21061, nymmik, 1982 /myydud2022/ :(
21061, nymmik, 1982 /myydud2022/ :(
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1980
Vähemalt mõnedel analoogsetel tõstukitel peab ka õhk järgi olema.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1982
Läksin uhke tundega ülevaatusele.
Sain korduva
HC kõrge 1500 ja segukruvi keeramine paremaks ei tee ainult hullemaks.
Olenemata tagapidurite remondist kadusid need ülevaatuse jaoks kuhugi ära
Sain korduva

HC kõrge 1500 ja segukruvi keeramine paremaks ei tee ainult hullemaks.
Olenemata tagapidurite remondist kadusid need ülevaatuse jaoks kuhugi ära

-
nn6ps
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 50
- Liitunud: 08 Juul 2019 20:14
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: VAZ 2106
Re: 21061, nymmik, 1982
Süüdet proovisid ka keerata?nymmik kirjutas:Läksin uhke tundega ülevaatusele.
Sain korduva![]()
HC kõrge 1500 ja segukruvi keeramine paremaks ei tee ainult hullemaks.
Olenemata tagapidurite remondist kadusid need ülevaatuse jaoks kuhugi ära
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: VAZ 21063
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1982
Enne ÜV-st teed masina korda ja peale seda on masin taas katkinymmik kirjutas:Läksin uhke tundega ülevaatusele.
Sain korduva![]()
HC kõrge 1500 ja segukruvi keeramine paremaks ei tee ainult hullemaks.
Olenemata tagapidurite remondist kadusid need ülevaatuse jaoks kuhugi ära

Mul oli valgega daamiga nii, et tegin enne ÜV-d signaali korda, vahetasin ka roolivarda kangid ära, uus bensiinipump ja karburaator sai ka pandud. Peale ülevaatlust hakkas see teatud asendis signaali andma, kui keerata rooli. ÜV-l mainiti vaid, et roolikarbi ja pendelhoova vaheline varras tuleb vahetada ja tagareduktori juures on olnud mingi leke.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas.
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas.
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1982
Täna veel päris valmis ei jõudnud aga loodan et leidsin põhi süüdlase kõrge HC tekitamises ülesse.
Esmalt võtsin küünlad maha kenad helepruunid, ainult 1. silindri oma on nats mustem aga ka ikka pruun. Jagaja kaas ok.
Võtsin õhupuhasti korpuse maha ja hakkasin Karbussi lammutama.
Sealt selgus:
toore siibri võlli küljes olev jalg loksus ja tuli üldse ära, lisaks väike membraan oli puru, Toorest sai küll peale tõmmata aga seguklapp töllerdas suures amplituudis.
Mis seal ikka pesin ülejäänu puhtaks, riiulist varuosadeks olev karbuss ja rem. komplektist uued membraanid, tihend ja sõel.
Äkki homme saab hääle sisse ja on mootor ühtlasem, enne lonkas kuidagi.
Tagapiduritest lülitasin regulaatori välja, homme vaja õhutada ja siis selgub kas on pidurid v mitte.
Ja MUIDUGI kui seal auto all olin piduri toru tegemas, avastasin et 5cm vooliku jupp tagasilla peal Kütte torude vahel lekib
sai ka see vahetatud.
Juba tundub et see "Pruut" tahab liiga palju tähelepanu
Esmalt võtsin küünlad maha kenad helepruunid, ainult 1. silindri oma on nats mustem aga ka ikka pruun. Jagaja kaas ok.
Võtsin õhupuhasti korpuse maha ja hakkasin Karbussi lammutama.
Sealt selgus:
toore siibri võlli küljes olev jalg loksus ja tuli üldse ära, lisaks väike membraan oli puru, Toorest sai küll peale tõmmata aga seguklapp töllerdas suures amplituudis.
Mis seal ikka pesin ülejäänu puhtaks, riiulist varuosadeks olev karbuss ja rem. komplektist uued membraanid, tihend ja sõel.
Äkki homme saab hääle sisse ja on mootor ühtlasem, enne lonkas kuidagi.
Tagapiduritest lülitasin regulaatori välja, homme vaja õhutada ja siis selgub kas on pidurid v mitte.
Ja MUIDUGI kui seal auto all olin piduri toru tegemas, avastasin et 5cm vooliku jupp tagasilla peal Kütte torude vahel lekib

