1. leht 4-st
2103, grimes, 1980a. MÜÜDUD!
Postitatud: 29 Jaan 2007 00:55
Postitas grimes
Tervist toredad klubikaaslased.
Sai nüüd jälle üks lada ostetud. Seekord 03.
Mootoriks tal 1,5. Värvuseks on beez, taga toonklaas ja rohkemgi nagu ei oskagi midagi nii lisaks öelda.
Mingi aja jooksul kirjutan Dok enda nimele ja teen üv ja kindlustuse kah veel ära.
Suvel ootab BMW 16" kärgvelg. Praegu on korralikud talverehvid.
Kuid taguots on nii kerge et jääb tihti kergelt kinni.
On üks viga. Kaitse on lühises või õigemini seal on lühis kusagil. Esimese kaitsme all siis. Piduri tuled kh ei tööta. 2005a üv vead olid.
Pidurituled, Reg märg valustus, Rooliseade. Ehk siis loks.
Nagu aru saada on juba eelnevalt see viga olnud et piduri tuled ei põle. Kas mingi keerlisem viga vms et korda ei ole tehtud. Ei tea kust alustada selle veaga
Täna sai ka tehtud taga aknalaud uue riidega üle. Ja ovaalid paigaldatud ja ka makk.
Välimusega palju plaane pole. Tumesinine värv, taga toonklaas jääb alles, madaldus hiljem, kenam velg, 06-e tagatuled, kroom liistud jäävad vist kõik alles, ja vb 06-e stanged, taga numbritagune siledaks teha. Hetkel nagu rohkem plaane hetkel ei ole.
Mõned tänased pildid sel lehel :
http://images.koffer.ee/gallery.php?u=g ... 103-GRIMES
KODUKAS
http://motoclub.pri.ee/masinad/Grimes/
[Muudetud: 19-2-2007 grimes]
[Muudetud: 26-5-2007 logman]
Postitatud: 29 Jaan 2007 00:56
Postitas kiirescorpa
edu ootame , tegevust

