Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
See siis jälle üks romulast ostetud Vaz. Ka selle tõi sinna üks vanamees (venelane). Romulavennad rääkisid mulle ,et algul ei tahtnud nad seda 06-te vastu võtta, kuna auto oli liiga korralik. Papi aga oli kindel, et tema sellega enam ei sõida ja jättis masina ikkagi sinna. Auto ainsaks suuremaks veaks oli käigukastirike (hoovastik paigast ära). Peale masina enda juurde toomist sai asutud kohe kasti kallale ja peale 15 min tööd oli kast korras .
Auto läbisõiduks on 166000km, mootor orig. 1.5(tiksub nagu uus), originaalvärv (va. esim.kapott), ühtegi roosteauku pole jne. Kaasas oli ka hooldusraamat. Sõidab vaikselt nagu uus auto.
Plaanis on ta teha ideaalselt korda.
Kolmas lammutusest saadud masin on selline. Aastast 1977, 1.6 mootor. Pikemat teemat ei hakka temast tegema, kuna on paras ront ning täidab rallitamise eesmärki. Aga saadud kõigest 600kr-ga:)
Omega võiks oma salapärase romula asukoha teatada. Kui seal veel palju nii kenasid masinaid. Igatahes auto väga kena ning loodan et saad dokumendid. Kui saad siis eesti kehvadel teedel üks kena auto juures.
Aiaa,no mida sa hing oskad veel tahta.Sellele AUTOLE ja sulle on lammutus
koja mehed lausa kohustatud avaldama eelmise omaniku kontaktid/nime.
Paberimajanduse peale kulub finantsi küll rohkem,kuid selline päästetud
?iguli on ka seda väärt.
Siin foorumis kirjutati kunagi"penskarite õlisse uppuvad sigulid".Nüüd on see tulemus näha,särab nagu moosese pale. .Kirjutise autor saab nüüd oma sõnu süüa.
Loodan et ajapikku suudad mootoriruumi sama säravaks/puhtaks teha
nagu auto väljast ja salongist on.
Edu!
Algselt postitas: ando
Omega võiks oma salapärase romula asukoha teatada. Kui seal veel palju nii kenasid masinaid.
Küll ma selle romula asukoha ütlen, kui mu sõber sealt järgmise masina endale ära ostab. Hetkel ei ole seal ühtegi Vazi. Aga nädalas korra ikka käin seal romulas nuhkimas.
Algselt postitas: ando
Omega võiks oma salapärase romula asukoha teatada. Kui seal veel palju nii kenasid masinaid.
Küll ma selle romula asukoha ütlen, kui mu sõber sealt järgmise masina endale ära ostab. Hetkel ei ole seal ühtegi Vazi. Aga nädalas korra ikka käin seal romulas nuhkimas.
Ostku, siis juba kiiremini ära mingi ma vaatan sa vahepeal juba mitu saanud:D
Tahaks ka teada kus asub.
Nii, vahepeal sain teada omaniku nime ja aadressi ning saatsin talle kirja. Paari päeva möödudes helistaski ta mulle. Sain teada, et omanik on auto dokumendid juba ARKi viinud. Seega pean nüüd ARKi minema ja sealt dokumendid kuidagi kätte saama ,et auto enda nimele registreerida. Autost sain veel teada ,et tal on olnud ainult üks omanik ning läbisõit siiski 166000. Omanik mainis ka et ta on autot alati õigeaegselt hooldanud ja teda korralikult hoidnud (on näha jah:) ).
Täna selgus siis sitt tõsiasi seoses selle auto uuesti arvelevõtmisega:kuri:sein :
Tsitaat minu postitusest automoto foorumist:
Täna sain otsuse teada. Nagu ette arvasingi, oli vastuseks et autot ei saa enam arvele võtta. Selle kasuks otsustati peamiselt "tänu" sellele, et eelmise omaniku avaldusel oli märge "taastamis õiguseta" ja romulast saadud müügilepingus oli kirjas et auto on müüdud varuosadena. Seadusele ikka vastu ei saa krt.
Hetkel ei tea mis autost saab, aga tuleb vist mõni dok.-ga pann 06 juurde osta ja siis kerenr. vahetus teha. Aga samas ei viitsi eriti jamada sellega...Eks tulevik näitab mis saab.
Siis võiks ladaklubi sellele JJ-s katusealuse koha organiseerida või vähemalt ise mingi varjualuse ehitama, seal põllu peal muutuks see ju paari aastaga samasuguseks, nagu iga teine ront.