1. leht 2-st
21013, tvxtvx, 1983
Postitatud: 29 Juun 2005 01:16
Postitas tvxtvx
Sai siis hakatud ühte enda jaoks parimat autot taastama. Autoks siis 21013, 1983 a. väljalase. Mootoriks 1.2 (aga väga hästi käib.)
See lada siis minu jaoks selle pärast tähtis, et sellega on mind sünnitusmajast koju toodud

(esimene auto, milles olnud.) Olnud siis eluaeg meie peres, aga kuna eelmine suvi sai uus pere auto ostetud ja lada jäi nukralt kuuri taha seisma, siis peale pikka palumist ja kauplemist sain omale.
Pilte ka siis natuke sellel lehel:
www.pilt.ee/tvxtvx hetkel siis on natuke laiali võetud, sest kohe-kohe, kui natuke aega saan, läheb värvi.
plaanis siis teha täis originaaliks (v.a. natuke salongist ja bagaasnikust.)
nii, sai vist kokku suts segane jutt, aga loodan et saate aru. kui tekib mingeid küsimusi, siis andke aga tulla.


Postitatud: 29 Juun 2005 08:11
Postitas logman
Tore!
Jõudu ja jonni soovin sulle ning kui kopa ette viskab see limpsimine ,siis loe oma postitust ,pinguta ja jõuad jälle. Pead jõudma!
Postitatud: 07 Veebr 2006 01:55
Postitas tvxtvx
Üle pika aja siis jälle siin, et lada käekäigust rääkida.
Juba pikemat aega tahtsin ta siis ära värvida, kuid asi jäi soiku vahepeal tänu aja ja raha puudusele. Kuid eile ja üleeile oli sutsu rohkem rabelemist ja tulemus on nüüd siis teie ees.
Katta aitas ja niisama vahepeal kõrval plämises E.R.I.K (tänud talle abi eest.)
Värvis (sammuti aitas eeltöödes nii nõu kui jõuga) berg (talle siis kõige suuremad tänud.)
Asjat lähemalt ka siis: värv on ostetud oü pintavärvist ja ei ole taga aetud mingit originaal tooni, vaid võtsin selle, mis hetkel kõige rohkem meeldis/sobis. Peale pritides jäi alguses helekollane (tibu kollase moodi), kuid õhtuks hakkas juba vaikselt tumedamaks muutuma. Kui ta päris ära kuivab, siis peaks jääma midagi bee?i laadset.
Esmakordselt sai siis tehtud eeltööd ja ise olen tulemusega väga rahul. Vigu küll on, kuid ma loodan, et need antakse mulle andeks.
PS. kui keegi tuleb mulle rääkima, et värvitööd lähevad ladal 10 tuhat ja et raha pole nii palju, siis soovitan ise eeltöid teha, sest ausaltöeldes läks kogu tegemine minule kokku alla 3,5 tuhande (seal hulgas on ka juba keevitamine ja osad uued jupid.) Nii et kui huvi on, siis raha ei tohiks olla takistuseks.

Postitatud: 07 Veebr 2006 13:56
Postitas visible
Kena, värv sarnane nagu minu masinal.

Postitatud: 12 Veebr 2006 18:02
Postitas bacteria
väga ilus 01 sellest tulemas . ja veel parem see et tuleb orig. ...olgu sul jõudu ja jaksu see auto valmis teha ....

Postitatud: 02 Mär 2006 19:11
Postitas tvxtvx
Jälle sai üks suur töö ära tehtud, nimelt taga amordide vahetus (ikkagi kõva 20 minutit tööd ju).

Vanad olid juba täiesti otsas (hea, kui seal ültse mingid õlimoodi asja sees oli) ja niisama KB lapates nad silma jäidki. Pealkiri oli uhke- vaz import amordid. Mõtlesin et proovin ära. Firmaks siis cofap ja peaksid olema brasiilia omad. Nüüd siis tahaks teada, et kas kellelgi on veel sellised all ja kaua nad kestavad?
Tahaks juba hirmsasti proovima minna, aga kuna uksi ega esiklaasi ees ei ole, siis on vist sutsu jahedavõitu.

Postitatud: 29 Juun 2006 23:30
Postitas tvxtvx
Nüüdseks siis asi nii kaugele arenenud, et päev ennem jaanipäeva liikles juba mööda linna. Siiski saadeti kordus ülevaatusele, sest heitgaasid olid paigast ära ja üks tagapidur ei võtnud nii hästi, kui teine. Kuid ise veel rahul ei ole, sest väga palju on veel teha.
üks jaanipäevane pilt ka siis..

Postitatud: 30 Juun 2006 11:44
Postitas rizto05
Väga ilus siks. Aga kas need esitulede võed on mustad või kroomid?
Postitatud: 06 Juul 2006 11:34
Postitas tvxtvx
esitulede võred ja stanged on kaetud musta kroomiga.
Postitatud: 06 Juul 2006 11:37
Postitas grimes
Paremat pilti tahaks näha

Igati ilus ja korralik kopikas paistab muidu. Aga se viimane pilt halva kvaliteediga või on lihtsalt väljas liiga pime või midagi. Muidu ikka väga korralikuks sa teinud ta.

