1. leht 1-st

2105 paap66 1982

Postitatud: 30 Dets 2006 02:03
Postitas paap66
Tere
Olen ka saanud lada omanikuks.Olen selle auto teine omanik
Tegemist on lada 2105 . 1982a 1300cc
Sain selle oma vanaema tuttavalt kellel oli kolm ladat 2101 ,2111ja2105
Auto otsustas ta anda mulle sellepärast ,et ta ise ostis endale audi ja 4 auto kindlustuse maksmine ei ole penskarile eriti soodne.
Kui mina autole järgi läksin oli see juba arvelt maha kantud.
Räägin siis natuke ka autost .Auto on sõitnud 80000km ja on jäetud seisma.Auto seisis 4 aastat .Õnneks kenasti katuseall.
Seismine tegi autole kahju .
Autot oli pestud seest veega ja kruvid, poldid ja mutrid armatuuril olid natuke roostetama läinud.
Kui autot esimest korda hoolikamalt vaatasin siis nägin et seal on tehtud ka mõningaid keretöid vasakupoole küljekarp oli ära vahetatud ja vasakpoolene põhi on ka tublisti korda tehtud.
Kuid parempool ei ole nii kena.vasakpoolne esitiib vajab vahetust .
Muidu vajab terve auto pahtlitöid ja värvimist.
Auto on olnud minu käes juba paar kuud ja olen jõudnud ära vahetada õhufiltri ja tagumise summuti püti ja püksid. Veepump oli ka omedega üpriski õhtal ja tänu sellele läks masin keema ja klapid paigast ära .Veepumba panin uue ja klapid reguleerisin ära. Üks klapp tundus kuidagi imelik ja mootor kõrises peale klappide reguleerimist ikka. Peale nukkvõlli maha võtmist selgus et nookur oli oma pesast välja hüpanud ja need poolkuud olid ära kadunud (karteri põhjas kuskil).Tänaseks on klapid korda tehtud.
Kuigi et rihm paistis välja uus suutis ta 2 nõksu edasi hüppata.
Piduriõli voolas ka kuhukile minema, voolik on kuskilt katki .
Lähipäevadel mõõdan surveaste ära ja parandan piduri vooliku.
Praegu tegelen keretöödega.

Postitatud: 30 Dets 2006 02:47
Postitas pedrox
Edukaid parandustöid ja et masin ikka kestaks. Noori ladahuvilisi on alati juurde tarvis.

Postitatud: 30 Dets 2006 11:09
Postitas reiner
Aga kui ta seda lada ei oleks sulle müünud/andnud/mida iganes siis ta poleks ju 5 auto eest kindlustust maksma kui sa ütlesid, et see 05 on arvelt maas.
Ja kuidas need poolkuud karteripõhja said?:puzzled

Postitatud: 30 Dets 2006 11:46
Postitas -grazy-
Edu remondiks ja jääme huviga pilte ootama

Postitatud: 30 Dets 2006 16:22
Postitas paap66
Kui tema mulle selle auto andis olid kõik arvel aga mina läksin autole kolme aasta pärast alles järgi ja poolkuud läksid minuteada õlikanali kaudu (kui ma need kuskilt kätte saan siis ma küsin nende käest kuidas nad sinna said:D

Postitatud: 22 Mär 2007 17:07
Postitas paap66
Vahepeal siis juhtunud niipalju, et kolmanda silindri sisselaske klappiga on midagi viga. Silindris polnud survet ja võtsin plokikaane maha ja katsetasin nahftaga ja klapp lasi läbi. Homme täpsemalt vaatama. Ostsin vanarauda viimiseks ford scorpioni ja sealt sain ladasse keskonsooli ja silikon küünla juhtmed.Panen veel peale el.ventika ja vb el. aknad ja keskluku süsteemi, viimased kaks asja ei tule niipea ennem teen mootori tip top korda ,põhja on vaja natuke keevitada ja siis värvimine. Kui nüüd rahakott paksuks läheb siis ostan küljelaiendite ringi.

Postitatud: 22 Mär 2007 18:41
Postitas masuurik
ei soovita laiendeid(karbi).pärast on roostejura kui palju.

[Muudetud: 22-3-2007 zigulimasuurik]

Postitatud: 23 Mär 2007 18:45
Postitas paap66
Täna käisin veerenni vaz varuosade poes. Sai siis ostetud juhipoolne esi tiib, hind oli kirves 550kr, plokikaane tihend 45kr, klapikambri tihend ja sisse laske klap 45kr.Vist peab veel juhipoolse tagatiiva ja tagavara ratta alus pleki ostma.