21061, HZD, 1987
21061, HZD, 1987
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
21061, HZD, 1987
VAZ 21061
SÕIDUKI PÕHIANDMED
Esmane registreerimine: 1987
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: sedaan
Kere värvus: tumepruun
Mootor: 1452 cm³
Mootori võimsus: 57 kW
MÕÕTMED
Pikkus: 4166 mm
Laius: 1611 mm
Kõrgus: 1440 mm
MASSID
Täismass: 1445 kg
Registrimass: 1445 kg
Tühimass: 1045 kg
Kandevõime: 400 kg
Rehvid: 175/70R13
SÕIDUKI PÕHIANDMED
Esmane registreerimine: 1987
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: sedaan
Kere värvus: tumepruun
Mootor: 1452 cm³
Mootori võimsus: 57 kW
MÕÕTMED
Pikkus: 4166 mm
Laius: 1611 mm
Kõrgus: 1440 mm
MASSID
Täismass: 1445 kg
Registrimass: 1445 kg
Tühimass: 1045 kg
Kandevõime: 400 kg
Rehvid: 175/70R13
Viimati muutis hzd, 02 Apr 2023 21:56, muudetud 1 kord kokku.
- student
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
- Asukoht: Tartu
- Autod: jaapanlased
Re: 21061, HZD, 1987
Ja edasised plaanid ??
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
Re: 21061, HZD, 1987
Vanad rehvid maha ja veljed korrastamisele
Peale liivapritsi ja krunt+värv RAL7035
Uued rehvid peale ja +15 kraadi ilma ootama, et saaks need alla paigaldada ning ülevaatluspunkti kulgeda.
Peale liivapritsi ja krunt+värv RAL7035
Uued rehvid peale ja +15 kraadi ilma ootama, et saaks need alla paigaldada ning ülevaatluspunkti kulgeda.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: 21061, HZD, 1987
Kust selline veljevärvi kood muidu? Netist vaadates viskab sellist helesinist natuke, piltidel kena valge. Mul ka varsti veljed tegemisse, sellep. uurin.
Ja veel. Mis värk nende kw-ga on? Mitmel väikesi erinevusi täheldanud. Ostsin ühelt 061-lt 1,5L mootori + 5-kasti, kuid sellel kw-si vähem, kui sul?
Siin andmed ka autost, kust tavaar tuli:
Ja veel. Mis värk nende kw-ga on? Mitmel väikesi erinevusi täheldanud. Ostsin ühelt 061-lt 1,5L mootori + 5-kasti, kuid sellel kw-si vähem, kui sul?
Siin andmed ka autost, kust tavaar tuli:
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: 21061, HZD, 1987
Need kW äkki eksport autolt. EGR ja värgid
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: 21061, HZD, 1987
Egr klappi kasutati alles uuematel esiveolistel Ladadel.
Võimsused ja pöördemomendid mõõdeti eri aegadel eri standardite järgi:
* – Мощность в соответствии старому ГОСТу. В различных справочниках данные мощности и крутящего момента моторов могут отличаться, так как получали их по разным стандартам ГОСТ. DIN…
Mingi vahe on ka Weberi ja Ozoni karburaatori + vaakumiga jagaja kasutamisest, 8,8 surveastme vähendamisest 8,5 jne.
Võimsused ja pöördemomendid mõõdeti eri aegadel eri standardite järgi:
* – Мощность в соответствии старому ГОСТу. В различных справочниках данные мощности и крутящего момента моторов могут отличаться, так как получали их по разным стандартам ГОСТ. DIN…
Mingi vahe on ka Weberi ja Ozoni karburaatori + vaakumiga jagaja kasutamisest, 8,8 surveastme vähendamisest 8,5 jne.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: 21061, HZD, 1987
1984. v 1985. aastast näiteks Rootsi müüdud VAZ 2104 ja VAZ 2105 autodel juba mingi "süsteem" peal ja kW passis vähem.
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: 21061, HZD, 1987
Enamus läände müüdud (sealhulgas Rootsi) 1500 mootorite võimsus oli 1984-1985.a. DIN järgi 55kW, 75hj. Tehase andmetel oli eksportmasinate surveaste 8,8.
https://www.car.info/en-se/lada/2106/21 ... 0394/specs
https://www.car.info/en-se/lada/2106/21 ... 0394/specs
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: 21061, HZD, 1987
Toonoriks oli mul 1991a 061 ja seal saidil ringi kolades, ei muutnud ka see aastaarv seda, et võimsust oli jätkuvalt 55kw. Kuna nii vana masin ja krt teab kuidas mnt ametnikud vb märkisid andmeid või mis andmebaasid neil olid.Jass kirjutas: ↑14 Apr 2023 13:56 Enamus läände müüdud (sealhulgas Rootsi) 1500 mootorite võimsus oli 1984-1985.a. DIN järgi 55kW, 75hj. Tehase andmetel oli eksportmasinate surveaste 8,8.
https://www.car.info/en-se/lada/2106/21 ... 0394/specs
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: 21061, HZD, 1987
Siseturu jaoks toodetud 1,5l mootori võimsus oli 53kW, surveaste 8,5. Ilmselt valiti ekspordiks ka paremad (täpsemad) detailid.
https://www.autodata1.com/ru/car/vaz/21 ... 1-15-72-hp
Kõige võimsamad olid esimesed VAZ 2103 – 57kW.
Oma osa andis kindlasti 2103 karburaator, millel oli ökonostaat, mis rikastab segu max võimsusel. Hilisematel 2103-01 ja 2106 karburaatoril ökonostaat puudus ja olid häälestatud lahjemale segule.
https://www.autodata1.com/ru/car/vaz/21 ... 1-15-72-hp
Kõige võimsamad olid esimesed VAZ 2103 – 57kW.
Oma osa andis kindlasti 2103 karburaator, millel oli ökonostaat, mis rikastab segu max võimsusel. Hilisematel 2103-01 ja 2106 karburaatoril ökonostaat puudus ja olid häälestatud lahjemale segule.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.