ostsin ta ühe vanema mehe käest, keda tean juba üle 10 aasta väga hästi, seega oli ost hea. omanik vana rekkamees Autobaaside ja Kekide ning Mekide ajast oli autot hästi hoidnud, ning omale soetas, kui ma õieti mäletan 88 või 89 aastal ning mina olen ta kolmas omanik. välja lastud siis teine 81 aastal. kere on üldiselt kõva, kuid esineb paar suuremat rooste kohta nagu tagumise põlle juhipoole alumine serv u 15cm ulatuses, juhipoolne küljekarp, välimine osa ning juhipoolse esipõlle nurk. ülejäänud on kõigest lihtne pindmine rooste. kõrvalistuja poolsesse esinurka on saanud kunagi laksu, ning ära vahetati esituli, esitiib, kapott, esiklaas. Põll on seetõttu veits kõver ja vormist ära, kuid hullu pole midagi. eelmine omanik on suutnud veel korra sama nurga tiiva kuhugi ära rihtida mistõttu tiivakaar on veits mölkis. lisaks sai üks talv kogemata teiselt autolt põntsu samasse esitiiba uuuesti, mistõttu seal nüüd natuke suurem lohk haigutab, kui niisama ei saa arugi vaadates. õnneks oli tiivanurga suunatuli juba ennem katki, seega kahju ei tekkinud


kapotiall on 1.3 rihmaga originaalmootor mis nüüd kahjuks enam ei sõida. sai küll õlitaset ja värki kontrollitud kuid ühelhetkel kojusõites läks õlirõhu tuluke põlema ning natuke hiljem tõmbas juba saaled ringi. mootor on nüüdseks vähe ebakomplektne ka kuna teisele Ladale, 2106'le sai sealt natuke juppe võetud.. kaitsmed, starter, karpa jne.. plaanisin küll uut mootorit osta, kuid nüüdseks on see plaan maha maetud - teen selle 1.3'se korda, sest see mootor käis lihtsalt ikka mehemoodi edasi. lennuväljal tuli spidole 160kmh, ning seda kontrollis taga sõitev uuem Honda.
Sisu on 05 originaal, istmed õnneks terved ja puhtad, põrandakate korralik ja ilus. ainult armatuur on ajapikku oma vormi muutnud ning praod sisse võtnud. uksed käivad vaikselt ja korralikult, ainult juhiuks on juba eelmise omaniku käes tagurpidi käinud, ning 2 korda ka minukäes, kuid õnneks närvi polnud mõttet minna sest mölk oli juba nagunii olemas.
roostest veel niipalju et varuratta alune plekk on täiesti läbi. üks põhjus on raudselt see, et sinna on asetatud lumine ja soolane ratas.
natuke on ka juppe varutud. juhipoolne juhiukse tutikas plekk (tänud Priidicule !), tutikad küljekarbid (sain ka foorumist kellegi kontakti, ning sai soetatud 2 karpi 100 krooni eest


põhi on tugev, ning kunagi kahurimäärde või kuidas seda nimetataksegi, üle määritud, kuid vesi ja liiv jne on oma töö teinud ajapikku ja see koorub põhjaalt ära. kuid tänu sellele on põhi 81'st aastast tänini originaal ning ilma ühegi auguta ja tugev. all on 13" 05 laiaks keevitatud valged plekkveljed. üldiselt suhteliselt heas korras ja originaalis hoitud liikur.
nüüdseks olen selle omanik olnud juba 1.5aastat, kuid on plaanid olnud maha müüa, kuna vaja ökopilli, et raha säästa. seega kui kellegil peaks tekkima huvi siis võib ju teada anda. kui keegi ei taha ning ennem lumetulekut ära ei osteta siis teen täiesti korda. kõigepealt alustan mootorist, siis kere ja siis veermik, kuna viimane on heas korras, kud kere on plaanis üle värvda.
Muide, kui kellegil on 2105 või 07 uusi juppe pakkuda hea hinnaga siis võiks teada anda, pakkuda võib kõike. kui saab heahinnaga midagi siis vahetan loomulikult ikka vana ära uue vastu. eriti oleks oodatud mootori ja veermikudetailid (puksid, rooliotsad, sarniirid, õõtsad, vedrud..)