VAZ 2107R -85' trennikas, mägilane
VAZ 2107R -85' trennikas, mägilane
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
185/65R14 on ju väga ok mõõt, aga see selleks.
Ma varem nii detailselt ei vaadanud, aga tekkisid mõned küsimused:
1. Mis detailiga tegu, millel MTX kiri peal?
2. Tagasild - trummel nagu siguli, aga siguli pooltelje tsentris minu mälu järgi ühtegi mutrit ei ole
Mis eluka sillaga tegu?
Aga see on ju see sama aparaat millega me keset Eestit aastaid mitu tagasi orienteerusime?
Ma varem nii detailselt ei vaadanud, aga tekkisid mõned küsimused:
1. Mis detailiga tegu, millel MTX kiri peal?
2. Tagasild - trummel nagu siguli, aga siguli pooltelje tsentris minu mälu järgi ühtegi mutrit ei ole
Mis eluka sillaga tegu?
Aga see on ju see sama aparaat millega me keset Eestit aastaid mitu tagasi orienteerusime?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Ma arvan ka et see rehv on vägagi asjakohane ja ei tekita PLING efekti:)reiner kirjutas: ↑08 Dets 2021 15:12 185/65R14 on ju väga ok mõõt, aga see selleks.
Ma varem nii detailselt ei vaadanud, aga tekkisid mõned küsimused:
1. Mis detailiga tegu, millel MTX kiri peal?
2. Tagasild - trummel nagu siguli, aga siguli pooltelje tsentris minu mälu järgi ühtegi mutrit ei ole
Mis eluka sillaga tegu?
Aga see on ju see sama aparaat millega me keset Eestit aastaid mitu tagasi orienteerusime?
MTX ettevõte (koostöös Brundza'ga) - kes siis VFTSidele Al-puure vorpis
Kõik õige, tegu VAZi sillaga, talal isegi kiri peal 2101. Walter sõitis ka sellisega krossi.
Hea meel, et ära tundsid, ma juba nii ootasin Sinu kommentaari:) See on tõesti sama aparaat ja viimane aeg sul teiseks juhiks tulla, nüüd saab veel kiiremini legendi koostada, sest külalisi peale ei mahu enam.
Festina lente!
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Ehk siis MTX-i aluminn puur sees?VäikeMägilane kirjutas: ↑08 Dets 2021 15:49 Ma arvan ka et see rehv on vägagi asjakohane ja ei tekita PLING efekti:)
MTX ettevõte (koostöös Brundza'ga) - kes siis VFTSidele Al-puure vorpis
Kõik õige, tegu VAZi sillaga, talal isegi kiri peal 2101. Walter sõitis ka sellisega krossi.
Hea meel, et ära tundsid, ma juba nii ootasin Sinu kommentaari:) See on tõesti sama aparaat ja viimane aeg sul teiseks juhiks tulla, nüüd saab veel kiiremini legendi koostada, sest külalisi peale ei mahu enam.
Aga ikkagi, mis eesmärki see mutter seal siis omab?
Eks seda legendi kirjutamise asja peab mõtlema, mul üks paari kuu tagune pakkumine veel laual
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Pooltelg kaheosaline. Võll ja seal rumm ilmselt ikka nuudiga peal. Lihtsam-odavam toota.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2511
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Kus neid kaheosalisi pooltelgi katsuda saab?
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Reiner-jah
SexSix-Mägi-Eestis saab katsuda.
Kuid Twisti kirjeldusele natuke lisaks, et peamine eesmärk ei olnud mitte tootmise lihtsustamine vaid tugevuse/kestvuse saavutamine.
Koormamata pooltelg peaks teoorias paremini taluma forsseeritud mootori väänet, samuti on materjal teine, läbimõõt ja nuutide arv.
