Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 849
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas Viin »

06VAZ kirjutas: 12 Veebr 2022 15:33
Ja mootori ning sildadega tegeletakse siis, kui autol keretööd ära tehtud. Viiakse ühe remondimehe juurde, kes siis asjaga edasi toimetab.
Nii palju kui ma olen proovinud siis mootori tagust ja sillatala kinnituste tagust pole võimalik normaalselt värvida kui need ees on. Laepostri tagust ei näe keegi kunagi aga mootori tagant tulemüür on kõigile näha.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas VäikeMägilane »

No eks igaüks teeb asju omamoodi, igaljuhul hea, et keegi viitsib ja keegi maksta jõuab!
Samas elu on näidanud, et tee kui korralikult sa saad, aga ikka hakkab kusagilt roostetama (meie kliima tingimustes).

Mina muidugi ei saa ka aru, asi siis see moto sealt eest/jalust eemaldada on, kuid ju siis on mingi konkreetne põhjus mida me ei tea, et peab aerosooliga "pimedas kobama".

Kuid kordan, väga tore et selline töö käib ja üks kena masin valmib!
Festina lente!
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas 06VAZ »

Ilusa ilma puhul lükkasin auto korraks õue, et saaks töötoa ära koristada.
Tsiteerides klassikuid veneaegsest multifilmist "Hunt ja vasikas": "Lapsed vajavad puhtust ! Sopa sees ei kasva ükski laps suureks."

Ja alljärgnev pildiseeria on umbes nagu mõistatus vanarahva keeli, et mõista-mõista mis see on:" Üks koristab ja seitse samal ajal päevitab ?"
IMG_9659.JPG
IMG_9659.JPG (136.07 KiB) Vaadatud 8100 korda
IMG_9651.JPG
IMG_9651.JPG (253.62 KiB) Vaadatud 8100 korda
IMG_9652.JPG
IMG_9652.JPG (122.78 KiB) Vaadatud 8100 korda
IMG_9654.JPG
IMG_9654.JPG (85.31 KiB) Vaadatud 8100 korda
IMG_9655.JPG
IMG_9655.JPG (137.2 KiB) Vaadatud 8100 korda
IMG_9656.JPG
IMG_9656.JPG (116.96 KiB) Vaadatud 8100 korda
IMG_9657.JPG
IMG_9657.JPG (107.34 KiB) Vaadatud 8100 korda
IMG_9658.JPG
IMG_9658.JPG (131.31 KiB) Vaadatud 8100 korda
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas 06VAZ »

Kapotiga sai vahepeal tegeletud. See detail oli kuidagi kõrvalosatäitja rolli jäänud.
IMG_9660.JPG
IMG_9660.JPG (46.4 KiB) Vaadatud 7950 korda
Kapoti sisepinna kallal toimetades mul tekkisid mõningad kahtlused selle detaili suhtes.
Kui soolapuhujatel on tavaks öelda "kõik märgid näitavad, et...", siis kapoti sisepinnal olid ka mõned "märgid", mis viitasid sellele et kunagi on pealmine plekk sisemise tugevdusarmatuuri küljest lahti võetud:
- Kapoti parempoolne nurk, mis oli kunagi mingi laksu saanud, oli enam-vähem kujusse kolgitud ning mille ma enam-vähem kujusse ka voolisin:
IMG_9661.JPG
IMG_9661.JPG (150.34 KiB) Vaadatud 7950 korda
- Tagasipainutatud valtsiserv oli terve perimeetri ulatuses haamerdamise jälgi täis. Need voolisin ka pahtliga enamvähem kujusse.
- Sisemine tugevdusarmatuur oli pealmisest kapotiplekist kohati kuni 6-7 mm eemal (mille ma ligemale kolkisin enne hermeetiku panekut).
- Sisemise tugevdusarmatuuri plekiservad, mis jäävad mürasummutusmati alla, olid kohati lopergused. Need said samuti haamrit ja klotsi tunda.
- Kapoti sees, esiservas, kuhu kinnitub iluvõre juurde kuuluv kroomliist, olid mõned keevispunktide jäljed, mis olid rellakaga siledaks lihvitud.

Nii et miks otsustati tookord sama kapott välja lüüa ja mitte uut panna, võib ainult jätkuvalt oletada.

