VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Tere kõigile siinsetele!
Alustama peaks ilmselt sellest, et kui olin seal mingi 11...12a vana, siis pani vanaisa mind oma 2101 rooli, kui metsast jahist tulime ja nii see hakkas. Mingi hetk jäi vanaisa juba nii väetiks ja minul kerkis ka vanus sinna 17a juurde ja tegin ära oma juhiload (ootama pidin küll 18 täissaamiseni, et need ka kätte saada), kuid selleks ajaks olin seda ´72a 2101-te igast otsast torkinud ja natuke igal õhtul kooli kõrvalt kitsas garaazis surkinud. Mina kuulun sinna aega (sünd. 1975a), kus siks oli popp (kui mitte öelda, et prestiiži värk, kui omasid sikski, kui sõpradel olid zaz-id või mossed ) ja nii saigi keska lõpus sõpradega garaažis see valge luik kirsipunaseks värvitud, valget värvi valuveljed alla (naabrikuti isa elas Saksamaal ja tema kaudu sai sebitud), käigukang lühemaks saetud, 2105 keskkonsool sisse installitud koos selleaegse kassetikaga, ümmargune peegel tiivalt asendatud "tänapäevasega", jne... Oehh, olid ajad
Aga see siis kõik sissejuhatuseks, kust üldse on pisik VAZ-i vastu ja kuna kompanjon sebis siin aasta tagasi omale kadunud sugulase 21013-e ja tegime tal garaažis sellele suht tihti lahtivõtmise talguid, siis juba kaduma hakkanud siksi pisik tärkas uuesti ja vahelduva eduga sai siin siksi müügikuulutustel ja tuttava-tuttavate kaudu uuritud, ega kellegil pole midagi, mida müüa tahetakse.
Ühesõnaga pealkirjas näidatud auto omanikuga sai siin pea nädal otsa teemat arutatud, natuke tingitud, nostalgia laks sai võitu ja tegin omale sünnipäeva kingituse (sünnipäev oli 29.09) ning täna hommikul ta lõpuks mulle Sauelt Tartusse saabus.
Ütleme nii, et ega mul muidu igav pole, kuna peres juba 3 autot olemas, mis kõik tahavad oma, siis ilmselt liigitub selle auto soetamine sinna sado-maso teema alla pigem
Müüja saatis mulle piisavalt infot, samuti pilte ja ikkagi ostus täna treilalt maha lükatav (eile veel saatis video, kus auto ka reaalselt sõitis, kuid olla tuled peale jätnud ja aku kotis) natuke räbalamaks, kui algselt tundus. Kuid ok, ei hakanud rohkem müüjaga jaurama ja vormistasin oma nimele ära ja treila sai koju tagasi sõita.
Põhja alt on isegi täitsa kobe, v.a 1 koht kõrvalistuja poolt tungi kõrvalt ja tugevdustala vms. kohal on auk. Samas kogu seeliku plekid on roostega (nendest vb saab isegi veel asja), kuid juhiuksel all nurgas on kõige kahtlasem koht, samuti on vist targem uued karbiplekid panna, kui vanu päästma hakata. Hetkel on auto täitsa tehase värvi all, kuid kahjuks peab see keretöödega seoses nüüd muutuma.
Sisu tundub täitsa ok olema.
Kodustele pole julenud veel kõssatagi, kuna, nagu juba mainitud, siis kodus juba 3tk on, garaaž on kõikvõimalikku jama täis ja majaümber parkimiskohad täis (uuselamu rajoonide eripära) ja sellepärast saigi ta hetkel tuttava töökoja ette maha pandud. Ei tahaks teda ka talveks lageda kätte jätta, peab garaaži ruumitegemise päevakorda võtma.
Kuna mul siksi omamisest ca. 30 a möödas, siis ärge pahandage, kui esitan spetsidele lihtsaid tunduvaid küsimusi.
