1. leht 1-st

2103, XTA, 1976

Postitatud: 29 Juul 2006 20:01
Postitas XTA
Et kõik ausalt ära rääkida, nagu oli, pean alustama sellest, kuidas mingi paar aastat tagasi hakkasid originaalkorras ?igulid, eriti need kõige vanemad, millegipärast väga meeldima. 2005.a suveks oli seis niikaugel, et tuleb endalegi üks selline hankida. Sõelale jäid mudelid 2103 ja 2106, kuid hea pakkumise korral sobinuks ka 2101. Ning kui juba sellist vana asja hankida, siis olgu see vanem kui mina ise, s.o. hiliseim väljalaskeaasta 1979.

Saigi siis oma hoovi BA3-2103 mudelitähist ja "?iguli" nime kandev aparaat veeretatud. Alguses nägi välja selline, vaid ostuhetkel peal olnud plastilukilbid on vahetatud kroomitute vastu: http://coffer.elmatik.ee/miko/03/P8201610.JPG
Millegipärast peale ostmist varasem ?igulli-vaimustus jahtus maha, peaaegu :P Siiski sai teise auto kõrvalt aegajalt sõidetud kuni ülevaatus ära lõppes. Nüüd ajasin masina jälle liikuma, lasin üle vaadata ja jätsin teise auto garaa?i.
Värskemad pildid:
http://coffer.elmatik.ee/miko/03/eest1.JPG
http://coffer.elmatik.ee/miko/03/eest2.JPG
http://coffer.elmatik.ee/miko/03/tagant1.JPG
http://coffer.elmatik.ee/miko/03/tagant2.JPG
http://coffer.elmatik.ee/miko/03/vaatan_sisse.JPG
http://coffer.elmatik.ee/miko/03/vaatan_kellasid.JPG
http://coffer.elmatik.ee/miko/03/vaatan_kapote_alla.JPG

Väliselt jääb asi võimalikult originaalilähedaseks, kleepsutuuning kuulub ka varsti eemaldamisele.
Ja kui midagi ootamatut ette ei tule, võiks Rutjale ka kohale veereda :)

Postitatud: 08 Aug 2006 14:55
Postitas versus
Täpselt õige auto sul;)
Algselt postitas: XTA
Väliselt jääb asi võimalikult originaalilähedaseks, kleepsutuuning kuulub ka varsti eemaldamisele.
Mis seest muutmisele läheb? Hoia teda illusti, 03-ed hakkavad juba täitsa ära kaduma tänavalt..

Postitatud: 14 Aug 2006 22:19
Postitas XTA
Seest jääb ka esialgu samaks, nagu praegu. Küll aga tuleb veermiku poolel (ei tea veel kui suur) hulk kummipukse välja vahetada, mõni neist vist juba 1976. aastast omal kohal olnud, krt seda teab. Sellepärast kuskilt koliseb kah, kuigi ülevaataja sillaväänamispingi juures ei öelnud midagi.

Siinkohal tahaks veel tänu avaldada Priidic'ule, kes lubas mul tema keldrist jalust ära koristada ühe Vaz'i kardaani ja paar originaal-ilukilpi, ning veel ühe kasutamata nõuka-aegse 2106 sumpsi, millel ka hind - 38 või oli see 39 rubla - peale löödud oli. Need kõik ka autole ära kulusid.

Postitatud: 15 Aug 2006 07:50
Postitas valge06
mudu üks soovitus eemalda kõrbiliistud need on karbi puhas surm ja ma arvan et seda sa ei soovi

Postitatud: 22 Veebr 2007 00:38
Postitas XTA
Polegi siia ammu potsatanud... Sai siis veits Harjumaa talviseid teid mõõdetud Uunikute Talveralli 2007 raames. Paar fotosüüdistust (by Wax):
http://wax.pri.ee/UT2007/pages/talveralli2007-646.htm
http://wax.pri.ee/UT2007/pages/talveralli2007-663.htm
Auto pidas üldiselt hästi vastu, kui välja arvata loetud päevad enne üritust vedru välja visanud starter (õnneks kaasfoorumlasel Nymmikul oli just üks ülearu, teema siin) ja peale üritust kahtlaselt palju suurenenud piduripedaali käik (tuleb see toiming ette võtta).

Oleks Wintercamp'ilegi jõudnud, kui 2 head üritust üheaegselt ei oleks toimunud...