Aga mingi aeg läks siis sisepinnale hall aluskrunt...
IMG_9662.JPG
IMG_9662.JPG (62.68 KiB) Vaadatud 7950 korda
... ja mingi aeg hiljem kaks kihti värvi:
IMG_9664.JPG
IMG_9664.JPG (81.59 KiB) Vaadatud 7950 korda
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas SexSix »

Nõuka ajal oli nende varuosadega ikka väga kitsas. NIVA 15 cm pikkuseks sõidetud esiporitiib võeti kere küljest ja vooliti "uueks". Ja keevitati omale kohale :shock:
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas 06VAZ »

Vahepeal sai kapott pealt ka endale uue värvikuue. Jällegi 3 kihti:
IMG_9665.JPG
IMG_9665.JPG (52.28 KiB) Vaadatud 7713 korda
Järgmine nädal saab hakata siis kerega lõpuks tegelema.
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas 06VAZ »

Võttis aega mis ta võttis, kere sai ka lõpuks pealtpoolt värvitud. Sama teema nagu uste ja luukidega- kolm kihti.

Paar ülevaatlikku pilti ka tehtust:
IMG_9666.JPG
IMG_9666.JPG (122.9 KiB) Vaadatud 7481 korda
IMG_9670.JPG
IMG_9670.JPG (114.49 KiB) Vaadatud 7481 korda
IMG_9667.JPG
IMG_9667.JPG (104.92 KiB) Vaadatud 7481 korda
IMG_9669.JPG
IMG_9669.JPG (95.41 KiB) Vaadatud 7481 korda
IMG_9671.JPG
IMG_9671.JPG (113.7 KiB) Vaadatud 7481 korda
Värvimine ise ei võtnud eriti midagi aega- paar tundi ja kolm kihti peal, aga need igasugused ettevalmistustööd on ja olid ühed ajaröövlid.
Eks mul tuleb veel millalgi poleeraparaadi ja -pastaga kere korra üle käia, aga see saab toimuma alles siis kui mul on uksed ette pandud ning klaasid sees. Nagu mulle öeldi et "ise võtsid uksed lahti, ise paned kokku ka".
Nii et tuleb hakata mõtlema, kuidas ja mismoodi need asjad uste seest ära käisid et siis vastupidises järjekorras saaks tagasi panna.
Ehk on nädala lõpupoole jälle midagi raporteerida nii piltide kui ka paari sõnaga jutu näol.
Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
Asukoht: Tartumaa
Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas TiitR »

Mis siin ikka öelda, silm puhkab lausa, kui selliseid pilte vaadata ja väike kadeduseuss ka närib, et oleks omalgi kunagi nii sile ja särav 8-)
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas 06VAZ »

Vahepeal said uksed ette, lukud uste sisse ning lukuvastused kere külge:
IMG_9672.JPG
IMG_9672.JPG (104.87 KiB) Vaadatud 7305 korda
IMG_9673.JPG
IMG_9673.JPG (81.68 KiB) Vaadatud 7305 korda
IMG_9674.JPG
IMG_9674.JPG (103.05 KiB) Vaadatud 7305 korda
IMG_9675.JPG
IMG_9675.JPG (90.83 KiB) Vaadatud 7305 korda
Tükk tegemist oli nende reguleerimisega et "küljeviigid" hakkaksid klappima.

Uksed tahavad veel nagunii lisareguleerimist saada, sest ukseaugutihendid on panemata. Praegu on nad äravedamise ajaks ees.
Uste külgepaneku käigus vaatasin et kui ukse alumine siseserv(kuhu uksepolster peale läheb) oli tihendile mõeldud plekiservast u. 10 mm eemal, siis mustaks värvitud klaasiraami ülanurk oli kereplekist eemal u. 7 mm. Klaasiraami ülanurgast väljapoole tõmmates oli näha, kuidas ukse välispleki alumine serv liigub salongi suunas. Nii et suhtkoht vedel on see karkass neil ustel.
Aga ehk saab nad kunagi korralikult toimima ka. Lihtsalt aega kulub nende kallal tegelemisega.
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas 06VAZ »

Eelmise aasta 23 september oli see kuupäev kui tuppa veeres veidi räsitud olemise ja välimusega porganditooni VAZ 2107.
Selle aasta 25 märts oli see kuupäev kui auto keretööde teemale sai joon alla tõmmatud. Nii et ei võtnudki eriti kaua aega- "kõigest" pool aastat.
Ütleme nii et ei olnud lihtne kogu see teema. Nüüd on mul tükiks ajaks nendest žigulidest kõht täis. Ei taha nende keretööde peale mõeldagi.