Walteri auto all need end ei õigustanud millegi pärast, kuid saame näha kuidas kruusal nad töötavad. Senise kogemuse põhjal ei ole põhjust kurta olnud ja katki ei ole veel saanud (seda siis VFTSi all). Siin trennika all ei tohiks nendega üldse küsimust olla-aga kuna keegi neid pikka aega ei tahtnud, panin lihtsalt jonnipärast enda autole alla...
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Kuna massin kulgeb kenasti ja neelab hoolega maantee verstasi, siis sai põhiosalistega Häärberis laud ja saun broneeritud ning peale lumeraja seiklusi ka väike tähistamine läbiviidud:
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
ca 2000km maha kärutatud, tänapäeval, kui nt. "asju ajada", siis ned kilumeetrid tulevad kiiresti, eriti veel kui linnas seikled. Kuid oma osa on ka jää/lumeradadel, kus on nüüd harjutamas ja ka ennast proovile käidud panemas. R1 teeb head tööd ja jääb järjest vaiksemaks, samuti on mõnus 90ga sõita 2000 pöördega (vt. fotot).
Trennikas sai endale ka lisatuled (põrsas kotis ost, kasutet Wesemi toodang d160mm, H3 55w, ref.20), sest originaalidest jäi kiirestisõitmiseks veidi väheseks. Nendega oli muidugi veidi naljakas lugu, aga lõpuks sain need ikka tööle.
Lisaks sai ka poeuus genekas vahepeal remonditud (pingeregul. oli tuksis) ja see ka korras. Peale sai ka Avtogradi "solex" 26x26 - ilma erilise timmimiseta hakkas see peale Ando kätetööd kenasti laulma. Väike tühikoht on sees, aga noh, sõitmist see ei sega, kuid mõnusalt "kakub edasi" kusagilt 2500-3000 pöörde kandis (nagu keegi lükkaks kompressori järgi). Eks see vau efekt tuleb sellest, et siis ilmselt lähevad lõõrid kõik lahti.
Kuna keegi otsustas, et Continental on kõige õigem rehv jäärajale, siis sai need kiirkorras ka soeatud (HKPL10-neid proovida ei saanudki, need veerevad uue omaniku all) - mõõduks 175/65R14. Peab tõdema, et etteviidud talaga need rehvid sobivad ideaalselt, ei käi kuhugi vastu jms. Võistlustel muidugi Toyotsi/Bemmi jt. 15"/16" rataste vastu ei saa, aga nii on.
Ilmnema hakkas ka kerge jahutusvedeliku kulu, samuti on selle-ajaga kaduma läinud (loe: loodusesse tilkunud/auranud) ca 6-700ml motoõli.
Täna, peale võistlust, oli ka veike pisike loik aluskatte peal, seega varsti tuleb selle motoga pisut tegeleda. Kange tahtmine on ka üks kangem Toljatti nukk peale panna, kuid seda me juba teame-mis siis kõik edasi saama hakkab:) Ühesõnaga, püüan sellele libedale teele mitte minna, vähemalt sellel talvel.
Üldiselt on mõnus sõita, auto on kiire ja hea juhitavusega ning asjad toimivad, mis on peamine. Samuti olen täheldanud kahte nüanssi:
a) inimestele meeldib see Itaalia/Toljaatnikute sünnitis, lihtsalt astuvad juurde ja silitavad, poetavad paar head sõna ja lähevad oma teed-minujaoks uus kogemus. b) maanteedel (linnas rääkimata) aga, tahetakse must üle sõita, sisse sõita, mööda sõita selliselt, vaata et nina maha ei sõida... teed ka ei taheta anda. Sellest viimasest ma saan aru, auto on pisike ja ei vasta tänapäevaste normidele enam, kuid siiski. Kuid võtame kaasa meeldivama ning tore, et töötavad pidurid, head rehvid ja kiire otsustavus (ehk ka õnn?) on siiani päästnud avariidest/õnnetustest.