Alustama peaks ilmselt sellest, et kui olin seal mingi 11...12a vana, siis pani vanaisa mind oma 2101 rooli, kui metsast jahist tulime ja nii see hakkas. Mingi hetk jäi vanaisa juba nii väetiks ja minul kerkis ka vanus sinna 17a juurde ja tegin ära oma juhiload (ootama pidin küll 18 täissaamiseni, et need ka kätte saada), kuid selleks ajaks olin seda ´72a 2101-te igast otsast torkinud ja natuke igal õhtul kooli kõrvalt kitsas garaazis surkinud. Mina kuulun sinna aega (sünd. 1975a), kus siks oli popp (kui mitte öelda, et prestiiži värk, kui omasid sikski, kui sõpradel olid zaz-id või mossed ) ja nii saigi keska lõpus sõpradega garaažis see valge luik kirsipunaseks värvitud, valget värvi valuveljed alla (naabrikuti isa elas Saksamaal ja tema kaudu sai sebitud), käigukang lühemaks saetud, 2105 keskkonsool sisse installitud koos selleaegse kassetikaga, ümmargune peegel tiivalt asendatud "tänapäevasega", jne... Oehh, olid ajad
Aga see siis kõik sissejuhatuseks, kust üldse on pisik VAZ-i vastu ja kuna kompanjon sebis siin aasta tagasi omale kadunud sugulase 21013-e ja tegime tal garaažis sellele suht tihti lahtivõtmise talguid, siis juba kaduma hakkanud siksi pisik tärkas uuesti ja vahelduva eduga sai siin siksi müügikuulutustel ja tuttava-tuttavate kaudu uuritud, ega kellegil pole midagi, mida müüa tahetakse.
Ühesõnaga pealkirjas näidatud auto omanikuga sai siin pea nädal otsa teemat arutatud, natuke tingitud, nostalgia laks sai võitu ja tegin omale sünnipäeva kingituse (sünnipäev oli 29.09) ning täna hommikul ta lõpuks mulle Sauelt Tartusse saabus.
Ütleme nii, et ega mul muidu igav pole, kuna peres juba 3 autot olemas, mis kõik tahavad oma, siis ilmselt liigitub selle auto soetamine sinna sado-maso teema alla pigem
Müüja saatis mulle piisavalt infot, samuti pilte ja ikkagi ostus täna treilalt maha lükatav (eile veel saatis video, kus auto ka reaalselt sõitis, kuid olla tuled peale jätnud ja aku kotis) natuke räbalamaks, kui algselt tundus. Kuid ok, ei hakanud rohkem müüjaga jaurama ja vormistasin oma nimele ära ja treila sai koju tagasi sõita.
Põhja alt on isegi täitsa kobe, v.a 1 koht kõrvalistuja poolt tungi kõrvalt ja tugevdustala vms. kohal on auk. Samas kogu seeliku plekid on roostega (nendest vb saab isegi veel asja), kuid juhiuksel all nurgas on kõige kahtlasem koht, samuti on vist targem uued karbiplekid panna, kui vanu päästma hakata. Hetkel on auto täitsa tehase värvi all, kuid kahjuks peab see keretöödega seoses nüüd muutuma.
Sisu tundub täitsa ok olema.
Kodustele pole julenud veel kõssatagi, kuna, nagu juba mainitud, siis kodus juba 3tk on, garaaž on kõikvõimalikku jama täis ja majaümber parkimiskohad täis (uuselamu rajoonide eripära) ja sellepärast saigi ta hetkel tuttava töökoja ette maha pandud. Ei tahaks teda ka talveks lageda kätte jätta, peab garaaži ruumitegemise päevakorda võtma.
Kuna mul siksi omamisest ca. 30 a möödas, siis ärge pahandage, kui esitan spetsidele lihtsaid tunduvaid küsimusi.
Viimati muutis TiitR, 03 Okt 2021 00:39, muudetud 1 kord kokku.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Hakkan küsimustega pommitama .
