1. leht 3-st
Postitatud: 02 Juun 2005 00:11
Postitas chp
Oh jeeebus-jeebus kus seal on tööd.
*Tõste suhtes saad nivamees66-elt snitti võtta ja kui ma ei eksi siis ka mangelsid saad tema käest. Samuti koopa lõikamise kohta nivamehelt ja minult pildimaterjali võimalik saada.
* Karta võib et rehvide osas võin mina abiks olla, kui plaan tõsist rehvi alla panna.
PS: vabandan ette ära et niivõrd ülbelt nivamees66 eest sõna võtsin, loodan et väga mööda ei pannud infoga.
TopletPS: Nivamehe pildid siin ->
http://www.lahe.net/landy/nivamees/
Postitatud: 02 Juun 2005 01:17
Postitas Landy
Algselt postitas: napster8
Niva mul siis mõeldud rohkem nagu 4x4 ralliks ja mägedes ronimiseks ning eks vahest natuke tööd vaja kah temaga teha.
Edu ja jõudu ehitamisel! Ennustan juba ette, et see nimekiri saab üsna pikk olema.
Siin on siis need tööd mis ootavad tegemist:
*Mangels veljed koos normaalsete rehvidega
Minu soovitus oleks vast ka Nivamees66 käest need müügis olevad mangels tüüpi veljed ära osta ja isegi koos nende rehvidega.

Esilagu kärvad offroadiks küll.
Samas olen mina isklikult väga rahul ka originaalsete 16" Niva velegedega.
*Põhja keevitus
Kui selle ettevõtad, siis vaata kriitilise pilguga ka stangede kinnitused üle. Soe soovitus on ka kohe küljekarbid vinkelrauaga üle keevitada ning võimalusel ka küljetorudele mõeleda. Midagi sellist siis:
http://www.lahe.net/landy/nivamees/niva ... mage40.htm
http://www.lahe.net/landy/nivamees/niva ... mage41.htm
http://www.lahe.net/landy/nivamees/niva ... mage42.htm
http://www.lahe.net/landy/nivamees/niva ... mage47.htm
http://www.lahe.net/landy/nivamees/niva ... mage48.htm
*Niva kõrgendamine - ootan soovitusi
Siin tuleks siiski veidi piiri pidada ja asja mõistusega võtta.
Ootan soovitusi mis võiks ja peaks veel peale nende asjade tegema...
Kui keretööd ja keevitamine juba tegemisel, siis mõtekas nii taha, kui ette (kui just vintsi külge ei plaani) tugevad pukseerimisaasad ka teha, kuhu ilma auto alla sukelduamata ligi saaks.
Ka reaktiivvarraste tugevdamine tuleks ette võtta, muidu neid suht tüütu vahetada.
Postitatud: 02 Juun 2005 02:11
Postitas chp
*Landy räägib:
Minu soovitus oleks vast ka Nivamees66 käest need müügis olevad mangels tüüpi veljed ära osta ja isegi koos nende rehvidega..
Minu teada mangelsid eraldi müügil+Mitas-ed eraldi müügil
*Landy räägib
Samas olen mina isklikult väga rahul ka originaalsete 16" Niva velegedega
Kiire pilk hinnakirja paneb omad piirid - 16" rehvid on kallimad ja vähem levinud kui 15"
*Napster8 kurdab niva madala istumise üle.
*Landy replys
Siin tuleks siiski veidi piiri pidada ja asja mõistusega võtta.
"Piir" ja "mõistus" on vägagi personaalselt võetavad mõisted - huvi,finantsi ja võimaluste olemasolekul kannatab kindlasti Kasu+ tiimist eeskuju võtta ja miks mitte püüda neid ületada, samas madala lauba ja mandunud ollusega võidki jääda oma vajunud originaalvedrude otsa kleepsutuuningut tegema.
Postitatud: 02 Juun 2005 20:36
Postitas Landy
Algselt postitas: chp
Kiire pilk hinnakirja paneb omad piirid - 16" rehvid on kallimad ja vähem levinud kui 15"
Ei saa kuidagi nõus olla. Taastatud rehvide puhul on see hinnavahe vast 10% ja uute puhul veidi rohkem. Laialt levimise kohtapealt ei saa mina küll kurta. Kõik senised maasturid 16" rehviga olnud ning rehvid (nii uued, kui kasutataud) ilusti saadaval.
Tõsi 16,5" rehvide kohapealt on Eestis saadavus üsna kesine.
"Piir" ja "mõistus" on vägagi personaalselt võetavad mõisted - huvi,finantsi ja võimaluste olemasolekul kannatab kindlasti Kasu+ tiimist eeskuju võtta ja miks mitte püüda neid ületada, samas madala lauba ja mandunud ollusega võidki jääda oma vajunud originaalvedrude otsa kleepsutuuningut tegema.
Vaadates Nivamehe tegemisi, siis minus nii suurt Niva armastuste ei ole, et sellisesse projekti nõnda palju aega, higi, vaeva ja raha magama panna. Pigem võtaksin TÕSISTE tõstmis soovide puhul mõne täisraamiga auto aluseks.
Kasu+ puhul ei ole sel Niva, kui sellisega küll enam midagi pistmist.
Ehk nagau off-road vanasõna väidab: Nivast saab üsna hea originaali, väga kesise standardi ja olematu spetiaal klassi auto.
Postitatud: 02 Juun 2005 22:31
Postitas chp
*Ländi väidab: "Kasu+ puhul ei ole sel Niva, kui sellisega külle eam midagi pistmist."
No krt...nivast see kõik ju alguse sai, ja lõpptulemus ongi see mille poole püüelda.
Või misiganes...ma ei viitsi siin targutada enam.Igal oinal oma mihklipäev.
Postitatud: 02 Juun 2005 22:38
Postitas napster8
Panen siis siia uuesti oma Niva piltide aadressi kuna kogemata kustutasin siit teemast oma esimese postituse ära.
Pildid Minu Nivast
Hetkel Niva tegemine seisab, põhjuseks rahapuudus...

