1. leht 1-st

Lada 1200S, kirikuisa, 1983

Postitatud: 09 Juun 2024 10:39
Postitas kirikuisa
Head foorumisõbrad! Teatan heal meelel, et kaua-kaua otsitud uuema kerega ziguli on nüüd jõudnud minu hoovi. Jällegi. Unistus nikerdada vana vene auto kallal sai jälle minust võitu. Ja sedapuhku ei tahtnudki päris sõiduvalmis autot. Sain selle lada kätte läbi hea juhuse, kasuks tuli minu hobi sõita jalgrattale mööda kaugeid metsakülasid. Ja muidugi asjaolu, et auto nüüdseks eelmise omaniku hoovis polnud koera :P
Arvan et heameel oli mõlemapoolne. Kahjuks ei olnud kaasa anda dokumente ja see legaalsuse asi tuleb kuidagi teisiti lahendada. Samas mul on kogemusi sellega seoses:)
Nüüd siis asja kallale. Uurisin ja proovisin kuid käima ma teda ei saanudki. Sai lausa uus aku, küünlad ja muudki kraami vahetatud kuid vaikus. Süütelukk on vist katki.
Põhja alla ei julge enam vaadata. Asi on kehva. Väga! kuid pojal on nüüd õnneks mig gaasivaba keevitus. Tsinkplekki on ka majapidamises küllaga. Eks hakkab tööle nüüd!
Lisadest: esiklaasi kaitsevõred maateede eri varustus nagu tuletõrjeautol. Esitulede kojamehed. Vihmasajuvoolundid küljeklaasidel ees, ei lähe märjaks maanteel lahtise aknaga sõites. Gofräänkattega istmed. Kunagi on autos olnud ka lääne tüüpi raadio. Kõlari augud sees. Samuti on paigaldatud mingi must nupp mis blokeerib juhtmetest käivitamise.

Re: Lada 1200, kirikuisa, 1984

Postitatud: 09 Juun 2024 10:41
Postitas kirikuisa
Pagas oli muutunud kolikamberiks. Läbisõit: ilmselt 3.ring. Auto on toodud Soomest 1989aastal. Alguses olid nsvl numbrid küljes kuni 2001 aastani. Sõitis siis ringi kuni 2004 aastani. Edasi kolis kasutaja üle 96a Hyuandi elantra peale nagu näha esimesel näidisfotol. (Need on ka Eestist täiesti kadunud)
Nüüd, see rehvivirn tuli kaasa autoga. Enamus kasutatud kuid on ka üks uus r13 rehv kes soovib, saadan pildi ja võin viieka eest müüa ära.

Re: Lada 1200S, kirikuisa, 1983

Postitatud: 05 Juul 2024 17:05
Postitas kirikuisa
Olen uurinud põhjalikult silla, veermiku ja vedrustuse seisu. Üksikud jupid küll uued olemas. Kuid vedrud, amordid, stabikavardad, šarniirid kõik vaja hankida. Tõenäoliselt tuleks kellelgi lasta vahetada. Ise tehes on alati mõni tööriist puudu ja roostes poltidega käsitsi võideldes jääb kõvasti jõust puudu.

Re: Lada 1200S, kirikuisa, 1983

Postitatud: 08 Sept 2024 08:42
Postitas kirikuisa
Pärast plekkide vahetust tuleks vast ka põhjaosa katta bituumen aerosooliga. Enne seda veel pind töödelda roostemuunduriga. Vähemalt nii olen lugenud. Siis pärast seda tuleks tiibade siseservad sama keemiaga katta? . Ehk peaks nii vähe kauem vastu. Tali juba 3 kuu pärast kohal.

Re: Lada 1200S, kirikuisa, 1983

Postitatud: 25 Dets 2024 14:47
Postitas kirikuisa
Häid rohelisi pühi!
Lada 1200 maandus vanametalli hoovi. Olgu sepa valukoda talle kerge!
Liiga suuremahuline ettevõtmine ja omaniku vanus mängis oma rolli.
Samas pühitseme perega sisse peatselt saabuva Renoo :)

Re: Lada 1200S, kirikuisa, 1983

Postitatud: 18 Jaan 2025 02:30
Postitas -lada07-
oot nii heas seisus lada läks vanarauda ? :yllatunud
ja ma siin pm vahetan köiki kereplekke et korraliku kerega 05 omada :? oh jah oleks võinud vähemalt siiagi kuulutuse teha

Re: Lada 1200S, kirikuisa, 1983

Postitatud: 22 Jaan 2025 11:05
Postitas kirikuisa
Tere.
Pealmised keredetailid olid tõesti päris viisakad aga allpool uksi läks asi hapuks, kuna auto oli 22a seisnud soojustamata garaažis. Väidetavalt polnud talvel eriti sõidetud. Kalkuleerisime et kogu põhja plekiring + summuti + vedrustus oleks läinud ise tehes juba 2x auto hinna. Aga muidugi sarnaseid zigulle veel kohtab teedel mis paremas seisus.