1. leht 1-st

Vaz 2102, JussK, 1980 (Winterbeater) / Müüdud

Postitatud: 19 Aug 2021 12:36
Postitas JussK
Müüdud

Re: Vaz 2102, JussK, 1980 (Winterbeater)

Postitatud: 20 Aug 2021 14:28
Postitas Kytt
Kui tagastange on sirge ja roostevaba siis paiska see parem müüki, saad pool auto ostuhinda tagasi

Re: Vaz 2102, JussK, 1980 (Winterbeater)

Postitatud: 21 Aug 2021 14:02
Postitas zajetz
Uuel generaatoril kõik teist moodi. Kõige lihtsam viis on laadimise tuli panna kapoti alla. Pingergulaatori ühendad lahti, paremal lanseronil oleva laadimise relee ühendad ka lahti ja kasutad ära kollase ja oranzi juhtme. Kollane siis läheb generaatori üksiku klemmi külge. Oranz tuleb süütelukust. Nüüd vaja veel panna oranzi ja kollase vahele väike 5w pirn ka diood nagu pildil. Pirn ühtlasi hakkab ka laadimise tuleks.

Raskema variandi puhul on vaja kellaplokis radasi läbi lõigata ja uusi ühendusi teha, et laadimise tuli kellaplokki tuua.
received_418232316217787.jpeg
received_418232316217787.jpeg (85.97 KiB) Vaadatud 2723 korda

Re: Vaz 2102, JussK, 1980 (Winterbeater)

Postitatud: 21 Aug 2021 21:48
Postitas JussK
Kytt kirjutas: 20 Aug 2021 14:28 Kui tagastange on sirge ja roostevaba siis paiska see parem müüki, saad pool auto ostuhinda tagasi
Kahjuks roostetab seest päris jubedalt ja väljas kroom ka tuksis, ei ole just kõige ilusam eksemplar. Kõksu ka saanud kergelt.
zajetz kirjutas: 21 Aug 2021 14:02 Uuel generaatoril kõik teist moodi. Kõige lihtsam viis on laadimise tuli panna kapoti alla. Pingergulaatori ühendad lahti, paremal lanseronil oleva laadimise relee ühendad ka lahti ja kasutad ära kollase ja oranzi juhtme. Kollane siis läheb generaatori üksiku klemmi külge. Oranz tuleb süütelukust. Nüüd vaja veel panna oranzi ja kollase vahele väike 5w pirn ka diood nagu pildil. Pirn ühtlasi hakkab ka laadimise tuleks.

Raskema variandi puhul on vaja kellaplokis radasi läbi lõigata ja uusi ühendusi teha, et laadimise tuli kellaplokki tuua.
Väga hea info! Aitähh!
Iseensest uus generaator laeb aga laadimistuli tõesti armatuuris pidevalt kuvab. Selle joonise puhul tekkis üks küsimus ka, nimelt pirnist paraleelselt on takisti? Mitme oomine see olema peaks? Lisaks diood, 1A piisab?

Paar küsimust veel sigulli võhikult. Kuidas instrumentpaneel välja käib? Tundub, et üldine valgusti läbi. Teiseks ja kolmandaks: salongiradikat ka kuskilt sellele veel saab? Ja õhku ma salongiradikast kätte kuidagi küll ei saa, kuid niipalju kui sinna vett sisse läks siis kippus tagant poolt otsast pisut tilkuma.

Täna sain niipalju tehtud, et väljalase uus valmis. Pisut valju sai ja homme proovin seda natuke ravida, et päris kurdiks ei jääks. See fenomen, et hääl tuleb aga auto jõuab 5 minutit hiljem kohale ka päris okei ei ole, kuid eks seda natuke arvata oli ka kui ühte otseläbi pütti kasutada.
Ilma takistusteta see kõik muidugi ei kulgenud. Pükste 2 polti murdusid ära ja auto küljes kui oli siis kätte neid kuidagi pidi ei saanud. Keevitasin neid mutreid sinna otsa aga ei, nurk nii halb. Võtsin siis kolled maha, ühe poldi puurisin välja ja teise sain keevitusega kätte.
Ja siis muidugi kokku pannes hakkas lekkima veepumbast salongiradikasse mineva toru ühendus veepumba juurest. Mõtlesin peale pingutada ja läks asi kordades halvemaks, sest kohe murdus see tikk ära :roll: Kogu elu uuesti laiali, pump maha, tihendipinnad puhtaks, pumbalt sai tikud ära võetud ja asendatud poltidega. Kõik kokku ja sai vast hea.

Re: Vaz 2102, JussK, 1980 (Winterbeater)

Postitatud: 27 Aug 2021 00:24
Postitas zajetz
Tere

Pilt on laenatud internetist. Ise pole takistiga teinud. Takisti selleks, et kui pirn läbi põleb. 1A peaks piisama küll. Diood selleks et välja sureks välja lülitamisel, muidugi sõltub kust toide genekale võetud on.

Kellaploki eemaldamist õpetada ei oska. Ise kompan ka alati. Otseläbi pütiga ongi hirmus lärm.

Re: Vaz 2102, JussK, 1980 (Winterbeater)

Postitatud: 27 Aug 2021 01:53
Postitas logman