Paar jäädvustust ka läbi minu kaasaegse hübriidtelefoni kaamerasilma ja Hr. Koobakese kaamerast selle pika monoloogi ilmestuseks:
https://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=64962
Trennikas sai endale ka lisatuled (põrsas kotis ost, kasutet Wesemi toodang d160mm, H3 55w, ref.20), sest originaalidest jäi kiirestisõitmiseks veidi väheseks. Nendega oli muidugi veidi naljakas lugu, aga lõpuks sain need ikka tööle.
Lisaks sai ka poeuus genekas vahepeal remonditud (pingeregul. oli tuksis) ja see ka korras. Peale sai ka Avtogradi "solex" 26x26 - ilma erilise timmimiseta hakkas see peale Ando kätetööd kenasti laulma. Väike tühikoht on sees, aga noh, sõitmist see ei sega, kuid mõnusalt "kakub edasi" kusagilt 2500-3000 pöörde kandis (nagu keegi lükkaks kompressori järgi). Eks see vau efekt tuleb sellest, et siis ilmselt lähevad lõõrid kõik lahti.
Kuna keegi otsustas, et Continental on kõige õigem rehv jäärajale, siis sai need kiirkorras ka soeatud (HKPL10-neid proovida ei saanudki, need veerevad uue omaniku all) - mõõduks 175/65R14. Peab tõdema, et etteviidud talaga need rehvid sobivad ideaalselt, ei käi kuhugi vastu jms. Võistlustel muidugi Toyotsi/Bemmi jt. 15"/16" rataste vastu ei saa, aga nii on.
Ilmnema hakkas ka kerge jahutusvedeliku kulu, samuti on selle-ajaga kaduma läinud (loe: loodusesse tilkunud/auranud) ca 6-700ml motoõli.
Täna, peale võistlust, oli ka veike pisike loik aluskatte peal, seega varsti tuleb selle motoga pisut tegeleda. Kange tahtmine on ka üks kangem Toljatti nukk peale panna, kuid seda me juba teame-mis siis kõik edasi saama hakkab:) Ühesõnaga, püüan sellele libedale teele mitte minna, vähemalt sellel talvel.
Üldiselt on mõnus sõita, auto on kiire ja hea juhitavusega ning asjad toimivad, mis on peamine. Samuti olen täheldanud kahte nüanssi:
a) inimestele meeldib see Itaalia/Toljaatnikute sünnitis, lihtsalt astuvad juurde ja silitavad, poetavad paar head sõna ja lähevad oma teed-minujaoks uus kogemus. b) maanteedel (linnas rääkimata) aga, tahetakse must üle sõita, sisse sõita, mööda sõita selliselt, vaata et nina maha ei sõida... teed ka ei taheta anda. Sellest viimasest ma saan aru, auto on pisike ja ei vasta tänapäevaste normidele enam, kuid siiski. Kuid võtame kaasa meeldivama ning tore, et töötavad pidurid, head rehvid ja kiire otsustavus (ehk ka õnn?) on siiani päästnud avariidest/õnnetustest.
Paar jäädvustust ka läbi minu kaasaegse hübriidtelefoni kaamerasilma ja Hr. Koobakese kaamerast selle pika monoloogi ilmestuseks:
https://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=64962
- Manused
-
- 272444416_462464162180937_2715842721304433386_n.jpg (208.01 KiB) Vaadatud 14098 korda
-
- Misso etapil
- IMG_1402.jpg (424.19 KiB) Vaadatud 15188 korda
-
- Maanteel V-ndaga:) R1+4.1 koos 185/65R14 Nokiani naastuga
- IMG_1404.jpg (411.48 KiB) Vaadatud 15188 korda
-
- EKV Jääraja I etapp Korijärvel
- IMG_1401.jpg (376.29 KiB) Vaadatud 15188 korda
-
- Dr. Haldna konstrueerimas ja monteerimas Wesemeid semjorkale, loomulikult meister sansa juhendamisel.
