
Võib öelda ,et auto on isaga kahepeale ehitatud nii öelda õppimiseks ning võistlusteks.
Autoks siis Lada 2105 VFTS stiilis.
Välimus siis :
Originaal VFTS antitiib
2105 ümber tehtud esilisa
VFTS stiilis koopalaiendid
VFTS stiilis värvikomb.
Stanged tagasi külge pandud tugevduseks.
Veermik:
Talvel 13" black rocket piigid + 5cm'sed vaheflantsid
Kõrged vedrud
Suvel 15" ats cup veljed + 5cm'sed vaheflantsid
Madalad vedrud
Mootor:
Antud hetkel originaal 06'e oma , lisadena otsast-lõpuni torukollektor ning seda lõpetab homemade sportsummuti ( väga ralliliku häälega

Oli tehtud 2101 mootor mis andis millegi pärast otsad. Mootor oli suhteliselt "uus" ( alles forsseeritud ) . Varsti mootor uuesti tegemisse kuid ei lähe peale mitte sellele vaid uuele VFTS stiilis Lada 2105 'le mis peaks valmima suveks.
Sisu:
Kõik üleliigne eemaldatud , juhil Karksi sportiste ( väga väga mugav ) ning kõrval tavaline.
Turvapuur
Originaal "katetest" alles vaid armatuur , ülejäänd kaetud mingi plastikuga .
Ei tea kas kuulub küll sisu alla kuid aku taha viidud ning aknapesuvedeliku "potsik" juhiistme taga.
Auto on olnud mingi rallisõitja oma kelle nimi küll meelde ei tule kuid uurin välja . Ise ostsin auto sõbralt kes siis omakorda ostis rallisõitjalt . Võiböelda ,et see auto pole pooltki mis ennem oli. Auto värvus oli ennem eest kollane ning tagant roheline ja juhipoolne külg teisestpoolest 10+ cm lühem

Vähem loba rohkem pilte











Rohkem pilte ja videosi meie talvistest nädalavahetustest võrtsjärvel

Pildid:
www.zone.ee/v6rtsj2rve2
Videod:
www.zone.ee/v6rtsj2rve
Enamus pilte ja videosi küll seal üleval kuid varsti valmimas Film kus kõik ühes pundis koos ning ka mõned huvitavamad palad neist mida antud aadressidel pole .
Mõned pisiasjad mis jäid mainimatta : Küljeakente asemel pleksklaas , kapott kähku "eemaldatav" (splintidega) , taga pagassiluugil raam eelmaldatud , katuseluuk ( oli peal ning jääb ka , suvel hea


[Muudetud: 27-5-2007 logman]