Postitatud: 02 Juun 2005 23:18
Postitas nivamees66
näe minust ka juttu tehtud.velgede ja rehvidega on nii et võib koos ja eraldi vastavalt soovile. huvi korral tel 5222243
Postitatud: 03 Jaan 2006 02:46
Postitas napster8
Juuni keskpaigas hakkab pihta tõsine keevitustöö, seni aga nokitsen väiksemate asjade kallal.
Postitatud: 23 Jaan 2006 11:59
Postitas napster8
Plaanis teha siis selline asi et Niva kuni palja kereni lahti lammutada, keevitada, värvida, kõrgendus, uued laiad veljed, head muda rehvid velgedele, vahetamist vajavad jupid uued, korralikud istmed, korralik rauaring.
Postitatud: 01 Veebr 2006 21:55
Postitas napster8
Hetkel siis mootor, käigukast, vahekast, ja stangede kinnitustorud eemaldatud. Stangekinnitustorude kinnituskohad vajavad keevitust ning on ka vaja kere-sillatala külge kinnituvat mootorikinnitust uut vaja kuna vana oli pooleks kuramus murdund

Oleks vaja siis Niva genekat ning mootori kinnitusi. Kui kellelgi pakkuda on siis oleks tore.
Postitatud: 26 Veebr 2006 03:16
Postitas napster8
Sai ka kodukat täiendatud vähe, lisatud vanad pildid ja pilte lammutamisest juurde pandud. Viimane hakkab muidugi ka täienema koguaeg.
Postitatud: 02 Mär 2006 21:47
Postitas napster8
Nüüd siis kere täitsa paljas, kodukale panen ka pildid esimesel võimalusel, kere ootab nüüd keevitamist.
Postitatud: 03 Mär 2006 18:01
Postitas GTA
Kahju et sa nii kaugel oled, ma võiks sulle terve esisillaraami tasuta anda kui tahaksid...
Aga muidu, nivad on asjalikud masinad, nii et toetan su projekti vaimselt igatahes, huvitav näha, kuidas teine välja kukub;)
Postitatud: 07 Mär 2006 23:00
Postitas napster8
Ma varsti vist satun kah rakvere kanti, siis ehk astun läbi, esisillaraam kuluks marjaks ära.
Ja ma ise kah juba ootan seda niva valmissaamist ja väljakukkumist. Huvitav oleks teada küll milline ta sis lõpuks ka saab.
Nüüd ka laialivõetud nivast lõpuks pildid üles riputatud kodukal.
Postitatud: 17 Mai 2006 21:57
Postitas napster8
Praeguseks on peale pandud 2105 elektrisüsteem, kaasaarvatud kaitsmeplokk. 05 elektrisüsteemi lisatud Niva elektrisüsteemist õlirõhu näidik ja generaatori laadimise märgulambi juhe, lisatud ka tahhomeetri juhtmed koos pistikuga. Armatuuriks tahaks panna seda uuemat tüüpi Niva armatuuri.
Postitatud: 17 Mai 2006 22:05
Postitas napster8
Lisatud ka teine elektrisüsteem mis koosneb teisest akust, genekast, vajalikest juhtmetest ja voltmeetrist. See elektrisüsteem leiab kasutust ainult autol olevate lisaelektriseadmete toitmiseks. (nt: lisatuled, mp3 mängija, jne) Mõlemad elektrisüsteemid on täiesti eraldi üksteisest kui just välja arvata mass mis on ühine.
Postitatud: 18 Juun 2006 15:54
Postitas napster8
Teine aku on seal kus on originaalis aku ja genekas kah seal ku peab olema. Aga põhielektrisüsteemi aku on tõstetud samma kohta kus originaaliski on aga lihtsalt juhipoole, genekas on sarnaselt Nivamees66-le, on tõstetud juhipoole ja väheke kõrgemale kui on seda originaalis.
Postitatud: 18 Juun 2006 16:13
Postitas napster8
Nivale nüüdseks siis soetatud ka laiemad veljed ja rehvid.
Veljed on 15x7" ning hoiavad rohkem väljapoole kui originaalid.
Rehvideks on Marix Ecolanderid, 31x10,5x15.
Postitatud: 21 Juun 2006 13:00
Postitas Landy
NÕUAME PILTE!

Postitatud: 21 Juun 2006 21:53
Postitas nivamees66
Algselt postitas: Landy
NÕUAME PILTE!
ühinen kristjaniga