VAZ 2107R -85' trennikas, mägilane
VAZ 2107R -85' trennikas, mägilane
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Tükk aega möödas ja juba südasuvigi varsti käes - mõnda aega siis vuratud ka suve/kruusa-seades, all siis Toyo ProxesTR1 195/55R15
peamiselt sõidetud küll asfaldil aga siin seoses ühe saabuva suurvõistlusega, sai siis proovitud seda pilli ka kruusal - mmmmmm
Enne seda sai aga sillastendis käidud TakAutos (aituma Timo!) ja talvised kahjud põhja-alt ülevaadatud, 1 velg ka sirgendatud. Väga hull polnudki, kõige suurem asi ehk moto, aga ehk siiski varsti saabub see õige kone aiste vahele, et ei pea selle vanaga tegelema hakkama. Küll aga sai karpa paremini tööle ja auto ei jõnksuta enam ning dünaamika hoopis sujuvam (Olaaf'i abiga see paremaks sai, kuna üks jaanipäevadest sai päälinna vuratud ja siksile linna tutvustatud, maksimum kiirus sai ka ohutult proovitud enne ja pärast karpa timmi -vahe oli ca 7-8km/h).
Ühesõnaga, kruusal auto töötab väga hästi-vedrustus on end õigustanud, tundub, et ka rehvivalik. Sai kõik katsed (siin lõuna-osariikide poolsed) läbi sõidetud ja auto jäi ka ühte tükki, kuigi rallirahvast rajal juba üsna palju. Need kunstlikud trampad tõstavad ka tavakiirusel siksi maast lahti, seega elamus missugune.
Hetkel miskit suurt muutusi ei plaanigi, mõni sõlm tahab remonti saada jms. kuid jääme ootama uut konet, siis ehk muljetame edasi. Võibolla tuleb mõni võistlus ka vahele, aga eks näis.
peamiselt sõidetud küll asfaldil aga siin seoses ühe saabuva suurvõistlusega, sai siis proovitud seda pilli ka kruusal - mmmmmm
Enne seda sai aga sillastendis käidud TakAutos (aituma Timo!) ja talvised kahjud põhja-alt ülevaadatud, 1 velg ka sirgendatud. Väga hull polnudki, kõige suurem asi ehk moto, aga ehk siiski varsti saabub see õige kone aiste vahele, et ei pea selle vanaga tegelema hakkama. Küll aga sai karpa paremini tööle ja auto ei jõnksuta enam ning dünaamika hoopis sujuvam (Olaaf'i abiga see paremaks sai, kuna üks jaanipäevadest sai päälinna vuratud ja siksile linna tutvustatud, maksimum kiirus sai ka ohutult proovitud enne ja pärast karpa timmi -vahe oli ca 7-8km/h).
Ühesõnaga, kruusal auto töötab väga hästi-vedrustus on end õigustanud, tundub, et ka rehvivalik. Sai kõik katsed (siin lõuna-osariikide poolsed) läbi sõidetud ja auto jäi ka ühte tükki, kuigi rallirahvast rajal juba üsna palju. Need kunstlikud trampad tõstavad ka tavakiirusel siksi maast lahti, seega elamus missugune.
Hetkel miskit suurt muutusi ei plaanigi, mõni sõlm tahab remonti saada jms. kuid jääme ootama uut konet, siis ehk muljetame edasi. Võibolla tuleb mõni võistlus ka vahele, aga eks näis.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Väike üritus oli siin hiljuti Põhja-Eestis (rallylegend 222) ja asjade sunnil sai seal laitses ka sprinti sõidetud. Kahjuks ei saanud väga seda rada nautida, peaasjalikult käigukasti probleemi tõttu (kolmanda pealt teise peale vahetades jäi ta sinna kuhugi keskele kinni). Niiet Walter pidi ka omad näpud õliseks tegema-kuid suur tänu Sulle, et sai ikka liikuma. Viimases voorus proovisime nii, et seda ei juhtuks ja sai vähemalt natuke pingutatud ka.
Lõpp hea kõik hea, kuigi mootor vist annab kohe otsad, sest sinna sõites oli ikka korralik sinine üleval ja tagasi tulin juba hinge kinnihoides. Õli kulu tuli 2L 500km peale, seega autu nüüd seisab.
Kuid lisaks sellele, oli käik siiski asjaette, sai katsuda mitmeid VFTSe ja natuke muljetatud asjaosalistega. Suureks üllatuseks olid mitmed head tuttavad ka lõunast kohal.
Tore oli näha ka enda 1800Ri, millega Mikuga sai üks hooaeg kenasti sõidetud, auto terve ja särab-kahjuks ei trehvand uue omanikuga kokku. Laenatud video näitusel osalenud Lada VFTS-idest:
Autor: arturliivaleht
https://youtu.be/26KROli0tXg
Lõpp hea kõik hea, kuigi mootor vist annab kohe otsad, sest sinna sõites oli ikka korralik sinine üleval ja tagasi tulin juba hinge kinnihoides. Õli kulu tuli 2L 500km peale, seega autu nüüd seisab.
