2105 paap66 1982
Postitatud: 30 Dets 2006 02:03
Tere
Olen ka saanud lada omanikuks.Olen selle auto teine omanik
Tegemist on lada 2105 . 1982a 1300cc
Sain selle oma vanaema tuttavalt kellel oli kolm ladat 2101 ,2111ja2105
Auto otsustas ta anda mulle sellepärast ,et ta ise ostis endale audi ja 4 auto kindlustuse maksmine ei ole penskarile eriti soodne.
Kui mina autole järgi läksin oli see juba arvelt maha kantud.
Räägin siis natuke ka autost .Auto on sõitnud 80000km ja on jäetud seisma.Auto seisis 4 aastat .Õnneks kenasti katuseall.
Seismine tegi autole kahju .
Autot oli pestud seest veega ja kruvid, poldid ja mutrid armatuuril olid natuke roostetama läinud.
Kui autot esimest korda hoolikamalt vaatasin siis nägin et seal on tehtud ka mõningaid keretöid vasakupoole küljekarp oli ära vahetatud ja vasakpoolene põhi on ka tublisti korda tehtud.
Kuid parempool ei ole nii kena.vasakpoolne esitiib vajab vahetust .
Muidu vajab terve auto pahtlitöid ja värvimist.
Auto on olnud minu käes juba paar kuud ja olen jõudnud ära vahetada õhufiltri ja tagumise summuti püti ja püksid. Veepump oli ka omedega üpriski õhtal ja tänu sellele läks masin keema ja klapid paigast ära .Veepumba panin uue ja klapid reguleerisin ära. Üks klapp tundus kuidagi imelik ja mootor kõrises peale klappide reguleerimist ikka. Peale nukkvõlli maha võtmist selgus et nookur oli oma pesast välja hüpanud ja need poolkuud olid ära kadunud (karteri põhjas kuskil).Tänaseks on klapid korda tehtud.
Kuigi et rihm paistis välja uus suutis ta 2 nõksu edasi hüppata.
Piduriõli voolas ka kuhukile minema, voolik on kuskilt katki .
Lähipäevadel mõõdan surveaste ära ja parandan piduri vooliku.
Praegu tegelen keretöödega.
Olen ka saanud lada omanikuks.Olen selle auto teine omanik
Tegemist on lada 2105 . 1982a 1300cc
Sain selle oma vanaema tuttavalt kellel oli kolm ladat 2101 ,2111ja2105
Auto otsustas ta anda mulle sellepärast ,et ta ise ostis endale audi ja 4 auto kindlustuse maksmine ei ole penskarile eriti soodne.
Kui mina autole järgi läksin oli see juba arvelt maha kantud.
Räägin siis natuke ka autost .Auto on sõitnud 80000km ja on jäetud seisma.Auto seisis 4 aastat .Õnneks kenasti katuseall.
Seismine tegi autole kahju .
Autot oli pestud seest veega ja kruvid, poldid ja mutrid armatuuril olid natuke roostetama läinud.
Kui autot esimest korda hoolikamalt vaatasin siis nägin et seal on tehtud ka mõningaid keretöid vasakupoole küljekarp oli ära vahetatud ja vasakpoolene põhi on ka tublisti korda tehtud.
Kuid parempool ei ole nii kena.vasakpoolne esitiib vajab vahetust .
Muidu vajab terve auto pahtlitöid ja värvimist.
Auto on olnud minu käes juba paar kuud ja olen jõudnud ära vahetada õhufiltri ja tagumise summuti püti ja püksid. Veepump oli ka omedega üpriski õhtal ja tänu sellele läks masin keema ja klapid paigast ära .Veepumba panin uue ja klapid reguleerisin ära. Üks klapp tundus kuidagi imelik ja mootor kõrises peale klappide reguleerimist ikka. Peale nukkvõlli maha võtmist selgus et nookur oli oma pesast välja hüpanud ja need poolkuud olid ära kadunud (karteri põhjas kuskil).Tänaseks on klapid korda tehtud.
Kuigi et rihm paistis välja uus suutis ta 2 nõksu edasi hüppata.
Piduriõli voolas ka kuhukile minema, voolik on kuskilt katki .
Lähipäevadel mõõdan surveaste ära ja parandan piduri vooliku.
Praegu tegelen keretöödega.