Postitatud: 29 Jaan 2007 08:31
Postitas Rocky
Piduri tuled käivad kah esimese kaitsme alt 03-l. Kaks võimalust kas piduri tuled ei tööta selle pärast, et midagi on juba eelnevalt lühises ja seetõttu kaitse läbi või kaitse läbi sellepärast, et piduri tuled lühises. Sigareti süütajasse ja kella peaks kah vool minema esimese kaitsme alt. Sul seal salongis jube pundar juhtmeid laiali aga kontrolli, et sigaretisüütaja valgustuse juhe selle pirniga seal massi ei lähe. Kui sinna voolu sisse saad ja ikka piduri tulesid pole, kontrolli piduritule lülitit pedaali juures ja kaableid. 03 selle aasta masin, et juhtmed võivad juba ussitanud olla küll. Tester siinkohal abiks. Või vähemalt kontrolllammp. Alusta kaitsmeploki mõõtmisega ja siis edasi. Edu!
Postitatud: 29 Jaan 2007 10:29
Postitas rizto05
Paistab korralik masin:). Edu ehitamisel ka minu poolt:bouncing.
Postitatud: 29 Jaan 2007 14:46
Postitas grimes
Algselt postitas: Rocky
Piduri tuled käivad kah esimese kaitsme alt 03-l. Kaks võimalust kas piduri tuled ei tööta selle pärast, et midagi on juba eelnevalt lühises ja seetõttu kaitse läbi või kaitse läbi sellepärast, et piduri tuled lühises. Sigareti süütajasse ja kella peaks kah vool minema esimese kaitsme alt. Sul seal salongis jube pundar juhtmeid laiali aga kontrolli, et sigaretisüütaja valgustuse juhe selle pirniga seal massi ei lähe. Kui sinna voolu sisse saad ja ikka piduri tulesid pole, kontrolli piduritule lülitit pedaali juures ja kaableid. 03 selle aasta masin, et juhtmed võivad juba ussitanud olla küll. Tester siinkohal abiks. Või vähemalt kontrolllammp. Alusta kaitsmeploki mõõtmisega ja siis edasi. Edu!
Tänud. Ex kontrollin siis selle kella ja sigareti süütaja ära. Sest kellise ei tööta präägu. Ja ka sigareti süütajal olid otsad lahti. Õigemini ei olnud ühenduses. Vahepeal oli eelmine omanik võtnud armatuuri lahti. Ja ehk siis midagi lahti jätnud. Ja sellega ka seoses et midagi seal lühises. Armatuuri valgustus tuled kah ei tööta präägu.
Postitatud: 29 Jaan 2007 18:54
Postitas grimes
Nii vaatasin kella juhtmeid. Kõik omal kohal.
Sigareti süütaja juhtmeid ei leidnud veel. Ehk armatuuri all. Saab teada siis kui armatuuri vahetama hakkan selle vastu.
http://images.koffer.ee/images/grimes/img0069.jpg
Ja mingi aeg sellised uksepolstrid
http://images.koffer.ee/images/grimes/img0062.jpg
Nüüd siis veel üks küsimus ja probleem.
Nimelt käivitamisega. Et lood siis sellised. Et soojast peast käivitub väga hästi. Poolest pöördest.
Aga kui külmalt siis peab niimodi käivitama. Et pumpad natuke gaasi siis käivitad. Siis lubab korra. Siis pumpad uuesti gaasi siis käivitad siis jälle lubab. Ja nii veel korra. Siis hakkab nagu rohkem käima. Siis vaikselt juba nagu töötab ja siis jääb kuidagi käima. Siis ei või gaasi torkida ega toorest kh mitte. Ja käivitub ainult siis kui toores on maas. Toorest peale tõmmates sureb välja.
Ei ole veel karpa sisemusse uurinud. Aga ehk oskab keegi nõu anda. Präägu alles on 2 karpat võetud kh töötavate ladade pealt. Et kui vaja võib vahetada. Aga ehk on lihtsam viga.
[Muudetud: 29-1-2007 grimes]
Postitatud: 29 Jaan 2007 20:47
Postitas GTA
Korralik pill! Plaanid muidu head, aga tagatuled/stanged 06 omad panna!? 03 omad way stiilsemad... peale selle ei saa 06 tuleplokki ilma numbrituledeta silmale söödavalt paigaldada, selleks vaja plekitöödega saavutada 06 "uputatud" numbrimärgialus...
Karburaatoril kontrolli üle alustuseks tooreklapi hoovastik. Omal oli just hiljuti selline juhus, et tooreklapi teleskoopvardal lõi alt seibi, mis seda tolle hoova küljes hoidis ja selle tulemusena I kambril välisõhu sulgemine tooreklapi kasutamise korral ei toiminud - auto käima ei läinudki nende tõsiste miinustega. Soojema ilmaga ehmatas teinekord käima ka peale väikest proovimist.
Üleüldse, kasulik oleks kogu karpa osandada, atsetooniga läbi leotada 24h jooksul (kummist ja papist asju muidugi atsetoonis ei vannita), suruõhu või siis rattapumbaga läbi puhuda, raamatu järgi reguleerida ja alles siis hakata neid vigu uurima. Kui neid peale sellist protseduuri enam ongi - sageli kaovad ja end enam näole ei annagi. Karbuss on täppisaparaat, ummistub pika aja jooksul bensiinivaikudega, (mida bensiin ise ei lahusta!), rääkimata suuremast sodist, mis ka läbi mitme filtri tee karpasse leida võib.
Postitatud: 29 Jaan 2007 21:30
Postitas kiirescorpa
pead valgete kinnstega auto käima hakkama

miks 06 saab? doke pole või? pole viitsimist kokku lappida?
Postitatud: 29 Jaan 2007 23:02
Postitas grimes
Algselt postitas: kiirescorpa
pead valgete kinnstega auto käima hakkama

miks 06 saab? doke pole või? pole viitsimist kokku lappida?
Eks seda nokitseb vaikselt edasi. Seni kui sellega sõidan seadistan ennast sinna mõnusalt sisse
Ja hiljem annab teisele teistmoodi teha ja paremini alati
Eks see six tahab väljast nokitsemist. Kuna pindmine rooste annab ennast näole. Ja ka mölke natuke on. Siis tuleb need veel kõik ligvideerida. Ja sisu kallal tuleb kh natuke nokitseda. Konsooli peab midagi mõtlema. Just see maki konsool jne. Sain ühe teise 03-me doonori pealt. Aga nii nõme oli see et ei lasnud sooja läbi. Ja küttis ainult maki tagust väga. Peab mõtlema et see soe õhk ilusti läbi pääseks jne. Ehk see 06-e orig konsool. Kuid ega seegi väga kena ei jää. Mõtleks midagi uut.
Müra kostub kh sisse. Kägukastist ja mootori müra. Just sealt käigukangi juurest. Seal ainult see kummi lulla käigukangi ümber hoiab müra. Mingi pisike auk on kh sumpal seal käigukasti juures. Sealt tuleb natuke häält juurde. Eks peab panema pigimatti autosse. Sama moodi nagu 06-te panin. Siis peaks vaiksemaks saama.
Plaanis mingi aeg uus sumbuti rida vist osta esialgu. Ex hiljem kunagi kui mõtteid siis sumbuti rida kas kohe kollektorist või siis kõllektori lõpust alustades jämedamaga taha. Ex peab infot kh veel kõige kohta otsima ja uurima. Sõber oli iseenesest nõus proovima mulle kollektorit teha. Aga vaja just mõõte jne. Sest umbropsu ei oleks vist sellel mõtet. Siis olex teinud algusest lõpuni uue. Kui saab kusagilt infot siis isegi võib proovida.
To GTA: Sa mõtlesid siis numbri valgustuse värki. ET mis numbrile taga valgust näitavad 06-el. Selle koha pealt ei teagi polegi nii uurinud kuidas ilma jääks
Homme vaatan kas kinnitused muidu tuledel samad.
Aa et vb kui nüüd dokud korda saavad ja veel ühtteist. SIis saab ehk kah kokkutulekutel käima hakatud kui muidugi vastu ei ole
Aa ja muidu see kindlustuse värk on jube