Kuid lisaks sellele, oli käik siiski asjaette, sai katsuda mitmeid VFTSe ja natuke muljetatud asjaosalistega. Suureks üllatuseks olid mitmed head tuttavad ka lõunast kohal.
Tore oli näha ka enda 1800Ri, millega Mikuga sai üks hooaeg kenasti sõidetud, auto terve ja särab-kahjuks ei trehvand uue omanikuga kokku. Laenatud video näitusel osalenud Lada VFTS-idest:
Autor: arturliivaleht
https://youtu.be/26KROli0tXg
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Selle pilliga ei ole ka kahjuks jõudnud üldse tegeleda - seega siinkohal rohkem midagi öelda polegi. Teha oleks aga palju, kuid ehk õnnestub TÜVgi ää teha, siis saab vähemalt teda kuhugi transportidagi:)
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Põhjust taas kribada:
TÜV sai kuidagi läbitud
Suverattad alla
Kui siin reisisellid Tsehhist tagasitulevad, tuleb ilmselt Ando häärberis hakata mootorit lahkama, õli kulu on liiter/100le juba.
Lisaks on kast ilmselt kannatada saand ja üritan selle ka lahti võtta ning vead parandada.
See aasta võibolla õnnestub ka Ungari kuulsal kokkutulekul ära käia, ajaliselt peaks klappima.
TÜV sai kuidagi läbitud
Suverattad alla
Kui siin reisisellid Tsehhist tagasitulevad, tuleb ilmselt Ando häärberis hakata mootorit lahkama, õli kulu on liiter/100le juba.
Lisaks on kast ilmselt kannatada saand ja üritan selle ka lahti võtta ning vead parandada.
See aasta võibolla õnnestub ka Ungari kuulsal kokkutulekul ära käia, ajaliselt peaks klappima.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
sai väike sõit tehtud ja semjorkat tuulutatud, samuti vaazikuga liiklemist meeldetuletatud.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Varsti on TÜV tulemas ja selleks oli vaja aegsasti hädapäraseid probleeme lahendama hakata: miks suund ei põle, tühikäigu anomaaliad, pasuna relee plõksimine, auto dünaamikaga sünkroonselt käituv/liikuv juhi iste ning kõrvulukustavad helid klapikambrikaane alt:)
Teha oleks veel muidugi palju, hetkel käibki peas plaan, mida lekkiva ja mitte sobivaid vedelikke tarbiva motoga teha (surved on õnneks veel lootust andvad, et võiks ehk kap.remondi teha - aga bensiinipääd ilmselt juba teavad - kuhu see tee viima hakkab ja kus lõpeb
Aga midagi tegema kahjuks peab...
Ilmselt oleks mõistlik ka enne suvist hooaega reduktor ja k.kast ülevaadata ning timmida.
Ando Häärberis tuld kustutamas: Ammu juba veeres peas mõte VAZi ajastu kollastest udutuledest, lõpuks saigi soetatud kasutamata vist Leedu? tuled: Nüüd on vaja aind lisatuledele uus paigutus ja kinnitus väljamõelda ja teostada...ja kindlasti mõni teist märkab sama ja aimab, miks just need tuled mulle nii silma torkasid;)
Teha oleks veel muidugi palju, hetkel käibki peas plaan, mida lekkiva ja mitte sobivaid vedelikke tarbiva motoga teha (surved on õnneks veel lootust andvad, et võiks ehk kap.remondi teha - aga bensiinipääd ilmselt juba teavad - kuhu see tee viima hakkab ja kus lõpeb
Aga midagi tegema kahjuks peab...
Ilmselt oleks mõistlik ka enne suvist hooaega reduktor ja k.kast ülevaadata ning timmida.
Ando Häärberis tuld kustutamas: Ammu juba veeres peas mõte VAZi ajastu kollastest udutuledest, lõpuks saigi soetatud kasutamata vist Leedu? tuled: Nüüd on vaja aind lisatuledele uus paigutus ja kinnitus väljamõelda ja teostada...ja kindlasti mõni teist märkab sama ja aimab, miks just need tuled mulle nii silma torkasid;)
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Täna sai veidi käivitatud ja sõidetud - eeskätt autupuuti vedelikke järgi, homme siis talveüritusele ja selleks kulub täpselt 1.5L õli ja 1.5L "rohelist"
Viimasel hetkel sai ka veel mõned "pirnid" vahetatud.
Viimasel hetkel sai ka veel mõned "pirnid" vahetatud.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Õnnega pooleks, sai kokkutulekult ka omal jalal tagasi, kuid üritus ei möödunud ka sellel massinal kahjudeta. Lisaks sinisele, tuleb nüüd ka korralikku valget auru tahavaate peeglist vaadatuna.