Et aga vahepeal said ventikakoda, starteri kaitseplekk ja iluvõre kinnituskronsad krundi ja värvi alla:
IMG_9678.JPG
IMG_9678.JPG (79.2 KiB) Vaadatud 7066 korda
Õhupuhasti korpus ja klapikambrikaas roostest puhastatud ning kaubanduslikuma välimuse:
IMG_9679.JPG
IMG_9679.JPG (114.19 KiB) Vaadatud 7066 korda
IMG_9680.JPG
IMG_9680.JPG (111.62 KiB) Vaadatud 7066 korda
Vaatasin et värv koodiga RAL7021, nimetusega Schwarzgrau oli kõige ligilähedasem toon.

Kapott ja tagaluuk said ka autole külge pandud:
IMG_9681.JPG
IMG_9681.JPG (143.9 KiB) Vaadatud 7066 korda
IMG_9682.JPG
IMG_9682.JPG (97.45 KiB) Vaadatud 7066 korda
Ja veel mõned pildid auto äravedamise päevast:
IMG_9683.JPG
IMG_9683.JPG (120.12 KiB) Vaadatud 7066 korda
IMG_9684.JPG
IMG_9684.JPG (103.6 KiB) Vaadatud 7066 korda
IMG_9685.JPG
IMG_9685.JPG (110.85 KiB) Vaadatud 7066 korda
IMG_9688.JPG
IMG_9688.JPG (117.19 KiB) Vaadatud 7066 korda
IMG_9687.JPG
IMG_9687.JPG (107.92 KiB) Vaadatud 7066 korda
IMG_9686.JPG
IMG_9686.JPG (109.99 KiB) Vaadatud 7066 korda
Uste välimised lingid pidi omanik uued otsima. Sama asi puudutab ka karpide musti liiste ning C-piilari õhuvõtuavade katteid.
Nn. musta numbri autot sellest 07-st ei tule. Need olid autoomaniku sõnad. Põhjus lihtne: Esiteks ta ei viitsi hakata enda pead vaevama, kas see mingi polt, seib või mutter peab olema kaetud kollase tsingiga, valge tsingiga, värvitud või hoopis värvimata. Ja teiseks ta jälgis auto-moto foorumist, kuidas seltskond tähenärijaid hekseldas ühe helesinise 07 kallal, mis lõpuks selle musta uuniknumbri sai.
Omanikul oli põhipõhjus et auto näeks viisakas välja, sõidu ajal mingeid kolinaid ja veidraid hääli ei teeks ning rahvast tee peale ei jätaks.

Osasid teemajälgijaid kindlasti huvitab, et mis see kuudepikkune töö nüüd lõpuks maksma läks. Ega see mingi riigisaladus ei olegi.
Materjalide kogusumma oli veidi üle 1700 euro. Koguseliselt läks värvi natuke üle 10ne liitri ning halli täitevkrunti kulus koos kinnitiga 5 liitrit ja musta täitevkrunti koos kinnitiga samuti 5 liitrit. Pluss siis igasugused liivapaberid, lihvkettad, pahtlid, epokrunt, nitrolahusti jne.
Töö- ja olmekulude koha pealt on kindel taks: alla 10 euro/h ma sellist tööd ei tee. Eriti olmekulud on seoses igasuguste välisilma sündmustega tõusnud kosmosesse. Nii et edasi oskab igaüks ise arvutada, palju selle töö peale raha kulus.
Need, kellel on võimalus enda hobiautot remontida/taastada/hooldada enda kodustes tingimustes, on ehk natuke lihtsam- ei pea renti maksma.
Jah, alati on võimalik teha sellist tööd kiiremini, paremini, odavamalt- ma ei vaidle vastu. Meil kõigil on vabadus ja võimalus endi teadmisi autode keretöödest ka praktikas demonstreerida.