Kuna minu eelmise siksi omamine jäi Nõuka aega ja vanaisal oli garaaži loomulikult kogutud erinevaid vajalikke vedelikke erinevate sõmede ja mootori jaoks, kuid need olid kõik tolleaegsed ja tänapäeva vedelike kataloogid ei taha väga seda VAZ-i ära tunda, siis küsikski siinsetelt targematelt, et millega asendada NL toodangut tänapäevasega?
Paluks võimalusel infot koos kogustega (ise ei mäleta enam kahjuks neid ja puudub ka igasugune kirjandus, mille soovin esimesel võimalusel kusagilt vanatehnika laadalt soetada).
1. mootoriõli (ilmselt 10w40?, hetkel sees väidetavalt uus Žiguli õli )
2. jahutusvedelik (hetkel sees äsja vahetatud tosool, kuid sooviks tänapäevasemat, kas saab, kui vana välja ja uus lihtsalt asemele?)
3. piduri/siduri vedelik (Nevat täna ei paneks ilmselt)
4. käigukasti õli
5. difriõli
6. süüteküünlad (NGK äkki?)
7. aku parameetrid (ilmselt võiks nõks kangema peale panna?)
Suured tänud juba ette ja kõiksugu muud soovitused on alati teretulnud.
Kuna minu eelmise siksi omamine jäi Nõuka aega ja vanaisal oli garaaži loomulikult kogutud erinevaid vajalikke vedelikke erinevate sõmede ja mootori jaoks, kuid need olid kõik tolleaegsed ja tänapäeva vedelike kataloogid ei taha väga seda VAZ-i ära tunda, siis küsikski siinsetelt targematelt, et millega asendada NL toodangut tänapäevasega?
Paluks võimalusel infot koos kogustega (ise ei mäleta enam kahjuks neid ja puudub ka igasugune kirjandus, mille soovin esimesel võimalusel kusagilt vanatehnika laadalt soetada).
1. mootoriõli (ilmselt 10w40?, hetkel sees väidetavalt uus Žiguli õli )
2. jahutusvedelik (hetkel sees äsja vahetatud tosool, kuid sooviks tänapäevasemat, kas saab, kui vana välja ja uus lihtsalt asemele?)
3. piduri/siduri vedelik (Nevat täna ei paneks ilmselt)
4. käigukasti õli
5. difriõli
6. süüteküünlad (NGK äkki?)
7. aku parameetrid (ilmselt võiks nõks kangema peale panna?)
Suured tänud juba ette ja kõiksugu muud soovitused on alati teretulnud.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Sain omale ka vastused juba, vast kinnitavad seda valikut ka siinsed entusiastid?
1. 10w40 või 10w50
2. Roheline
3. DOT 4
4. 75w90 või 80w90
5. 75w90 või 80w90
6. Sobivusel NGK BP6E (kui ei toimi, siis Vene omad)
7. Sinna 70..80 Ah vahele oleks ok
1. 10w40 või 10w50
2. Roheline
3. DOT 4
4. 75w90 või 80w90
5. 75w90 või 80w90
6. Sobivusel NGK BP6E (kui ei toimi, siis Vene omad)
7. Sinna 70..80 Ah vahele oleks ok
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Aku seisult pigem oleks ok 60A
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Jep kui on stokk genekas
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Hetkel on seal üldse 45Ah aku peal. Laadisin korralikult täis ja keris kenasti käima. Talvel niikui nii ei sõida sellega.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Sai poes käidud ja natuke tuuningut ostetud.
Samuti sai soetatud 3.9 ülekandega differ, vast saab pöördeid natuke allapoole.
Samuti õnnestust Rakverest saada tehaseuus (krunditud) juhiuks, küll väikese kriimuga, kuid mitte sügava ja nii esipõll, kui ka uued püksid.
Nüüd oleks plekimajandusest vajalik veel pp. esitiib ja paranduskompl. pp. tagatiiva alumine kaare serv. Pp. esiukse vast saab isegi päästa veel ja seda hetkel ei otsi.
