1. leht 1-st

2107, matu6, 1984

Postitatud: 12 Juun 2006 22:16
Postitas matu6
kuna vana müüdud oli vaja midagi uut soetada. hiljuti sai siis koju toodud selline auto.

kere: midagi erilist pole nagu ikka puur ja natuke plekki selle ümber. põhjaalt on plaanis kõik ülekeevitada ja tugevdada vajalikud kohad. plaanis on ka tiiva laiendid.

veermik: peaegu originaal, väikesed muudatused nagu hüdrauliline käsipidur. veermikuga tulebki kõigesuurem töö.plaanis on palju aga eks näis palju teha jõuab.

mootor: mootor on natuke ülekäidud mingeid suuri muudatusi peale sportnuka ja toru kollektori pole. plaanis on ära lasta teha kaan aga praegu otsin inimesi kes seda oleksid nõus tegema(kui keegi teab kes tegeleb selliste asjdega siis soovitage julgelt. kaanel oleks vaja kanaleid suurendada ja suured klapid sisse käima panna)

interjöör: midagi erilist puur, iste, traksid(külge panemata veel), rool, paar näitikut ja mõni lülitiPilt

Postitatud: 12 Juun 2006 22:24
Postitas siim789
kas see sama masin ei olnud päris pikka aega üsna kalli hinnaga mingil ralli teemalisel lehel müügis?
Paistab muidu päris norm rallikas olevat... edu ehitamisel igatahes

PS. pilt on väheke suur ;)

Postitatud: 12 Juun 2006 22:59
Postitas pedrox
samamoodi toonitan et pildid on soovitatavat 640*480 pikslit.
aga huvitav masin on.

Postitatud: 13 Juun 2006 19:53
Postitas matu6
mingi pilt sisust. seda istme kinnitust ärage vaadake, sest selle konstruktsion on väga vale. ääres on ka näha torukollektorid mis ootavad külge panemist.Pilt

Postitatud: 13 Juun 2006 23:52
Postitas olaaf
palju säherduse hind ka on?
kas puur vastab nõuetele?

käigukangi soovitan küll pikemaks teha :) oluliselt mugavam raiuda...

kelle sportvõll peal on mis kubatuuriga mootoril,
milline süütesüsteem, mis karpa, kui suur on surveaste?
torukolle on 4-2-1 või 4-1
mida selle raketiga sõitma plaanid hakata?

Postitatud: 14 Juun 2006 07:43
Postitas GhostRider
kus sõitma hakkad - jäärada, superkrossi või üldse hobikorras põlla peal? kui krossi sõidad siis pole laiended mõttet panna ( tavaliselt ei seisa kaua küljes.) Mis mootor ja kast peal on? Auto on muidu (y)

Postitatud: 14 Juun 2006 15:46
Postitas matu6
Algselt postitas: olaaf
palju säherduse hind ka on?
kas puur vastab nõuetele?

käigukangi soovitan küll pikemaks teha :) oluliselt mugavam raiuda...

kelle sportvõll peal on mis kubatuuriga mootoril,
milline süütesüsteem, mis karpa, kui suur on surveaste?
torukolle on 4-2-1 või 4-1
mida selle raketiga sõitma plaanid hakata?
hind oli 15000 aga sain sellest kõvasti alla:)
nuka tegijat ei tea võin küsida kui huvi on. mootori kubatuur on 1,7 (niva plokk). kui leian kuskilt niva õige vända(84mm käiguga) siis tuleks töömaht 1,8. aga kuna neid väntasid ei liigu eriti siis vaevalt. teine varjant on puurida plokk 84mm peale. aga eks näis.muidu mootorile on tehtud täielik kap.rem.

süütesüsteem on praegu tavaline aga kui venemaalt kontakstivaba leian siis läheb see peale.

karpa on tavaline. praegu uurin kumba panna kas solex või venemaalt otsida mingi täismehaaniline karpa. täitsa weberid pole peale mõtet istudada. mõtetult kalliks läheks see

surveastet pole tõstetud.(plaanis lasta freesida kui kaan tegemisse läheb)

torukolle on 4-2-1. väljalaske ilmselt toon salongist läbi, kuna see esimene asi mis tavaliselt põhjaalt minema sõitetakse.

sõitma plaanin hakata superkrossi(lada klassis võib-olla ka juuniorides aga see veel lahtine). võib-olla ka rallikrossi aga see on veel lahtine. eks muidugi ka talvel jääradadel plaanin olla kohal.

kas käigukangi pikemaks tehes käikude vahed liiga pikaks ei lähe?

kast tavaline lada kast. plaanis oli ka vahepeal fiati kast alla panna kuid loobusin sellest mõttest.

