1. leht 1-st

2101 Turbo, Janar, 1981

Postitatud: 26 Mär 2006 19:16
Postitas Janar
Paneks siis enda auto ka siia üles.
Auto on olnud minu käes juba u. 5-6 aastat. Mõned aastad tagasi, siis kui ta oli veel igapäeva sõiduk, sai pandud peale päris uus mootor 1,2l. Hetkel oleks vaja teha kõvasti keretöid.

Pilt

Turbo aretamise mõte tekkis kusagil sügisel ja kuna Uhti pani enda turbo müüki, siis otsustasingi selle ära tuua. Jaanuaris sai siis asi käsile võetud ja mõned pikad nädalavahetused garaa?is veedetud ja peale ta saigi. Aga kuna autol on all laiad suverehvid siis alles see nädalavahetus sai natuke rohkem sõita proovitud.
Laadimisrõhk on hetkel 0,5 bar-i.
Mõned pildid ka:

Pilt

Pilt

Pilt

Täna hakkas sidur ka libisema nii, et päris õiget minekut ei olegi veel saanud tunda.

Postitatud: 26 Mär 2006 20:38
Postitas GhostRider
mootor võiks ikka võimsam olla (1500/1600)
aga muidu ülikõva aretus.Edu!

Tuleb sellest ikka tänavasõidu masin või stressimaandaja?

Postitatud: 26 Mär 2006 21:32
Postitas Janar
Plaanis on küll 1,6 mootor vahele panna ja natuke seda ka muuta ning turbo enne karburaatorit ja ikka tänavasõiduks.
See sai lihtsalt prooviks tehtud, et vaadata mis välja tuleb. Aga tänaval eriti vist ei kannatks sellega sõita, vähemalt mitte selle turboga, kuna see tahaks remontti saada. Võllil on päris suur lõtk sees ja puksid lasevad ka päris palju õli läbi ning tänu sellele ka suitseb tiba.

Postitatud: 26 Mär 2006 22:46
Postitas posta84
Kas on siis tuntav võimsuse vahe ka? Mille turbo on?

Postitatud: 26 Mär 2006 23:06
Postitas Raxo
Algselt postitas: posta84
Kas on siis tuntav võimsuse vahe ka? Mille turbo on?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=318

Postitatud: 29 Mär 2006 23:21
Postitas bacteria
ja turbo saaga jätkub :P .... igaljuhul olgu sul jõudu ja jaksu edasi tegemiseks .....loodame et suudad jõu ilusti maha kah panna ja ootame siis 1.6 motot kah :P

Postitatud: 07 Apr 2006 21:46
Postitas wilson
on võimalik et ma nägin seda autot täna 07.04.06 märjamaal?

Postitatud: 08 Apr 2006 21:47
Postitas Janar
Ei saanud olla. Praegu olen sõitnud ainult kodu ümbruses.

Postitatud: 09 Apr 2006 17:30
Postitas Aspelund
Vaadates mõnda väljalaske toru nurka on mul küll kahtlus, et osa põlemisgaase jääb küll toppama.

Aga nüüd saab vähemalt teada, milline mehaanika detail esimesena otsad annab. On see sidur, kast, tagasild või mootor.

A.

Postitatud: 09 Apr 2006 18:00
Postitas Zero
Algselt postitas: Aspelund
Aga nüüd saab vähemalt teada, milline mehaanika detail esimesena otsad annab. On see sidur, kast, tagasild või mootor.

A.
Algselt postitas: Janar

Täna hakkas sidur ka libisema nii, et päris õiget minekut ei olegi veel saanud tunda. [/quote

Postitatud: 09 Apr 2006 18:29
Postitas Janar
Väljalase sai tehtud esimestest ettejuhtuvatest juppidest ja nurkadele ja asjadele erilist tähelepanu ei pööranud. See sai tehtud lihtsalt niisaama nö. käeharjutuseks.

Aga täna sai natuke ringi tiirutatud ja rõhkugi juurde keeratud. Tegelikult sai wastegate kruvi päris põhja keeratud. Nüüd oleks vaja tugevamat vedru,kuigi ega rohkem vist ei kannata rõhku tõsta ka. Rõhku puhus kuni 0,65 bar. Küttesegu jäi ka lahjaks ja paar korda hakkas detoneerima ka.

Sidur sai ka täna täitsa otsa. Nüüd libisab neljanda käiguga sõites juba väikseima gaasi vajutuse peale.

Üldiselt ei viitsi eriti sellise süsteemiga jamada (karpa enne turbot) ja mingi aja pärast peaks hakkama ehitama uut süsteemi. Plaanis on nii mõdagi aga sellest räägin siis kui juba midagi konkreetset toimuma hakkab.

Postitatud: 20 Mai 2006 20:14
Postitas wilson
mis sellest siis nyydseks hetkeks saanud on?:puzzled

Postitatud: 22 Mai 2006 20:28
Postitas Janar
Hetkel auto seisab, kuna tagant murdus känd kere küljest ära. Ja ega hetkel ei ole aega sellega tegeleda ka. Vaikselt otsin ja ostan juppe uue süsteemi jaoks.

Postitatud: 02 Juun 2006 00:07
Postitas bacteria
nuh kuda asi edeneb või ikka seisab?

Postitatud: 02 Juun 2006 20:46
Postitas Janar
Kahjuks asi seisab, kuna hetkel lihtsalt ei ole vaba aega nii palju kui tahaks. Ilmselt enne sügist-talve ei teki ka.