Aga nagu auto omanik mainis, ratsionaalsusega pole sellel tööl muidugi mitte midagi pistmist- asi taandub puhtalt emotsioonidele, mida sellise auto valmimine või temaga sõit tekitab. Ehk siis teisisõnu- lapsepõlvemälestuste taaselustamise tarbeks pole ükski summa liiga suur.
Eks ma millalgi, kui läheb auto kokkupanekuks, püüan nö.jooksvalt ka mingeid pilte veel teha. Et see teema pole veel lõplikult lukku pandud :)
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas 06VAZ »

Bensiinipaak sai ka vahepeal vanast värvist(ilmselt oli tegu pulbervärviga, ma oletan) puhastatud, krunditud...
IMG_9689.JPG
IMG_9689.JPG (68.33 KiB) Vaadatud 6950 korda
...ning värvitud:
IMG_9690.JPG
IMG_9690.JPG (77.99 KiB) Vaadatud 6950 korda
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas SexSix »

Autol on valed veljed all.
Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
Asukoht: Tartumaa
Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas TiitR »

06VAZ kirjutas: 29 Mär 2022 14:50
...ning värvitud:
IMG_9690.JPG
Kas mingi kindel värv või suvaline must? Poolläikiv v poolmatt? Asi selles, et mul plaan klapikaas ja õhufiltri kaas üle värvida. Klapikal vist vajalik mingi termovärv, kuna läheb päris kuumaks?
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas 06VAZ »

Õhupuhasti korpuse ja klapikambrikaane värv on tavaline kinnitiga poolmatt värv. Mingit termovärvi vms. ei ole neile vaja.

Ja SexSixile vastuseks et õiged veljed on juba liivapritsiga puhastatud ning hõbedaseks värvitud.
Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
Asukoht: Tartumaa
Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas TiitR »

06VAZ kirjutas: 04 Apr 2022 12:24 Õhupuhasti korpuse ja klapikambrikaane värv on tavaline kinnitiga poolmatt värv. Mingit termovärvi vms. ei ole neile vaja.
Kas tavaline (eeldan, et 2K?) must poolmatt? Originaalis tundub selline kergelt hallikas, mitte päris süsimust või on mul lihtsalt valesti meeles?
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas 06VAZ »

07 on jätkuvalt olemas. Pole teda vahepeal "maha kantud" ega ka nn. riiulisse seisma pandud.
Põhjaalused tööd said ka lõpuks ühele poole.
Aja jooksul olid rataste alt lenduvad kivid suutnud pagasiruumi põhja altpoolt sellest tehases pealekantud põhjakaitsemastiksist suht puhtaks kulutada. Nii et põhjaplekil olid mitmes kohas pindmised roostelaigud juba nähtavale ilmunud. Õnneks läbivaid roosteauke oli "0".
Nood kohad said traatkettaga ära puhastatud, roostemuundurit ja epokrunti peale ning kaks kihti kivikaitset takkapihta.
Kui kivikaitse oli järgmiseks päevaks ära kuivanud, siis sain asuda pintseldama. Sõna otseses mõttes.
Kuna tõstukit või kanalit auto kõhualusega tegelemiseks polnud võtta, ehitati paarist prussist ja puupakkudest koosnev "estakaad", mis oli parasjagu sellisel kõrgusel et ma sain istukil auto all toimetada.
Läks aega mis läks, aga pintsli, rulli ja "mingi ema" abiga sai 07-l põhi ka värvitud:
IMG_9695.JPG
IMG_9695.JPG (193.26 KiB) Vaadatud 5792 korda
IMG_9696.JPG
IMG_9696.JPG (131.33 KiB) Vaadatud 5792 korda
Nagu näha, on sillad roostest puhtaks lastud, krunditud ja värvitud ning nende juurde kuuluvad kuluosad lukksepa poolt ka uute vastu vahetatud:
IMG_9697.JPG
IMG_9697.JPG (139.61 KiB) Vaadatud 5792 korda
IMG_9698.JPG
IMG_9698.JPG (130.81 KiB) Vaadatud 5792 korda
IMG_9699.JPG
IMG_9699.JPG (148.28 KiB) Vaadatud 5792 korda
Põhja pesu "karukeelega" ja pesuveega ei võtnud eriti kaua aega. Ajaröövel oli tegelikult see sildade, kardaani ja kere kinnikatmine.
IMG_9700.JPG
IMG_9700.JPG (104.13 KiB) Vaadatud 5792 korda
IMG_9701.JPG
IMG_9701.JPG (142.74 KiB) Vaadatud 5792 korda
Esisisillast ka paar pilti:
IMG_9702.JPG
IMG_9702.JPG (127.49 KiB) Vaadatud 5792 korda
IMG_9703.JPG
IMG_9703.JPG (132.76 KiB) Vaadatud 5792 korda
Minu arust täitsa viisakas töö lukksepa poolt. Arvestades et missugused roostekäkid need sillad enne välja nägid.

