Auto ostis mu vanaisa Tartu autoturult aastal 1975, seega oli auto sõitnud tolleks ajaks 2 aastat. Lisavarustusena sai ta kaasa istmekatted, mis mul siiamaani peal on. Peale seda teenis auto kenasti vanaisat nii talvel kui suvel.
Paar pilti autost aastal 1976, kui auto oli siis 3 aastane.


1992 aastani sõitis auto ilusti, kuid siis hakkas kimbutama kõikide siguliide hirm - rooste. Lõpuks läks asi nii hulluks, et 1992 aasta lõpus läks auto remonti. Keevitati põhja, vahetati karbid, põlled, tiivad, uksekatted - ühesõnaga terve ring uusi plekke. Põlledega selline lugu, et kuna tollel hetkel 01e originaalpõllesid saada polnud, pandi 011 omad. Lõpuks värviti ära ka. Peale seda remonti nägi auto veel ühte talve ja peale seda enam talviti sõitnud ei olnud. Aastal 2001 juhtus selline asi, et autol jooksis mootor kokku - ilmselt sellepärast, et põhiliselt auto seisis ja vanaisa õlivahetust vajalikuks ei pidanud. Niimoodi ta jäigi garaazi seisma.
Käsile võtsin ma auto 2005ndal aastal. Isa oli omal ajal oma 05 õnnetult hunnikusse sõitnud, kuid mootor oli alles (1.5, 03e oma). See saigi seisvale kopikale peale pandud, ning sõidab siiamaani.
Mõned vanad pildid.
Nüüdseks sõitnud siis autoga peaaegu aasta igapevaselt. Vahetatud: ?arniirid, starter, õli.
Juurde pandud: makk ja kõlarid, lisakaugtuled, "www.ladaklubi.ee" kleeps
Mootor vajab hetke seisuga suuremat remonti, kuna õli tilgub välja ( vända otsatihend), ketipingutus-tald on niivõrd kulunud, et klõbin on sees, esimeses silindris surve 6.9.
Kere on ka pindmist roostet täis, kevadel on plaan autole suurem remont teha, senikaua proovib rahulikult ära kulgeda.
Lähiajal üritan autost uusi pilte teha.