakad. Enne Uunikute Talverallit sai veel installitud ka rattaspido.
Tulemas on suvisteks asfaldisõitudeks 15 tollised veljed.