Nii kallis tuleb et kohe jube

3500.- oli millegiga aastas kindlustus kui enda nimele teen. Harjumaa kah veel. Üks kallimaid. Ja ma veel algaja siis ehk riskikonfiksent on kah 1,20
Eks tuleb hakata tegema mingi 3-me kuu kaupa või nii.
[Muudetud: 29-1-2007 grimes]
Postitatud: 29 Jaan 2007 23:18
Postitas CozmonauT
tee täislaks ära
hakka noorelt riskikonfi langetama, tuleb kasulik sulle !
Postitatud: 29 Jaan 2007 23:27
Postitas grimes
Algselt postitas: CozmonauT
tee täislaks ära
hakka noorelt riskikonfi langetama, tuleb kasulik sulle !
Täislaks ehk siis kohe 3500.- letti ?
Ei tahaks kohe niipalju panna. Ja kui aus olla kohe ei ole võtta kah sellist summat tagataskust

Olex. Aga vaja ülevaatus teha. Tehnilist poolt teha korda jne.
Postitatud: 29 Jaan 2007 23:46
Postitas nivamees66
auto kirjutatakse uugametsa ja oh imet summa 2x väiksem
Postitatud: 30 Jaan 2007 15:44
Postitas grimes
Vaatasin jh kusagil mujal ajaks registrisse olex aasta 1400.-
Liiga julm vahe ikka

Postitatud: 04 Veebr 2007 18:18
Postitas grimes
Nii vahepeal sai siis väikseseid muudatusi tehtud.
Nii vahepeal kadusid tagatuled ära. Ei põlenud. Need sain tööle
Ei töötanud ka piduri tuled ja esimene kaitse oli lühises. Sellega ei töödanud ka salongi valgustid jne.
Nii need sain kõik tööle. Sai siis armatuur ära vahetatud. Ja esialgu üks uksepolster. Kuna teisi pole veel teinud. Sest riie otsas. Ostab juurde mingi päev.
Igatahes siis mõni uuem pilt.

Postitatud: 04 Veebr 2007 18:49
Postitas Jonx
Kust seda riiet ostad ja mis hinnaga. Kaua olen otsinud samat asja aga pole leidnud. Vaja oleks punast karvast riiet
Postitatud: 04 Veebr 2007 19:14
Postitas motamees
Ilusa uksepolstri taustal hakkab julmalt silma tooli kallutusmehhanism.
Postitatud: 04 Veebr 2007 19:18
Postitas VAZ
IMO selline armatuur on jube porno, originaalis on kõvasti ilusam (no offence).
Kust selline rool pärit on, päistab päris ok väljanägemisega olema, endal kah roolivahetus plaanis, kuna originaal on jube ebamugav.
Postitatud: 04 Veebr 2007 21:02
Postitas siim789
see karvane polsterdus on hea... näidikute ümbrus oleks võinud muidu puiduks jääda...
Postitatud: 05 Veebr 2007 09:22
Postitas 1w
imho on originaal 03 uksepolstrid piisavalt ilusad ,et pole vaja riidega katta.

Armatuuril olev riie meeldib, kuigi oleks võinud selle sinise asemel mingi muu toon olla, et sobiks rohkem autoga kokku.
Postitatud: 05 Veebr 2007 13:59
Postitas CozmonauT
aga mina arvan et armatuur on kõige ilusam asi selle auto juures üldse
