1. leht 2-st

2106, znif, 1983

Postitatud: 02 Mär 2006 16:55
Postitas znif
Nonii, olen siis ka õnnelik Ladaomanik, juba pea nädalajagu. Auto sai ostetud mõttega HÄSTI korda ta teha. Ja kuna olen loomult kannatamatu, võtsin enam-vähem esimese mis näppu sattus. Täpsemalt siis otsisin autot millega suveni liigelda vähesel määral ja siis tõsine hooldus ette võtta.

Seisukord - tundub kaunis originaal olevat, info järgi olen kolmas omanik. Värv ja stanged roostekirjud, küljekarbid läbi, esisillas mingid kolksud... Sellist kohta mujal keres ei paista kus kruvikat läbi lüüa. Muidu puhas ja korras, jookseb maanteel ilusti, kuhugi ei kisu ei sõites ega pidurdades. Mittetöötavatest asjadest olen siiani märkanud et klaasile vett ei pritsi. Tundub et salongisoojenduse süsteemis on ka midagi sees (lehed?), ei puhu kuigi edukalt. Muud hetkel ei meenu...

[Muudetud: 28-3-2007 znif]

Postitatud: 02 Mär 2006 17:09
Postitas bacteria
kapoti alune on ilus puhas :o ...

Postitatud: 02 Mär 2006 17:33
Postitas znif
On küll puhas, ühtegi tilka maha ei jää ei sõites ega seistes. Mitte eriti tihti esinev situatsioon :D

Postitatud: 02 Mär 2006 18:09
Postitas richard
Eks mul sama auto samad mõtted, edu sullegi :D

Postitatud: 09 Mär 2006 23:04
Postitas znif
Vahepeal niipalju täiendust et ostsin uued karbid (nii välimised kui sisemised) ja läksin asjaliku remondimehe juurde. See vaatas auto üle ja arvas et esitiivad tuleks ka vahetada - ei tasu keevitada ning tagatiibade eest-alt veidi keevitamist. Põhi viimase peal OK kui mõned muljumised välja arvata (tungraua pesad).

Samuti liikusin suht palju ringi mööda eestit mille käigus selgus paar asja:
1) gardaanil kusagil loks sees, vibrab
2) esisillal mingid kolksud sees, ei vibra ega tõmble, kolksud vaid aukude ületamisel
3) koos soojenduste ja linnasõitudega kulutas umbes 60l 650 km läbimiseks. maanteel enamasti 90, vahel 100, linnas üldise liikluse järgi (rakvere ja tartu). vist pole väga hull...

Postitatud: 09 Mär 2006 23:37
Postitas napster8
Gardaanil mingi rist lihtsalt vaja vahetamist.
Aga essilla kolksud võivad olla sellest tingitud et nt sarniirid läbi, aga seal võib veel sada põhjust olla. Kui ees amordid läbi siis võivad ka need kolksuda kui täiesti kokku lähevad, ning vaata ka kõik puksid ja muu selline üle.

Postitatud: 10 Mär 2006 00:15
Postitas ladacruiser
Vaata esisilla kolksu asjus kindlasti ka alumised sarniirid üle.

Postitatud: 10 Mär 2006 00:53
Postitas znif
Omal oli idee ülevaatusesse minna ja seal lasta läbi raputada - peaks paremini näha olema. kahjuks ise haige ja paranemise päeva pole veel planneritud.

Niipalju veel - peale esitiibade vahetust tuleks kogu masin värvida. Mida spetsialistid soovitavad - kas värvida ainult väljast või kakkuda täiesti lahti ja üleni värvida (nagu siin mõned on ka teinud)?

Postitatud: 10 Mär 2006 08:00
Postitas napster8
Kõige parem tulemus ikka kui üleni värvida, mul endal kah hetkel auto täiesti lahti kakutud, teen kappremonti ja lasen üleni ära värvida siis kui keevitatud ja pahteldatud saan.
Aga ega ainult väljast värvimisel kah midagi häda ei ole kui on täpselt sama värv.

Postitatud: 10 Mär 2006 08:28
Postitas grimes
Katku ikka lahti. Aega läheb natuke rohkem aga vaev tasub ära. Siis avastad veel mõningaid vigu mis ära vahetad/parandad. Ja lõpptulemus on hea ;)

Postitatud: 10 Mär 2006 12:51
Postitas silverwolf
see sul suht kobe elukas ju...nii puhast kapotialust pole ammu näinud!:bouncing

Postitatud: 10 Mär 2006 18:50
Postitas GTA
naljakas, et istmed on punased, uksepaneelid on punased aga vaip on hoopis sinine:D ja tolle traktori massilüliti võiks ka natuke rohkem silma alt ära peita...

muidu paistab olema potensiaaliga auto, kuigi pisut roostekirju, ikkagi paistab olema avariivaba, normaalselt hoitud ja isegi kõik kroomliistud on alles:cool: soovin edu, korralikku 06-t näebki tänavapildis juba üsna harva...