Samuti sai soetatud 3.9 ülekandega differ, vast saab pöördeid natuke allapoole.
Samuti õnnestust Rakverest saada tehaseuus (krunditud) juhiuks, küll väikese kriimuga, kuid mitte sügava ja nii esipõll, kui ka uued püksid.
Nüüd oleks plekimajandusest vajalik veel pp. esitiib ja paranduskompl. pp. tagatiiva alumine kaare serv. Pp. esiukse vast saab isegi päästa veel ja seda hetkel ei otsi.
Viimati muutis TiitR, 19 Okt 2021 20:27, muudetud 1 kord kokku.
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Ma mäletan, kui ma enda 06-le uued küünlajuhtmed ostsin, siis valisin silikon kattega. Pidin kõik juhtmed ükshaaval üle kontrollima ning parajasse pikkusesse lõikama. Nüüd ostsin ma Bosch-i toodangus olevad juhtmed, mis olid vastavalt silindrite asetusele, vastava pikkusega.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Magneti Marelli peaks ka täitsa ok olema. Pigem hakkasin nüüd seda süütepooli seal vaatama. Sel peal mingid 4 klemmi, siksil minu teada 2 mutri alla käivat klemmi? Auto kaugel ka hetkel ja vb see pool ei sobigi üldse.Tony_2106 kirjutas: ↑18 Okt 2021 18:41 Ma mäletan, kui ma enda 06-le uued küünlajuhtmed ostsin, siis valisin silikon kattega. Pidin kõik juhtmed ükshaaval üle kontrollima ning parajasse pikkusesse lõikama. Nüüd ostsin ma Bosch-i toodangus olevad juhtmed, mis olid vastavalt silindrite asetusele, vastava pikkusega.
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Ei oska kommenteerida nende kahe erinevust, kuid jah siksil on tõesti 2 mutri alla käiv. Ise kasutan NGK süütepooli hetkel. Pole eriline autoremondi mees, kuid lihtsamate asjadega saan vb hakkama
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Süütepooliga sain juba jagu. Need klemmid seal on eemaldatavad ja jääbki järele 2 poldi kinnitust.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Soovime uuele Lada mehele Tere Tulemast meie sekka . Paistab jahh et tööd on aga julge pealehakkamine on pool võitu . Enne kui õli vahetama hakkad , mina teeks enne uue õli
sissepanekut mootoris sisepesuõliga ühe puhastuskuuri . Õlifiltri võib selleks puhuks vana
jätta . Kui küünlad said Made in Japan , siis need on head . Kui tosool on värske , siis mina
seda ei vahetaks . Aga kui soov ikkagi on , siis jällegi läbipesu kuur destileeritud veega .
Nii saab ka veesärk puhtamaks . Uued kummivoolikud koos tänapäevaste klambritega
võid ka panna . Pikapeale läheb kumm rabedaks ja kõvaks , pinguta kuidas tahad , ikka
tilgub . Uued voolikud paigalda tavotiga , näpuotsaga vooliku sisse , jääb paremini pidama .
Edu !
sissepanekut mootoris sisepesuõliga ühe puhastuskuuri . Õlifiltri võib selleks puhuks vana
jätta . Kui küünlad said Made in Japan , siis need on head . Kui tosool on värske , siis mina
seda ei vahetaks . Aga kui soov ikkagi on , siis jällegi läbipesu kuur destileeritud veega .
Nii saab ka veesärk puhtamaks . Uued kummivoolikud koos tänapäevaste klambritega
võid ka panna . Pikapeale läheb kumm rabedaks ja kõvaks , pinguta kuidas tahad , ikka
tilgub . Uued voolikud paigalda tavotiga , näpuotsaga vooliku sisse , jääb paremini pidama .
Edu !