Tubli !

Postitatud: 23 Juul 2006 15:52
Postitas tvxtvx
Hetkel ei ole võimalik paremat pilti välja pakkuda. Aga ma loodan, et kokkutulekul näete kõik ise enda silmaga, milline ta on.

Postitatud: 23 Juul 2006 21:23
Postitas Hulkur
Mul üks küsimus?
Kuidas saada valutult uksed eest ära, et neid kruvisid ei pea välja puurima?
Postitatud: 23 Juul 2006 22:17
Postitas Kytt
Algselt postitas: Hulkur
Mul üks küsimus?
Kuidas saada valutult uksed eest ära, et neid kruvisid ei pea välja puurima?
kysimus kuidagi imelikus teemas, aga kas sa löökkruvikeerajaga oled proovinud
Postitatud: 24 Juul 2006 00:58
Postitas grimes
Algselt postitas: MUST KYTT
Algselt postitas: Hulkur
Mul üks küsimus?
Kuidas saada valutult uksed eest ära, et neid kruvisid ei pea välja puurima?
kysimus kuidagi imelikus teemas, aga kas sa löökkruvikeerajaga oled proovinud
Ma alles proovisn enda teisel 06-el doonoriks uksi võtta. Ja laendasin löökkruvika ja sellega lahti ei tulnud.
Võibolla oleks et saanud kah. Aga lihtsam oli puurida. Ja siis veel puur läks nüridaks ja paras jama oli

Alles üleeile mässasin.
Postitatud: 24 Juul 2006 13:15
Postitas tvxtvx
Mina keevitasin mutri otsa ja keerasin padruniga lahti. Igasugune puurimise teema on minuarust jama.

Postitatud: 28 Juul 2006 00:34
Postitas tvxtvx
Eile õhtul sai siis üle pika aja jälle käima pandud (ikkagi hobiauto, mitte igapärva liikur) ja sealgus, et aku tühi. Krokodillidega sai ta siis käima utsitatud ja läksin ka niisama linna peale tiirutama. Lühikokkuvõte on see, et tiiruta, palju sa tahad, aku ikka pastel ja voolu sees ei hoia.
Täna sai siis pandud peale natuke parem aku, sest uut ei ole võtta. Sammuti said külge hädavajalikud jupid- karteri kaitse ja kärukonks.
Vaikselt edeneb, kuid rahul ise veel ei ole..

Postitatud: 07 Apr 2014 01:21
Postitas tvxtvx
Palju aega möödunud viimasest postist.. Siiski, to lada veel täitsa elab ning vahetevahel võib kohata linnas seiklemas. Aja möödudes on värvitöö küll kulunud ja välimus annab veidi soovida kuid millalgi on plaan taas üks ületuise teha. Tehniliselt on vist ok, vähemalt ülevaatus ei olnud eelmise aasta lõpul probleemiks.
paar pilti ka eelmise suve lõpust:
http://fotoalbum.ee/photos/tvxtvx/sets/1394183
ps! kui kellelgi sirget tagaluuki üle, siis olen huviline. vana ei sobi enam komplektiga kokku oma väände poolest.
Postitatud: 19 Mai 2014 00:23
Postitas tvxtvx
Väiksed mured kummitavad.
Laadimine kadus ära mingi hetk. Vahetatud sai harjad ja pingeregulaator ning rihm. Nüüd saan laadimis pingeks ilma tarbijateta 14,7-14,8 V. Koos tarbijatega 14,9 V. Mõõdetud otse akult. Proovisin vana pingeregulaatorit tagasi, laadimine kadus. Uus regulaator saab massi, ilma massita rühib sinna 16-17 V kanti. Kõik ühendused tunduvad kinni ja normis.
Võib uus jupp vigast pinget anda või peaks midagi muud veel uurima?
Elektriga pole head suhted..
Edit: vahetasin pingeregulaatori uue vastu, tulemuseks 14,5-14,6 V. Ikka tiba palju ju?
Postitatud: 06 Okt 2014 19:51
Postitas tvxtvx
Ikka sõidab. Täna sai aastaks ülevaatuse. 10 ja poole kuuga olen läbinud 607km.
Vahepeal on sisse rännanud 05-e peatugedega esiistmed ja mustad 04-ja uksepolstrid. Soojendus radika pealt rändas välja hiire pesa.. puhub paremini, aga sooja ikka piisavalt ei tule. Eelmisel suvel vahetatud sharniiri kaitse kummidest on alla andnud kaks. Kulumis märke näitab pendelhoova puks ning üks tagasilda kinni hoidev varras on kuidagi veidi kõverdunud. Lisaks on mingi jama tagumiste ise reguleeruvate piduri kolbidega: kipuvad lekkima, kuigi on täitsa uued.
Pisivead! Puhas nokitsemis rõõm ainult
Ps! Jätkuvalt tunnen huvi sirge bagaasniku luugi vastu. Sammuti sooviks katuse vihmarenni kroomliiste (plastikust ei soovi).
Postitatud: 06 Okt 2014 22:28
Postitas zajetz
Kui tagumised silindrid on FENOXi toode siis viska need niikaugele kui saad. Need juba uuena ei tööta.