Suvi 2003 tegemised:
Suvel sai siis kere uue värvikatte, oma aruga sai kõik rooste välja lastud aga nagu kõigile teada siis rooste vastu ikkagi ei saa ja niimoodi siis need väiksed roosteplekikesed tal tekivadki (sellele aitab muidugi kaasa ka tänavatel leiduv sool). Peale kere sai parandatud ka mõrast esispoilat, kuid see osutuks mõtetuks Wintercambil suure rallitamise tõttu lumehanges

, spoila jälle samasugune nagu ennem

Salongis ei teinud midagi , kuigi oli plaanis panna uus armatuur aga aega nappis ja sinna paika ta jäigi.
Remonti sai ka mootor, vahetatud said kolvirõngad ja sisselaskeklapid. Lihvi sai ka plokikaas kuna oli kuuma saanud ja kõveraks tõmmanud. Suures tuhinas tahtsin aga autot äkilisemaks teha, kuid karpa ?tuuninguga? läks asi hoopis halvemaks. Nimelt tahtsin, teha teise lõõri avamist mehhaaniliseks, kuid kuna ennem ei vaadanud, et 05 karpal on teise lõõri düüsid hoopis suuremad kui mehhaaniliste karpade düüsid siis uputas ta üle ning kui gaasi vajutasid käis ennem turtsatus ja siis läks alles pöördesse. Nüüd ootab karpa tagasi tegemist vaakumi peale. Selle mootoriga pole plaanis eriti midagi teha, kuid on aga plaan ehitada üks tiba tugevam mootor.
Tulevik:
Sellel suvel ei olekski muud plaani kui lasta valuveljed uuesti üle värvida ning lakkida. Ning tagumised piduriklotsid on ka vaja ära vahetada. Salongi tahaks kah kuidagi korralikumaks teha, praegu on kõik nii ligadi-logadi ja korralikud kõlarid üritan ka kuskilt muretseda.
Samas on ka plaan hakata uut mootorit kokku panema, kõigi eelduste kohaselt tuleb selleks rihmaga 1,7l mootor. Eks näis mis saab.
Õige pea peaks tulema ka uued pildid, kus auto lumekatte alt väljas on