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Tänud tervituse, heade sõnade ja punti vastu võtmise eestarvi100 kirjutas: ↑19 Okt 2021 20:14 Soovime uuele Lada mehele Tere Tulemast meie sekka . Paistab jahh et tööd on aga julge pealehakkamine on pool võitu . Enne kui õli vahetama hakkad , mina teeks enne uue õli
sissepanekut mootoris sisepesuõliga ühe puhastuskuuri . Õlifiltri võib selleks puhuks vana
jätta . Kui küünlad said Made in Japan , siis need on head . Kui tosool on värske , siis mina
seda ei vahetaks . Aga kui soov ikkagi on , siis jällegi läbipesu kuur destileeritud veega .
Nii saab ka veesärk puhtamaks . Uued kummivoolikud koos tänapäevaste klambritega
võid ka panna . Pikapeale läheb kumm rabedaks ja kõvaks , pinguta kuidas tahad , ikka
tilgub . Uued voolikud paigalda tavotiga , näpuotsaga vooliku sisse , jääb paremini pidama .
Edu !
Kuna omale meeldib erinevate autode kallal nokitseda, siis sai ka vana nostalgia teema värskendatud, kui kunagist esimest autot meenutan, milleks siis ´72a. 2101 oli.
Suurim erinevus ongi vanemate Lada ja tänapäevaste autode vahel vast see, et kogu kerepleki majandus on neil ju vaid keevitusega kinnitatav vs. tänapäeva polditavatega ja kahjuks pole keevitust kunagi käes hoidnud ja kodus pole ka selleks häid võimalusi ja seega sellised tööd pean sisse ostma. Teine suurim erinevus vast see, et kuna tegelen üle 20a veoauto transpordiga, siis kõik omatud sõidukad on vähemalt viimased 15...17a olnud diislid, vs. praegune bensukas ja see on jällegi huvitav pööre. Eks see jutt kõlab Vene autode entusjastile huumorina, kuid nii on
- Must pärl
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 19 Apr 2015 21:38
- Asukoht: Rakvere, Tallinn
- Autod: Vaz 21063
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Huvitav, miks eelistada rohelist tosooli? Endal kõigil masinatel sinine sees.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Kas räägime tosoolist või tänapäeva antifriisi baasil jahutusvedelikust? Muidu täna võib vabalt segada (loe: peale valada, jne) sinist ja rohelist, punast G12 ja lillat G13 nendega omavahel segada ei tohi.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Alusvankri komplekteerimine käib (kõik õõtsad, nende puksid ja šarniirid, pendelhoob ja roolivarras juba minu poole liikumas) ja võtsin ette juba olemasolevad plekitükid.
Üleval mainitud ka, et Rakverest sai sebitud tehaseuus ja krunditud, kuid väikeste defektidega juhiuks ja esipõll. Uus parempoolne esitiib ka tellitud ja peaks jõudma 3..4 nädalaga (mul aega on, oligi plaanis talvel kerega tegeleda).
Vaikselt nokitsen. Näitusepilli ei plaanigi, kuid sirge ja viisakas võiks olla küll.
Kõigepealt siis haljad kohad veelkord vibraga puhtamaks (roostet polnud, vaid mõned kohad olid haljad ja paar sügavamat kriimu), seejärel epoksiid Brunoxiga üle, järgmine päev pahtel ja lihv ja täna siis krundi alla.
Üleval mainitud ka, et Rakverest sai sebitud tehaseuus ja krunditud, kuid väikeste defektidega juhiuks ja esipõll. Uus parempoolne esitiib ka tellitud ja peaks jõudma 3..4 nädalaga (mul aega on, oligi plaanis talvel kerega tegeleda).
Vaikselt nokitsen. Näitusepilli ei plaanigi, kuid sirge ja viisakas võiks olla küll.
Kõigepealt siis haljad kohad veelkord vibraga puhtamaks (roostet polnud, vaid mõned kohad olid haljad ja paar sügavamat kriimu), seejärel epoksiid Brunoxiga üle, järgmine päev pahtel ja lihv ja täna siis krundi alla.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Tegin sellised väikesed osad teiselt poolt ust kodus üle, kuhu tegelikult maalrit lasta ei tahagi, hiljem loomulikult ülevärv.