Juba tundub et see "Pruut" tahab liiga palju tähelepanu

- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1982
Mootori sain tiksuma. Aga tagapidurid on veel müstika. peapumbas on uued mansetid aga tagumisele liinile survet ei tooda, esimesed olemas.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2473
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: 21061, nymmik, 1982
Tagasilla pidurite rõhuregulaator laseb õli edasi? St. kas õli tagasilindritesse jõuab?
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1982
Pidurite viga leitud.
Vajutad pidurit on rõhk tagaliinil, ja siis kaob ära. Silindri korpuses niiskuse poolt rooste pesa.
Võtsin riiulist tuli uue silindri, võtsin lahti ja veel hullem tagumise manseti kohal 360 kraadi rooste pesa. (loogiline uuel pole ju õlu sees.
Võtsin teise uue, seal ei tule kolvid väljagi nii kinni roostetanud.
Võtsin neljanda ja viimase riiulist, vana auto küljes olnud parajalt õline, sellel keskmise kolvi juures rooste pesa.
Laud on silindreid ja juppe täis aga koostada kokku pole midagi

Vajutad pidurit on rõhk tagaliinil, ja siis kaob ära. Silindri korpuses niiskuse poolt rooste pesa.
Võtsin riiulist tuli uue silindri, võtsin lahti ja veel hullem tagumise manseti kohal 360 kraadi rooste pesa. (loogiline uuel pole ju õlu sees.
Võtsin teise uue, seal ei tule kolvid väljagi nii kinni roostetanud.
Võtsin neljanda ja viimase riiulist, vana auto küljes olnud parajalt õline, sellel keskmise kolvi juures rooste pesa.
Laud on silindreid ja juppe täis aga koostada kokku pole midagi




- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max
Re: 21061, nymmik, 1982
nymmik kirjutas:Pidurite viga leitud.
Vajutad pidurit on rõhk tagaliinil, ja siis kaob ära. Silindri korpuses niiskuse poolt rooste pesa.
Võtsin riiulist tuli uue silindri, võtsin lahti ja veel hullem tagumise manseti kohal 360 kraadi rooste pesa. (loogiline uuel pole ju õlu sees.
Võtsin teise uue, seal ei tule kolvid väljagi nii kinni roostetanud.
Võtsin neljanda ja viimase riiulist, vana auto küljes olnud parajalt õline, sellel keskmise kolvi juures rooste pesa.
Laud on silindreid ja juppe täis aga koostada kokku pole midagi![]()
![]()
![]()
Tean seda tunnet. mõni aasta tagasi läksid kõik peapumbad "rauda" samal põhjusel. Paljud olid uued aga raua ämber sai täis

- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1982
Uue LRP pumbaga on pidurid olemas aga ta ei näe selline välja nagu peab 

- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1982
Uunikute talveralli 2020 läbitud ja sellega siis eile maha sõidetud 630 km.
Tehnika pidas suures plaanis vastu, paremal hakkas klobisema midagi aga mis pole veel vaadanud. Öösel tagasi koju sõites läksid kaugtuled kuskilt risti ja peale lülitades kadus autost vool täielikult. Tuli leppida pooltuledega terve tee.
Foto: P.Russi / rallifotod.eu
Tehnika pidas suures plaanis vastu, paremal hakkas klobisema midagi aga mis pole veel vaadanud. Öösel tagasi koju sõites läksid kaugtuled kuskilt risti ja peale lülitades kadus autost vool täielikult. Tuli leppida pooltuledega terve tee.
Foto: P.Russi / rallifotod.eu
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1982
No ei ole mina nende karburaatoritega sina peal. Mul oleks hädasti vaja kirurgi, kes lonkamise eemaldab ja tühjad kohad ning TÜVis numbrid õiged oleksid. Kohati tundub mulle et mootor on küll tehase LS-ga 76000km aga nukkvõll vist tahab vahetust. Aga see on minu tunne, kuna ma ei saa teda normaalselt nurruma.
On kedagi kes tahab nats peavalu?
On kedagi kes tahab nats peavalu?
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1982
Ja siinkohal sai otsa minu ladamehe teekond.
Aja jooksul on omatud 1x2101 3x21011 1x21061 5x2102 ja 1x2103Estate replica enda loodud.
tegelt on mu hingekirjas veel 1x2101 1971 aasta oma mis 1986 kerevahetuse teinud aga pesitseb sõbra hoovis
Aitähh teile kamraadid läbi nende aastate ja kes teab äkki tekib mul tahtmine see viimane 2101 veel elule ajada millaski, elu on ju imelik 
Tervitades
Imre
56 357 444
imre @ muhuklubi.ee
Aja jooksul on omatud 1x2101 3x21011 1x21061 5x2102 ja 1x2103Estate replica enda loodud.


Tervitades
Imre
56 357 444
imre @ muhuklubi.ee
-
oolevtoom
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 26
- Liitunud: 04 Nov 2019 11:11
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 2103
Re: 21061, nymmik, 1982 /myydud2022/ :(
Mis sellest "nullneljast" e. luks-universaalist on saanud?
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Re: 21061, nymmik, 1982 /myydud2022/ :(
On ühes erakogus Pärnu taga. Vähemalt sinna ma ta müüsin, mis ta saatus hetkel on ei tea.