1. leht 1-st

2103,Rocky,1975

Postitatud: 27 Mär 2006 20:49
Postitas Rocky
Sixkiller siis pärit 1975. aastast ja arvan, et usute kui ütlen et ta selle aja jooksul vähe kereremonti ja värvimist ikka saanud. Masin samamoodi nagu Messilgi-Tallinna linn! Tükk vaba ja natuke vähem vaba aega ja raha ikka selle alla läinud. Vahetatud on küljekarbid (0,8mm-se asemel 1.2 mm paksuste vastu, et roosteuss liiga ei hakkaks tegema. Vahetatud ka tiiva ääred, tungi kandurid ja nipet näpet põhja keevitatud. Tugevdatud sai ka kände. Uus värvkate pärineb suve lõpust ja õnneks peab ütlema, et talvine sool polegi väga liiga teinud.


Nii...nüüd siis see mis auto kallal tehtud on...

Kere- paigaldatud esispoiler, küljelaiendid, koopalaiendid (veidi tagasihoidlikumad kui need vfts-style), ribi tagaaknale, vähe voolujoonelisemad peeglid, tuule suunajad akendele, õhukogurid kapotile, lisatuled jne. Et see kõik ka aasta pärast küljes oleks ega rooste krabinal ära ei kukuks on tehtud ka roostetõrjet ja paigaldatud logarid.

Veermik- põhimõtteliselt vahetatud mis vahetamist vajas nagu näiteks stabikad rattalaagrid, piduri klotsid, käsipiduritross, kardaani ristid, osa konte jne. Lisaks veel uued vedrud ees ja uued 02-e omad taga + 4x kayaba gaas amordid. Ka kiire differ sai alla visatud. Ainult käigukasti pole veel näppinud:spin

Salong- ees on oma koha leidnud Saabi istmed (võimalus ühendada istmesoojendus), tiigrinaha look-iga istmekatted, rullikuga turvavööd, pedaalikatted, lühem käigukang.
Et ilma viiese kastita maanteel väga jube poleks mängib muusikat läbi 2x 50w ja 2x 350w kõlarite Pioneer makk.

Mootor- Mootor veel stock ja näis mis tast saab. Tahtmist küll aga masin peab iga päev liikuma ja pole aega tega seisma panna pikemaks ajaks. Läbisõitu tal ikka parajalt, aga surved jäävad veel piiresse. Vahetatud klapisääre tihendid, nukkvõll, nookurid, kett, ketirattad. Üks hooratas ootab tegemist ja peale panemist.

Muud vidinad- Välja vahetatud kõik piduritega seonduv (peapump, silindrid, voolikud, klotsid, torud otsast lõpuni ja käsipiduritross). Vahetusse läks ka sidurikorv ja survelaager, veepumbast soojenduskraanist ja muudest kuluartiklitest rääkimata. Peal ka tutt-uus jagaja, jagaja juhtmed, küünlad NGK V-line. Kaks aastat tagasi sai ostetud tutikas 07 karpa. Nädal aega on all olnud juba tutikas väljalaskesüsteem. Et talvel ennast mitte seaks vihastada, sai paigaldatud ka plokisoojendus. Kogu kremplit valvab alarm koos kesklukuga ja suitsev kaheraudne!

Mis plaanis? No suvel oleks see sisse käiv katuseluuk päris edev asi?aga selle kohta palju vastakaid arvamusi. Ka mootorit ikka plaanis kõpitseda. Ja kui kõige selle kõrvalt raha üle jääb siis mõtleks ka valuvelgede peale, mida enamik esimeseks auto juures väljavahetatavaks elemendiks peab.

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 27 Mär 2006 21:45
Postitas Mikk5
Tartus korduvalt näinud seda masinat.
Väga väga ilus kohe ;)
Selline spoilaring sobib küll 03- le nagu rusikas silmaauku.
Mis mootor vahel ka on? 1,5?

Postitatud: 27 Mär 2006 21:54
Postitas Raxo
Auto karjub laiemate velgede ja rehvide järgi :P

Aga muidu väga viis.

Postitatud: 28 Mär 2006 09:06
Postitas mess
Mulle meeldib, selline kergelt retrohõnguine tuuning. Auto heas korras vaatamata oma kõrgele eale ja suurele läbisõidule. Omanik muidugi hoiab ka nagu prillikivi. Täpselt õige auto õige mehe käes. Muidu need originaal kilbid väga kenad, võib olla tõesti, kui oleks veel laiendatud velje peal sutsu laiema rehviga, oleks veel etem, aga valukat mina siia isegi ei paneks, niigi ilus teine. :)

Postitatud: 28 Mär 2006 19:19
Postitas Rocky
Jah, laiemate velgede peale olen isegi mõelnud aga nende keevitatud variantidega võib jama tulla. Iseenesest meeldiks mulle laiendatud plekkveljed isegi rohkem kui mingid odavad ja mõttetud valud. Samas tuleb seda koobast kah vist relaga töödelda pisut, sest laiemate velgedega võib ees keeramisega probleeme tekkida.