Värviks sai peale pikka vaagimist ja võrdlemist hoopis 228 valitud, kuna tundus, et tehase omast see kõige ligilähedasem ja naabrimehel oli samuti kunagi tutikas 063 ligilähedast värvi
Ega see teloga tehtud pilt nüüd päris 100% õiget värvi ei edasta ka, kuid mingi aimdus vast näha.
1 Ladamees arvas küll, et tehasest sel ilmselt 235 koodiga beež, kuid no reaalselt seda värvitooni lipikult nähes, oli ikka kõvasti tumedam ja isegi kuidagi rohekam, vms. Kusagilt foorumitest käis läbi ka beež 215, kuid hetkel valisin siiski enda tunnetuse najalt. Eks kiruge nüüd värvivalikut, kuid nii ma otsustasin
Värviks sai peale pikka vaagimist ja võrdlemist hoopis 228 valitud, kuna tundus, et tehase omast see kõige ligilähedasem ja naabrimehel oli samuti kunagi tutikas 063 ligilähedast värvi
Ega see teloga tehtud pilt nüüd päris 100% õiget värvi ei edasta ka, kuid mingi aimdus vast näha.
1 Ladamees arvas küll, et tehasest sel ilmselt 235 koodiga beež, kuid no reaalselt seda värvitooni lipikult nähes, oli ikka kõvasti tumedam ja isegi kuidagi rohekam, vms. Kusagilt foorumitest käis läbi ka beež 215, kuid hetkel valisin siiski enda tunnetuse najalt. Eks kiruge nüüd värvivalikut, kuid nii ma otsustasin
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Ilmselt plaan kogu auto värvida? Ilus värskelt värvitud uks jääb nagu võõrkeha muidu sinna Sai endalgi kunagi sama ukse töö läbi tehtud, kui juhiukse garaaži tagurdades kõveraks sõitsin
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: VAZ 21063 1300SL, TiitR, 1985
Auto ikka ülevärvi sama koodiga loomulikult . Lihtsalt hetkel on võimalus üksikuid detaile, mis lähevad vahetusse juba kodus ettevalmistada. Ettevalmistuse all pean silmas nende eeltööd värvi alla. Väljast detailid vaid krundi alla s.t, ülevärv siis, kui kõik detailid on külge kruvitud-keevitatud ja räbalad eemaldatud .
Hetkel ongi mul selline plaan, et alusvankriosa tuttava garaažis uuendada, kui kõik jupid kohal + põhjas 1 auk lasta ära keevitada (kuna seal on kõik vajalikud seadmed olemas - põleti, tõstuk, õhuvõtmed, keevitus, jne). Seejärel koju vedada ja talve jooksul tegeleda tilu-lilu küljest eemaldamisega + kere eeltöödega tegeleda ja kevadel siis kuhugi detailide vahetusse + ülevärvi viia. Kodus tahaks difri ära vahetada + difri ja käimari õli + mootoriõli ja jahtusvedeliku vahetusega tegeleda. Kapotialt kogu plastanumate ja voolikute vahetusega. Süütesüsteemi uuenduseks juba vajalikud jupid olemas.
Hetkel ongi mul selline plaan, et alusvankriosa tuttava garaažis uuendada, kui kõik jupid kohal + põhjas 1 auk lasta ära keevitada (kuna seal on kõik vajalikud seadmed olemas - põleti, tõstuk, õhuvõtmed, keevitus, jne). Seejärel koju vedada ja talve jooksul tegeleda tilu-lilu küljest eemaldamisega + kere eeltöödega tegeleda ja kevadel siis kuhugi detailide vahetusse + ülevärvi viia. Kodus tahaks difri ära vahetada + difri ja käimari õli + mootoriõli ja jahtusvedeliku vahetusega tegeleda. Kapotialt kogu plastanumate ja voolikute vahetusega. Süütesüsteemi uuenduseks juba vajalikud jupid olemas.