Postitatud: 10 Mär 2006 19:10
Postitas znif
Mul on kuri karvane tunne et ma selle lahtikakkumise teed lähengi. ajaliselt ei jõua paraku enne suve. Roostes on ilmselt seepärast et tehasevärv on peal ja viimasel ajal seisis väljas ka. Aeg teeb oma töö. Minu ideeks on masin originaalkonditsiooni viia (ta enam-vähem ongi - valed on mõned pisividinad, nt klaasipuhastajad) ja hästi korda teha. Salongi erinevate värvide kohta ei oska midagi arvata.

Postitatud: 28 Mär 2007 14:59
Postitas znif
Seoses muudatustega isiklikus elus jne jäid plaanid esialgu ainult plaanideks. Nüüd on aga asi niikaugel et läheb kohe-kohe tegemiseks. Täna õhtul saab esimesed poritiivad ja stanged kätte, siis tuleb veel krundid-pahtlid-värvid osta ja hakkab asi pihta. Hetkel on masin selline:
Pilt

OK. Mis siis plaanis: vahetan esimesed poritiivad ja küljekarbid (õhtuks olemas). Kakun kere puhtaks ja värvin nii seest kui väljast (materjalid hetkel puuduvad). Vahetan kõik pragudega salongidetailid (enamus olemas). Vahetan praoga esiklaasi (olemas) ja taha panen küttega tagaklaasi (puudub). Esiustele ilma kolmnurgata aknad (olemas). Elektrilised aknatõstukid (ei ole veel, pole ka otsustanud kas ainult ette või kõik 4 ust). 07 esiistmed (puudu). Mootori juures värvin komplekti detaile - nagu see kombeks ikka on - kerevärvi. Lagi 07 oma (olemas). Heliisolatsioon kogu salongile - sellega hakkan tegelema peale värvimist. Üht-teist on veel mõttes aga ei midagi kardinaalset.

Auto üldiselt kaunis sile, roostetäppe ustel ja poritiibadel. Seega pahteldamist eriti ei tule. Esimestel tiibadel mõned läbivad augud, lähevad vahetusse. Juhipoolne karp kaunis läbi, vahetan mõlemad pooled ja nii sisemised kui välimised. Põhjal roostet ainult summuti tagumise püti kohal. Mootor peaks piisavalt hea veel olema (õli võtab normi piires, ei tilgu midagi, kütusekulu 7-8/100, tippkiirus 140). Käigukast on plaanis tutikas viiene panna. Pimpima ei hakka - kui 07 esiistmed välja arvata. Isegi valuvelgi ei kavatse panna. Tegelikult vist "käetoe" lisan ka ette... paistab.

[Muudetud: 28-3-2007 znif]

[Muudetud: 28-3-2007 znif]

Postitatud: 28 Mär 2007 15:20
Postitas znif
Esitiivad on sellised:
Pilt

Ja juhipoolen karp:

Pilt

Pilt

Postitatud: 28 Mär 2007 17:52
Postitas Paskaak
selle auto karbid on küll täiesti läbi, kas ka põhi selline on?

Postitatud: 28 Mär 2007 19:26
Postitas znif
Algselt postitas: znif
Põhjal roostet ainult summuti tagumise püti kohal.

Postitatud: 28 Mär 2007 19:36
Postitas Paskaak
njh siis pole hullu, koogid vanad karbid maha, ning uued asemele.

Postitatud: 28 Mär 2007 19:49
Postitas ralliace16
Soovin palju-palju edu selle ehitamisel! Sul mõnesmõttes veel vedas et näed ilusti seda auku tiivas, mina sain umbes kuu aega tagasi teada, kui halvasti värvitud kohast hakkas pahtlit kukkuma ja lõpus tuli auk kah järele.:yllatunud

Postitatud: 28 Mär 2007 20:55
Postitas Jonx
Autol juba karpi raske kuskile kinni keevitada :P Kas see karbi peal olev plekk on pandudki eesmärgiga roostet varjata? Raske uskuda, et põhja all roostet ei leidu, äkki paned mõne pildi ka auto põhja alt ja kuidas teine karp on?