Lada 1200S, kirikuisa, 1983

Lada 1200S, kirikuisa, 1983

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
k
kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 120
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

Lada 1200S, kirikuisa, 1983

Postitus Postitas kirikuisa »

Head foorumisõbrad! Teatan heal meelel, et kaua-kaua otsitud uuema kerega ziguli on nüüd jõudnud minu hoovi. Jällegi. Unistus nikerdada vana vene auto kallal sai jälle minust võitu. Ja sedapuhku ei tahtnudki päris sõiduvalmis autot. Sain selle lada kätte läbi hea juhuse, kasuks tuli minu hobi sõita jalgrattale mööda kaugeid metsakülasid. Ja muidugi asjaolu, et auto nüüdseks eelmise omaniku hoovis polnud koera :P
Arvan et heameel oli mõlemapoolne. Kahjuks ei olnud kaasa anda dokumente ja see legaalsuse asi tuleb kuidagi teisiti lahendada. Samas mul on kogemusi sellega seoses:)
Nüüd siis asja kallale. Uurisin ja proovisin kuid käima ma teda ei saanudki. Sai lausa uus aku, küünlad ja muudki kraami vahetatud kuid vaikus. Süütelukk on vist katki.
Põhja alla ei julge enam vaadata. Asi on kehva. Väga! kuid pojal on nüüd õnneks mig gaasivaba keevitus. Tsinkplekki on ka majapidamises küllaga. Eks hakkab tööle nüüd!
Lisadest: esiklaasi kaitsevõred maateede eri varustus nagu tuletõrjeautol. Esitulede kojamehed. Vihmasajuvoolundid küljeklaasidel ees, ei lähe märjaks maanteel lahtise aknaga sõites. Gofräänkattega istmed. Kunagi on autos olnud ka lääne tüüpi raadio. Kõlari augud sees. Samuti on paigaldatud mingi must nupp mis blokeerib juhtmetest käivitamise.
Viimati muutis kirikuisa, 09 Juun 2024 11:19, muudetud 3 korda kokku.
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
k
kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 120
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

Re: Lada 1200, kirikuisa, 1984

Postitus Postitas kirikuisa »

Pagas oli muutunud kolikamberiks. Läbisõit: ilmselt 3.ring. Auto on toodud Soomest 1989aastal. Alguses olid nsvl numbrid küljes kuni 2001 aastani. Sõitis siis ringi kuni 2004 aastani. Edasi kolis kasutaja üle 96a Hyuandi elantra peale nagu näha esimesel näidisfotol. Need on ka Eestist täiesti kadunud. See meenutas minu arust isegi välimuselt neid uuemaid lada sedaane.
Kahjuks ei saa autot garaaži ajada isegi talveks mitte sest pojal on seal suur ja kallis lendamise masina projekt. Kui vihmahooaeg hakkab eks siis present peale vaja visata.
Ahsoo. See rehvivirn tuli kaasa autoga. Enamus kasutatud kuid on ka üks uus r13 rehv kes soovib, saadan pildi.
Manused
Screenshot_20240609_105741.jpg
Screenshot_20240609_105741.jpg (203.23 KiB) Vaadatud 812 korda
IMG_8764.JPG
IMG_8764.JPG (436.23 KiB) Vaadatud 821 korda
IMG_8667.JPG
IMG_8667.JPG (502.89 KiB) Vaadatud 821 korda
IMG_8767.JPG
IMG_8767.JPG (338.03 KiB) Vaadatud 821 korda
IMG_8769.JPG
IMG_8769.JPG (517.56 KiB) Vaadatud 821 korda
IMG_8669.JPG
IMG_8669.JPG (662.07 KiB) Vaadatud 821 korda
IMG_8756.JPG
IMG_8756.JPG (525.9 KiB) Vaadatud 821 korda
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
k
kirikuisa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 120
Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
Asukoht: Altja kõrts
Autod: NONE

Re: Lada 1200S, kirikuisa, 1983

Postitus Postitas kirikuisa »

Olen uurinud põhjalikult silla, veermiku ja vedrustuse seisu. Osa juppe uued olemas, nagu vedrud, amordid, stabikavardad, šarniirid. Tõenäoliselt lasen kellelgi vahetada. Ise tehes on alati mõni tööriist puudu ja roostes poltidega käsitsi võideldes jääb kas jõust puudu.
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
Vasta