VAZ 2102, 06vaz, 1978
Postitatud: 18 Mär 2025 16:07
Tervist. Eile laekus töötuppa siis selline sõiduk.
Eile esimese asjana võtsingi kõigepealt logarid alt ära, et vaadata, mis rattakoobastes toimub. Ja nagu arvata võis- seda "venemaa päästjat", kahurimääret (misiganes kiviõlilaadset toodet) oli ikka ohtralt koobastesse "tulistatud". Ilmselt osalt ka seetõttu on kere suht hästi säilinud. Salong on autol samuti suht viisakas. Mis olukorras nende istmekatete all olevad istmed ise on, ei oska öelda. Aga pole head ilma halvata. No nagu ikka nii vanade masinate puhul.
Kunagi aastakümneid tagasi tegi auto esmane omanik sellega Kiviõlis avarii. Kogemata, nagu ikka juhtub. Selle tulemusena oli parempoolne esitiib ja rattakoopa nurk kortsus. Mingil põhjusel (ilmselt osaliselt selle avarii tõttu) värviti lisaks esiotsale kogu auto üleni ära. Tulemus... ? Noh, ütleme nii et oleks saanud võibolla ka paremini teha.
Paar võrdluspilti parempoolsest ja vasakpoolsest esinurgast: Kunagise avarii jäljed joonistuvad ka parempoolselt esitiivalt, värvi ja pahtli alt välja: Täna toimetasin natuke esiotsa kallal- pika pusimise peale sain autol tuled ja stange küljest ära võetud. Iluvõre oli kuidagi "liuhka" ees ja avariilise nurga juurest ei tahtnud ta teps mitte ära tulla- ilmselt oli ta kuidagi poolvägisi ette surutud.
Homme on ilmselt üks suurem pesupäev mootoriruumi ja esiotsa kallal. Siis ehk tulevad need kunagise avarii jäljed paremini nähtavale ja samas saab hinnata, et kui hull see olukord siis olema saab. Peamiselt plekitööde teemal.
Fakt on see, et esipaneel ja parem esitiib tuleb kunagi plekini puhtaks võtta. Kes sedagi teab, mis selle pealekantud pahtli all võib peidus olla.
Väike ülevaade auto ajaloost ka siis. Kuulus see siis kunagi Kiviõli Keemiakombinaadi peainsenerile, kes auto ostuloaga sai. (Praegune omanik on teine selle auto ajaloos). Kuna tegu oli ikkagi peainseneri autoga, siis arvata võib et korrosioonitõrjega kere juures kokku ei hoitud. Eile esimese asjana võtsingi kõigepealt logarid alt ära, et vaadata, mis rattakoobastes toimub. Ja nagu arvata võis- seda "venemaa päästjat", kahurimääret (misiganes kiviõlilaadset toodet) oli ikka ohtralt koobastesse "tulistatud". Ilmselt osalt ka seetõttu on kere suht hästi säilinud. Salong on autol samuti suht viisakas. Mis olukorras nende istmekatete all olevad istmed ise on, ei oska öelda. Aga pole head ilma halvata. No nagu ikka nii vanade masinate puhul.
Kunagi aastakümneid tagasi tegi auto esmane omanik sellega Kiviõlis avarii. Kogemata, nagu ikka juhtub. Selle tulemusena oli parempoolne esitiib ja rattakoopa nurk kortsus. Mingil põhjusel (ilmselt osaliselt selle avarii tõttu) värviti lisaks esiotsale kogu auto üleni ära. Tulemus... ? Noh, ütleme nii et oleks saanud võibolla ka paremini teha.
Paar võrdluspilti parempoolsest ja vasakpoolsest esinurgast: Kunagise avarii jäljed joonistuvad ka parempoolselt esitiivalt, värvi ja pahtli alt välja: Täna toimetasin natuke esiotsa kallal- pika pusimise peale sain autol tuled ja stange küljest ära võetud. Iluvõre oli kuidagi "liuhka" ees ja avariilise nurga juurest ei tahtnud ta teps mitte ära tulla- ilmselt oli ta kuidagi poolvägisi ette surutud.
Homme on ilmselt üks suurem pesupäev mootoriruumi ja esiotsa kallal. Siis ehk tulevad need kunagise avarii jäljed paremini nähtavale ja samas saab hinnata, et kui hull see olukord siis olema saab. Peamiselt plekitööde teemal.
Fakt on see, et esipaneel ja parem esitiib tuleb kunagi plekini puhtaks võtta. Kes sedagi teab, mis selle pealekantud pahtli all võib peidus olla.