Kogunemisele eelnevalt sai üritatud kätt soojaks sõita Maaritsa Otepää jäisel mägiteel ning ühe imeliku Lada järel püsida, kuid see ettevõtmine sai kohe ka karistatud kui ühes P3-trampliiniga kurvis esiratas teeserva lõigates kraavi serva vajus ning tulemus oli käes (kui Ando fotot jagab, siis näete ka ise).
Õnneks midagi muud hullu ei juhtund, kuid esipõll sai ühe lameda lopi juurde, aga peamine oli see, et saime omajõududega ikkagi teele tagasi ja treeningsõit Tõutsi võis jätkuda:)
Tagasiteel tegin kiire peatuse Nõuni poes ja silm jäi hodo/odo/spidomeetrile - kus selgus tõsiasi, et sellel autol täitus teine ring ehk kahesaja tuhandes kilomeeter - millest u. 50 000 minu kätes.
Igatahes, oli väga meeldiv üritus ja ehk järgmisel kokkutulekul masin taas kohal.
Pilt samast üritusest, samal ajal, samas ruumis, aga aasta oli siis 2009:
https://ladaklubi.haagissuvila.ee/album ... 070129.JPG
Kogunemisele eelnevalt sai üritatud kätt soojaks sõita Maaritsa Otepää jäisel mägiteel ning ühe imeliku Lada järel püsida, kuid see ettevõtmine sai kohe ka karistatud kui ühes P3-trampliiniga kurvis esiratas teeserva lõigates kraavi serva vajus ning tulemus oli käes (kui Ando fotot jagab, siis näete ka ise).
Õnneks midagi muud hullu ei juhtund, kuid esipõll sai ühe lameda lopi juurde, aga peamine oli see, et saime omajõududega ikkagi teele tagasi ja treeningsõit Tõutsi võis jätkuda:)
Tagasiteel tegin kiire peatuse Nõuni poes ja silm jäi hodo/odo/spidomeetrile - kus selgus tõsiasi, et sellel autol täitus teine ring ehk kahesaja tuhandes kilomeeter - millest u. 50 000 minu kätes.
Igatahes, oli väga meeldiv üritus ja ehk järgmisel kokkutulekul masin taas kohal.
Pilt samast üritusest, samal ajal, samas ruumis, aga aasta oli siis 2009:
https://ladaklubi.haagissuvila.ee/album ... 070129.JPG
Festina lente!
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Eks sa ahneks läksid. Ja noh, Lada 111 on meeletu rakett ka, sabas püsimiseks peabki veidi kurvi haukama.
Jõud taga, peab minema.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Nii on, kui muidu ei saa hakkama, siis tuleb riske võtta ja püüda mitte hoogu maha lasta:)
Ei, väga viis ilm oli ja super mõnus oli seda Maaritsa-Neeruti teed lasta.
Kui ilmad veidi järgi annavad, siis tuleb trennikal radikas mahavõtta ja parandusse viia, see hakkas mitmest kohast lekkima.
Häid uudiseid saabus ka päälinnast ja ehk saab kevadeks selle õige kone aiste vahele ning natuke ka seadistada.
Eks siis tuleb see 1.7 lahtivõtta ja analüüsida, mis seal kõik vaja teha on (ilmselt klassikaline remont, aga loodetavasti ei pea plokki puurima ja vänta lihvima hakkama).
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Nonii, Männikult puhuvad tuuled toovad lootusehõngu siia kuplite vahele ja ehk saab varsti siis treilaga põhja kihutada ning moto-vahetuse teha.
Viimane sõit oli juba ca 6kuud tagasi:) - mul on tunne, et siksiga tuleb hakata otsast peale sõitma õppida, kuna liiga palju vett on merre voolanud vahepeal.
Trennikale sai siinkohal ka suverattad alla keeratud, kuna ühel talvekal otsustas ka ventiil lõhkeda ning hoovis vaatas teine mulle kuidagi altkulmu vastu:)
Kui moto saaga saab lõppenuks lugeda, siis peab ka k.kasti hooldama ning t.sillas õli vahetama (panen lihtsalt endale siia kirja).
Hiljuti sai ka üks kasutet 5ne lahti võetud ja teeb selle nö. tagavaraks ka korda.
Viimane sõit oli juba ca 6kuud tagasi:) - mul on tunne, et siksiga tuleb hakata otsast peale sõitma õppida, kuna liiga palju vett on merre voolanud vahepeal.
Trennikale sai siinkohal ka suverattad alla keeratud, kuna ühel talvekal otsustas ka ventiil lõhkeda ning hoovis vaatas teine mulle kuidagi altkulmu vastu:)
Kui moto saaga saab lõppenuks lugeda, siis peab ka k.kasti hooldama ning t.sillas õli vahetama (panen lihtsalt endale siia kirja).