Ja lõpuks koostati eduka "põhjaskäigu" tõttu ka üks korralik lõunamenüü:
IMG_9694.JPG
IMG_9694.JPG (348.38 KiB) Vaadatud 5792 korda
m
margo1993
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Apr 2021 23:03
Autod: vaz21011

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas margo1993 »

Super töö, enda masinat ehitades olen nii mönegi asja körvataha pannud. Lootes sama siledat löpp tulemit.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas logman »

Minu arvates on lukksepp rooli varrastele kammitsad valesti kinnitanud.
Kammitsate liitekoht peaks ühtima hülsside lõhega ehk siis tuleks kammitsate M8 poldid korraks lahti päästa ja kammitsad umbes 90 kraadi ümber telje pöörata. Lõplik pilt oleks seega õigem, kui hülsse pööramata kammitsate mutrid vaataksid allapoole.
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas 06VAZ »

logman kirjutas: 23 Mai 2022 22:24 Minu arvates on lukksepp rooli varrastele kammitsad valesti kinnitanud.
Kammitsate liitekoht peaks ühtima hülsside lõhega ehk siis tuleks kammitsate M8 poldid korraks lahti päästa ja kammitsad umbes 90 kraadi ümber telje pöörata. Lõplik pilt oleks seega õigem, kui hülsse pööramata kammitsate mutrid vaataksid allapoole.
Selge. Selle asja saab millalgi korda ajada.
0
06VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Sept 2009 00:37
Asukoht: Tartu

Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985

Postitus Postitas 06VAZ »

Siin teemas on päris pikalt vaikus olnud. See aga ei tähenda et auto oleks niiöelda "riiulile tõstetud" paremaid aegu ootama.
Omanik on vahepeal muude toimetuste ja pere kõrvalt seda 07-t ikka tasapisi kokku ladunud.
IMG_9865.JPG
IMG_9865.JPG (81.75 KiB) Vaadatud 4030 korda
Klaasid said uste sisse, laepolster pesti puhtaks ja pandi lakke tagasi, juhtmestik on samuti veetud.

Üks suur vedamine oli see, et autole õnnestus saada "CCCP" kirjadega esi-, taga-, ja suunatuled.
IMG_9866.JPG
IMG_9866.JPG (87.58 KiB) Vaadatud 4030 korda
IMG_9867.JPG
IMG_9867.JPG (90.02 KiB) Vaadatud 4030 korda
IMG_9868.JPG
IMG_9868.JPG (141.19 KiB) Vaadatud 4030 korda
IMG_9869.JPG
IMG_9869.JPG (137.22 KiB) Vaadatud 4030 korda
Aga esimese asjana kleebiti pigimattidega üle lagi, põrand ning uste sisepinnad:
IMG_9870.JPG
IMG_9870.JPG (184 KiB) Vaadatud 4030 korda
IMG_9871.JPG
IMG_9871.JPG (215.67 KiB) Vaadatud 4030 korda
IMG_9872.JPG
IMG_9872.JPG (106.35 KiB) Vaadatud 4030 korda
IMG_9873.JPG
IMG_9873.JPG (122.23 KiB) Vaadatud 4030 korda
Kui kohvi joodud, tiirud ümber auto tehtud et kuskohast töödega pihta hakata, otsustati et saaks need uksed lõplikult kokku.
Polstrite alla otsustati panna sellised munakarbiprofiiliga poroloonribad, et plastikust polstrialus mingeid käginaid ei tekitaks:
IMG_9875.JPG
IMG_9875.JPG (118.34 KiB) Vaadatud 4030 korda
IMG_9878.JPG
IMG_9878.JPG (139.63 KiB) Vaadatud 4030 korda
IMG_9881.JPG
IMG_9881.JPG (126.93 KiB) Vaadatud 4030 korda
Päris üksjagu aega kulus et need asjad paika istuksid aga millalgi hakkas mingi üldine vaatepilt ustest juba tekkima:
IMG_9876.JPG
IMG_9876.JPG (80.03 KiB) Vaadatud 4030 korda
IMG_9877.JPG
IMG_9877.JPG (100.46 KiB) Vaadatud 4030 korda
IMG_9885.JPG
IMG_9885.JPG (84.45 KiB) Vaadatud 4030 korda
IMG_9884.JPG
IMG_9884.JPG (136.47 KiB) Vaadatud 4030 korda
Viimati muutis 06VAZ, 30 Dets 2022 14:56, muudetud 1 kord kokku.
Vasta