Postitatud: 28 Mär 2006 20:09
Postitas mess
185 või 195-se kummiga on ees täitsa söödav veel ning laiemat polegi nii väga minu meelest vaja ;)

Postitatud: 28 Mär 2006 23:38
Postitas CozmonauT
minu 06l on originaal koopad ning talvekas 175/70 R13 ning käib koopasse ees keeramisel, aga mitte hullult..väikse hooga pole midagi, eriti just siis kui suure hooga järsk keerab nii et ühe nurga allapoole veits vajutab.

värv on 10/10 ning välimus 8/10 sest laiad plekkvelejd võiks tõesti olla

Postitatud: 29 Mär 2006 15:55
Postitas Zero
Algselt postitas: CozmonauT
minu 06l on originaal koopad ning talvekas 175/70 R13 ning käib koopasse ees keeramisel, aga mitte hullult

Koopasse käib ta sul tänu sellele, et profiil on nii kõrge või siis on esivedrud nii väsinud.

Postitatud: 29 Mär 2006 16:52
Postitas Rocky
No mul oli see koopasse käimise probleem (mul logarid kah lisaks) ja sai siis vedrud ära vahetatud ja gaas amordid (mis kah veidi tõstavad), kuid jah, ega seda madalat profiili ei kompenseeri millegagi. Kurvis kallutab ikka ja nii jäiga masinaga et see ei mõjutaks pole Eesti teedel võimalik sõita.

Postitatud: 03 Apr 2006 20:22
Postitas Rocky
Nii...väljalaske vahetamisega selgus tõsiasi, et leegitoru flantsi külge keevitamisel on keevitaja rämedat praaki teinud. Keevitamise tulemusena on leegutoru väljalaskekollektoripoolne osa kohati 2,7cm läbimõõduga!:flaming Võtsin siis kätte ja freesisin maha selle ahistava elemendi! Oh seda üllatust, kui masin peale seda hoopis erksamaks muutus. Muidugi on oma osa siin vast ka ülejäänud summutil, mis uue vastu välja sai vahetatud aga see seal toru otsas oli ikka liig mis liig! Nii, et kutsun kõiki üles oma lada külge kruvitavaid detaile kriitilise pilguga üle vaatama nii poes kui ka protseduuri enda käigus. Ahjaa selle sama summuti tagumisel potil (mis maksis veel 100 eek rohkem ja pidi kvaliteetsem olema) oli juba külge pannes kolm auku/ebatihedalt valtsitud kohta. :flaming No kurat! Hea küll...panin need seekord vedelmetalliga kinni aga järgmine kord lendab selline sumps selle sama ettevõtte kvaliteedikontrollile sõelade klõbinal pähe pooleks! Öelgu siis kohe, et see pole õige asi ja jääb see mitu korda alla panek ja ära võtmine ja muu lollitamine ära! Aeg kah raha ju!

Samas küsimus et kas Tartust kuskilt oleks võimalik saada ka kvaliteetseid nookureid, või vaja need rebasekarva klõbinad kõik üle töödelda. Mõte oleks siis panna uuema Niva nukkvõll ja seoses sellega ka nookurid vahetusse. On kellelgi selle nukkvõlliga lähemalt kogemusi või nõuandeid? Ka oleks hea teada täpset markeeringut ja kas vaja tellida see Lada esindusest või saab sellega suvaline Lada varuosadega kauplev äri hakkama! Arvan miskipärast et nende jaoks see ükspuha mis nukkvõll sinna peale toppida, peaasi et nende poest!

Postitatud: 03 Apr 2006 21:53
Postitas GTA
uskumatu et ka eestis sellises korras, hästi hoitud ja ajastukohaselt järele aidatud isendeid on:bouncing

omanikule jaksu ja jõudu!

Postitatud: 27 Juul 2006 23:59
Postitas Rocky
Teadmiseks kõigile, et masin pole veel ära käkitud ega maha müüdud. Igaastase ülevaatusega sai auto hakkama peale rooliotsa vahetamist, komplekti tagapiduri klotside installeerimist ja käsipiduritrossi vahetust (viga oli tegelikult rohkem viimases). Tööd said teostatud loomulikult enne ülevaatust.
Peale seda sai proovitud seda uue Niva nukka. Vahetasin koos nookuritega, kuigi tegelikult polnud vanadelgi nookuritel ja nukal midagi märkimisväärselt viga. Endine vaakumiga karpa sai mehaaniliseks tehtud, vahetatud/kontrollitud kõik süütesüsteemi osad aga midagi on justkui ikka puudu. Oleks tarvis stroboskoobiga süütehetke kontrollida aga pole vat seda vidinat käepärast.
Salongis läks vahetusse originaal rool ja vahetust ootavad uued polstrid. Kõlarite tarbeks sai originaalis olev papp asendatud veidi tummisema vineeriga. Homme lähevad kõigi eelduste kohaselt vahetusse esimesed rattalaagrid- said soetatud mingid Saksa omad, äkki kestavad kauem.;)

Postitatud: 28 Juul 2006 10:56
Postitas olaaf
niva nukk tahab natukene varasem ka olla...
kraadiratas siin abiks - tuhalt saad tal kohe olemas 2tk..

muide jan -il on niva nukk veel alles..

seda karpat uuri veel..
ainult 2k mehh ei ole piisav..

Postitatud: 28 Juul 2006 11:07
Postitas Rocky
Mis sa Olaaf selle karpa kohapealt oskad soovitada (07-e oma).
Muidu räägiti, et regullitavat ratast polevat vaja:mad: aga no ju siis tarvis Tuhaga kokku leppida midagi, äkki saab summercamp-il kätte.