Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Huvitav. Norrast soodsalt (1,385 €/l) Shell tanklast ostetud E95 ei tahtnud sugugi autot edasi viia. Nagu rekkaga, 80 oli hirmus takkasundimine ja mäest ülesse kadus hoog Rootsist Statoil 123 ostetud E95, auto lausa lendas, 100-110 ei olnud mingi probleem Kulu vahe ka 2 + l/100. Rooitsis tankisin veel paagi täis 48 km enne sadamat. Mahtus vaid 24,21 l E95. Ei oleks pidanud tankimagi, oleks laeva jõudnud allesjäänud bensiiniga. Ja jälle ei tahtnud auto hästi sõita. OKQ8 oli tanklaks
Kodust ei või nina välja pista Läksin vaid allikale joogivett tooma. "Jäin vahele" ühele prantslasele. Küsiti luba pildistamiseks
Alla sai pandud talverattad.
Ma arvan, et sooja toa aeg on kella kolmest. Võin ka eksida, kuna ilma kraanita oldud aeg juba küllalt pikk ja "kell" on seina peal viltu.
Igastahes tuleb kummardada ükskord ja vaadata seda trossi kõri kinnitamise hoova asukohta ja piirajaid, mille vahel kraan peab liikuma. Piirajad ei toimi, kuna hoob on sirgeks väänatud. Oli ka nii, et kui läksid liiga ahneks (tahtsid väga sooja), siis said hoopis külma toa (keerasid jälle kraani kinni). Sul see geiss ilmselgelt.
Igastahes hääd uut sooja toa aastat.
Peaks kasti sauna/leiliruumi ehitama. Punnlauast seinad, katuseks tõrvapapiga kaetud laudis. Puuküttega ahi/keris sisse ja korsten katusest välja. Sooja vee saaks soojusvaheti vahendusel mootori jahutusvedelikust...
Kapoti tross läks katki kõige kiiremal ja otsustavamal hetkel Auto jäi sadamasse seisma pea pooleteiseks kuuks. Motamehel õnneks üks ots pandud. Peale seismist oli akul veel vool sees aga käima ei saanud. "Uus" aku peale ja sõitma. Siis läks gaasihoovastik katki...
Viljavedu: http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/k ... 817_092003
Huvipärast tekkis küsimus, et kuidas siiani ka ülevaatajad tagumistesse rehvidesse suhtuvad, et kas peab TÜV jaoks alati passis olev 175/65 14C all olema?
Ca. kuu ajane tagune TÜV kogemus `99 Berlingoga oli selline, et kui passis 175/65 R14 siis peab see ka all olema, muidu TÜV läbi ei saa. Üks ja sama jutt neljas erinevas Pärnu TÜV punktis.
Varemad aastad pole samal autol rehvide mõõte vist isegi vaadatud, probleemide leidmisest rääkimata.