Postitatud: 15 Juun 2006 13:35
Postitas ccve
Klappe ei soovita omast kogemusest. Lugedes mis tehtud mootoriga siis seda enam ei soovita , omal oli tehtud 01 mootor ( tehtud oli pmst kõik mis teha sai va turbo :D ) mootor pidas vastu pea aasta ning eelmise aasta viimasel päeval lendas just klappide pärast laiali. Klapid olid tehtud ning isegi siis ei pidand vastu kui terve mootor tehtud oli, seda enam oletan ,et sul nad ei pea isegi nii kaua ( aga iial ei tea ) . Sai ka kontakteerutud isikuga kes teeb mootoreid ning ta on alati öelnud ,et võib teha klappe ning see aitab aga risk mootori laiali lennust on suur.
Aga edu ! :) omale ei meeldi üldse superkross kus IMO toimub ainult mõtetu autode lõhkumine , aga igalühel omad huvid :)

Postitatud: 15 Juun 2006 13:39
Postitas Hulkur
Muidu 1 küsimus?

Miks hüdrauliline käsipidur on palju parem kui trossiga?
Mul oli 05 el trossiga käsipidur korras ja kui vaja siis tõmbasid kässarit ja võttis mõlemad tagurattad plokki.

Postitatud: 15 Juun 2006 20:06
Postitas matu6
Algselt postitas: ccve
Klappe ei soovita omast kogemusest. Lugedes mis tehtud mootoriga siis seda enam ei soovita , omal oli tehtud 01 mootor ( tehtud oli pmst kõik mis teha sai va turbo :D ) mootor pidas vastu pea aasta ning eelmise aasta viimasel päeval lendas just klappide pärast laiali. Klapid olid tehtud ning isegi siis ei pidand vastu kui terve mootor tehtud oli, seda enam oletan ,et sul nad ei pea isegi nii kaua ( aga iial ei tea ) . Sai ka kontakteerutud isikuga kes teeb mootoreid ning ta on alati öelnud ,et võib teha klappe ning see aitab aga risk mootori laiali lennust on suur.
Aga edu ! :) omale ei meeldi üldse superkross kus IMO toimub ainult mõtetu autode lõhkumine , aga igalühel omad huvid :)

muidu kes sul kogu mootri tegi? eriti just huvitab see kes kaane tegi. ise otsin just inimest kes seda varem oleks teinud.

hüdrauliline kässar sellepärast originaalist parem et
klotsidele annavad surve silindrid mitte mingi plekkist kõõga. see omakorda võimaldab suuremt pidurdus jõudu. parem on ka kasutada hüdraulilist. ja minuarvates töökindlam ka kui see tross.

Postitatud: 15 Juun 2006 20:48
Postitas Hulkur
ma ei tea!
Ma vist ikka jään mehaanilisele käsikale ehk trossile.

Üks asi küsimus veel hüdraulilisele käsikale, et kas ta on tava tagumise magistraal toruga ühendatud W? Või tuleb eraldi toru töösilindritesse?

Postitatud: 15 Juun 2006 21:32
Postitas matu6
see on tagumise magistral toruga ühenduses. tänava sõidukile on vist jh suht mõtetu hüd. käsipidurit paigaldada.

Postitatud: 15 Juun 2006 21:53
Postitas Hulkur
Ma tean jah:lol
Ma ehitan endale kah rallikat. Aga ma jättan endal ikkagi mehaanilise käsipiduri.

Postitatud: 28 Mär 2008 17:15
Postitas inimene
No korjan siit ühe vana teema üles:D. Tean et see auto on praegu hoopis teistsugune kui siin pildil:D. Aga äkki omanik räägib natuke lähemalt nüüd autost, lisab pilte jne. Oleks huvitav jälgida;)

Postitatud: 20 Mär 2009 19:00
Postitas matu6
Nii kuna vahepeal hulga aega mööda läinud siis oleks aeg vana teema ülesse tõsta. Vahepeal on hulga vett merre voolanud ning ka auto mitmeid muutusi läbi teinud. Alustatud sai sellest, et kogu kere sai pulkadeks võetud, põhi liivapritsiga puhastatud ning tugevtatud. Sillaosad said samuti tugevtatud ning ülekeevitatud. Neist paraku päris mitmed osad praeguseks vahetusse läinud. Siis sai tegeletud veel ka mootoriehitusega, kuniks otsustasime korraliku mootri ehitada, mis andis ka tulemust. Tagasild sai endale lsd ning aeglasema ülekande.
Kellel huvi võib küsida täpsemalt mis teda huvitab.


Auto on ka väikestviisi müügis. Lisan ka mõne pildi auto praegusest seisust.Pilt

Postitatud: 20 Mär 2009 19:02
Postitas matu6
Üks pilt ka mootoriruumist.





[Muudetud: 20-3-2009 matu6]Pilt

Postitatud: 20 Mär 2009 19:13
Postitas matu6
Auto seest selliseks kujunenud.Pilt

Postitatud: 20 Mär 2009 20:36
Postitas taurikazz
Väga tuttav masin...Suht palju rallidel näinud...Astub edasi ausalt ;)

Postitatud: 05 Apr 2009 15:07
Postitas matu6
Auto ootab endiselt uut omanikku. Kes tunneb täpsemalt huvi mis autoga tehtud on võin saata mailile exeli faili kus tehtud tööd kirjas on.