Hiljuti sai ka üks kasutet 5ne lahti võetud ja teeb selle nö. tagavaraks ka korda.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Märk maha, 25.07.24 saime lõpuks selle õige südame, tänu Olkule, trennikale aiste vahele ning see tähendab, et sisuliselt on auto nüüd lõpuks selline nagu ta planeeritud oli. Ei jõua juba ära oodata, et saaks kõike seda ka kuplite vahele testima minna:)
Esmane mulje on aga - prosta super ja peale esimesi käivitusi sai ka õnneks niipalju aega, et esmased häälestused teha.
Muidugi nagu ikka selliste projektide juures, on väga palju selliseid aeganõudvaid erilahendusi jms., mis võtavad palju aega ja sebimist, kuid õnneks olaaf'il kannatust oli ja Männiku Laiali garaažis ka vajalikke vahendeid, et lõpuks ikka mõned ringid sõita saime.
Nüüd on Olavil ka uus kogemus selliste haruldaste karpade häälestamisel-õnneks täitsa töötavad ja leiab ka juppe neile.
Vana moto jäi Männikule, sealt väljatulnud õli polnud küll enam õli moodi, aga eks näis, mis tollega edasi saab. Kuid teenis ta meid hästi ja läheb teenitud puhkusele.
Kerega tuleb natuke vaeva näha, sest talv ja sool on oma osa täitnud ja rebane jookseb siin ja seal, kuid õnneks ei midagi hullu.
Moto vahetuse käigus selgus nii mõnigi tähelepanu koht, millega peab lähiajal tegelema, enne kui veel ülevaatusele minna saab.
Kui sissesõit tehtud ja veidi häälestatud, siis ehk jõuame kunagi ka stendi, et nuka ja süütega see magusam koht (eeldatavalt vahemikus 120-130hj/170-190Nm) üles leida ning näha ka moto karakteristikat, aga seda ilmselt septembris.
Lisan varsti ka mõne foto-süüdistuse, seniks kõigile kena suve jätku!
Esmane mulje on aga - prosta super ja peale esimesi käivitusi sai ka õnneks niipalju aega, et esmased häälestused teha.
Muidugi nagu ikka selliste projektide juures, on väga palju selliseid aeganõudvaid erilahendusi jms., mis võtavad palju aega ja sebimist, kuid õnneks olaaf'il kannatust oli ja Männiku Laiali garaažis ka vajalikke vahendeid, et lõpuks ikka mõned ringid sõita saime.
Nüüd on Olavil ka uus kogemus selliste haruldaste karpade häälestamisel-õnneks täitsa töötavad ja leiab ka juppe neile.
Vana moto jäi Männikule, sealt väljatulnud õli polnud küll enam õli moodi, aga eks näis, mis tollega edasi saab. Kuid teenis ta meid hästi ja läheb teenitud puhkusele.
Kerega tuleb natuke vaeva näha, sest talv ja sool on oma osa täitnud ja rebane jookseb siin ja seal, kuid õnneks ei midagi hullu.
Moto vahetuse käigus selgus nii mõnigi tähelepanu koht, millega peab lähiajal tegelema, enne kui veel ülevaatusele minna saab.
Kui sissesõit tehtud ja veidi häälestatud, siis ehk jõuame kunagi ka stendi, et nuka ja süütega see magusam koht (eeldatavalt vahemikus 120-130hj/170-190Nm) üles leida ning näha ka moto karakteristikat, aga seda ilmselt septembris.
Lisan varsti ka mõne foto-süüdistuse, seniks kõigile kena suve jätku!
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Ja ta kooruski ning hakkas elama:
https://vimeo.com/manage/videos/991520650
Õlirõhku oli 4x rohkem kui eelmisel:)
Kõige krooniks, 25nda hommikul kell 05.00, tervitasime olkuga uut ilmakodanikku originaalse Moldaavia VSOP-ga: Festina Lente - 2107R!
Õlirõhku oli 4x rohkem kui eelmisel:)
Kõige krooniks, 25nda hommikul kell 05.00, tervitasime olkuga uut ilmakodanikku originaalse Moldaavia VSOP-ga: Festina Lente - 2107R!
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Töö käib, töö käib...Ando Häärberis on juba mitu õhtut nokitsetud ja vaikselt hakkab looma.
Sissesõidu õli läks sisse ja ehk mingi aeg jõuab ka TÜVile, et veidi rahulikumalt liigelda.
Sissesõidu õli läks sisse ja ehk mingi aeg jõuab ka TÜVile, et veidi rahulikumalt liigelda.
Festina lente!
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Mis mootori parameetrid on? Täpsemalt huvitab klapi suurused, silindri läbimõõt ja vända käik?