1. leht 1-st

21061, HZD, 1987

Postitatud: 24 Mär 2023 08:47
Postitas hzd
VAZ 21061

SÕIDUKI PÕHIANDMED
Esmane registreerimine: 1987
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: sedaan
Kere värvus: tumepruun
Mootor: 1452 cm³
Mootori võimsus: 57 kW

MÕÕTMED
Pikkus: 4166 mm
Laius: 1611 mm
Kõrgus: 1440 mm

MASSID
Täismass: 1445 kg
Registrimass: 1445 kg
Tühimass: 1045 kg
Kandevõime: 400 kg
Rehvid: 175/70R13

Pilt
Pilt

Re: 21061, HZD, 1987

Postitatud: 25 Mär 2023 17:50
Postitas student
Ja edasised plaanid ??

Re: 21061, HZD, 1987

Postitatud: 02 Apr 2023 22:00
Postitas hzd
Vanad rehvid maha ja veljed korrastamisele
Pilt
Peale liivapritsi ja krunt+värv RAL7035
Pilt
Uued rehvid peale ja +15 kraadi ilma ootama, et saaks need alla paigaldada ning ülevaatluspunkti kulgeda.
Pilt

Re: 21061, HZD, 1987

Postitatud: 06 Apr 2023 16:30
Postitas TiitR
Kust selline veljevärvi kood muidu? Netist vaadates viskab sellist helesinist natuke, piltidel kena valge. Mul ka varsti veljed tegemisse, sellep. uurin.

Ja veel. Mis värk nende kw-ga on? Mitmel väikesi erinevusi täheldanud. Ostsin ühelt 061-lt 1,5L mootori + 5-kasti, kuid sellel kw-si vähem, kui sul?
Siin andmed ka autost, kust tavaar tuli:


Pilt

Re: 21061, HZD, 1987

Postitatud: 07 Apr 2023 12:07
Postitas SexSix
Need kW äkki eksport autolt. EGR ja värgid :roll:

Re: 21061, HZD, 1987

Postitatud: 07 Apr 2023 18:50
Postitas TiitR
SexSix kirjutas: 07 Apr 2023 12:07 Need kW äkki eksport autolt. EGR ja värgid :roll:
Ei usu mingeid egr-i vms ja toodetud on 12/90, Eestis regatud 1991.

Re: 21061, HZD, 1987

Postitatud: 07 Apr 2023 19:25
Postitas Jass
Egr klappi kasutati alles uuematel esiveolistel Ladadel.

Võimsused ja pöördemomendid mõõdeti eri aegadel eri standardite järgi:

* – Мощность в соответствии старому ГОСТу. В различных справочниках данные мощности и крутящего момента моторов могут отличаться, так как получали их по разным стандартам ГОСТ. DIN…

Mingi vahe on ka Weberi ja Ozoni karburaatori + vaakumiga jagaja kasutamisest, 8,8 surveastme vähendamisest 8,5 jne.

Re: 21061, HZD, 1987

Postitatud: 12 Apr 2023 23:01
Postitas SexSix
TiitR kirjutas: 07 Apr 2023 18:50
SexSix kirjutas: 07 Apr 2023 12:07 Need kW äkki eksport autolt. EGR ja värgid :roll:
Ei usu mingeid egr-i vms ja toodetud on 12/90, Eestis regatud 1991.
1984. v 1985. aastast näiteks Rootsi müüdud VAZ 2104 ja VAZ 2105 autodel juba mingi "süsteem" peal ja kW passis vähem.

Re: 21061, HZD, 1987

Postitatud: 14 Apr 2023 13:56
Postitas Jass
Enamus läände müüdud (sealhulgas Rootsi) 1500 mootorite võimsus oli 1984-1985.a. DIN järgi 55kW, 75hj. Tehase andmetel oli eksportmasinate surveaste 8,8.

https://www.car.info/en-se/lada/2106/21 ... 0394/specs

Re: 21061, HZD, 1987

Postitatud: 14 Apr 2023 20:56
Postitas TiitR
Jass kirjutas: 14 Apr 2023 13:56 Enamus läände müüdud (sealhulgas Rootsi) 1500 mootorite võimsus oli 1984-1985.a. DIN järgi 55kW, 75hj. Tehase andmetel oli eksportmasinate surveaste 8,8.

https://www.car.info/en-se/lada/2106/21 ... 0394/specs
Toonoriks oli mul 1991a 061 ja seal saidil ringi kolades, ei muutnud ka see aastaarv seda, et võimsust oli jätkuvalt 55kw. Kuna nii vana masin ja krt teab kuidas mnt ametnikud vb märkisid andmeid või mis andmebaasid neil olid.

Re: 21061, HZD, 1987

Postitatud: 15 Apr 2023 09:29
Postitas Jass
Siseturu jaoks toodetud 1,5l mootori võimsus oli 53kW, surveaste 8,5. Ilmselt valiti ekspordiks ka paremad (täpsemad) detailid.

https://www.autodata1.com/ru/car/vaz/21 ... 1-15-72-hp

Kõige võimsamad olid esimesed VAZ 2103 – 57kW.
Oma osa andis kindlasti 2103 karburaator, millel oli ökonostaat, mis rikastab segu max võimsusel. Hilisematel 2103-01 ja 2106 karburaatoril ökonostaat puudus ja olid häälestatud lahjemale segule.