- IMG_1399.jpg (644.33 KiB) Vaadatud 15188 korda
Viimati muutis VäikeMägilane, 13 Veebr 2022 22:17, muudetud 3 korda kokku.
Festina lente!
- juss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 171
- Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
- Asukoht: põlva
- Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Palju see R1 võiks teoorias jõudu kannatada?VäikeMägilane kirjutas: ↑23 Jaan 2022 21:31 R1 teeb head tööd...
...inimestele meeldib see Itaalia/Toljaatnikute sünnitis, lihtsalt astuvad juurde ja silitavad, poetavad paar head sõna ja lähevad oma teed-minujaoks uus kogemus. b) maanteedel (linnas rääkimata) aga, tahetakse must üle sõita, sisse sõita, mööda sõita selliselt, vaata et nina maha ei sõida... teed ka ei taheta anda...
Mina pidin sellel suvel tunnistama, et kohalikel on lahtunud viha nende autode vastu kuid arvamus nende aeglusest süvenenud. 2000+km mis ma suvega maha nühkisin oli ainult korra olukord kus minu möödasõidu manõõvrit takistati, võrreldes 14 aasta taguste aegadega kui iga teine katse nurjus kuna ees olev juht kiirendas või tegi katet (või on tänapäeva autod aeglasemaks muttunud)
Aga jah iga sõit on ka minul positiivse elamuse toonud, kes lehvitab, kellel sõrm püsti (pöial), parklates olen ka mitu korda kuulnud „ma tahan ka endale sellist autot“
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Ei oska öelda kahjuks, ega ta midagi tugevam ei ole kui tava "read", kõik oleneb kuidas sõita, mis rehvi/veljega jne.
Rahvarallis, aastaid tagasi sõitis üks hiidlane, kellele tegime moto-korralik 1700 ja tehtud asjadega, mees sõitis 5.1ga ning 14" veljega kas üks või kaks hooaega. Auto müüdi ära ja mu arust koos selle sama kastiga. Aga eks vene asjadega on ikka, et ühel kestab ja teine ei saa ühte sõitugi.
Tootja arvas, et ega üle 200Nm ei kesta ja ehk 7-8 rahvarallit/sprinti võiks ressurss olla neil (R1, R2/R5).
On olemas ka üks vanakooli R2 sisu, mis kõik spetsiaalselt valmistatud kiiresti sõiduks, see pidavat ka 250Nm taluma. Hind on aga umbes pool otsekasti hinnast, seega ei ole sellel väga otsest jumet.
Natuke liikuvat pilti ka EKV I etapist:
https://www.youtube.com/watch?v=0UR5BWthNyQ
Misso karika I etapp:
https://www.facebook.com/media/set/?van ... 7535511933
Rahvarallis, aastaid tagasi sõitis üks hiidlane, kellele tegime moto-korralik 1700 ja tehtud asjadega, mees sõitis 5.1ga ning 14" veljega kas üks või kaks hooaega. Auto müüdi ära ja mu arust koos selle sama kastiga. Aga eks vene asjadega on ikka, et ühel kestab ja teine ei saa ühte sõitugi.
Tootja arvas, et ega üle 200Nm ei kesta ja ehk 7-8 rahvarallit/sprinti võiks ressurss olla neil (R1, R2/R5).
On olemas ka üks vanakooli R2 sisu, mis kõik spetsiaalselt valmistatud kiiresti sõiduks, see pidavat ka 250Nm taluma. Hind on aga umbes pool otsekasti hinnast, seega ei ole sellel väga otsest jumet.
Natuke liikuvat pilti ka EKV I etapist:
https://www.youtube.com/watch?v=0UR5BWthNyQ
Misso karika I etapp:
https://www.facebook.com/media/set/?van ... 7535511933
Festina lente!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Lada kasti kõige nõrgem osa on lülitus.
See r1 sisu on täitsa tavaline 06 plokkvõll ja 19h sidurivõll.
Mõni ei saa päris arugi, kas on 06 või 05 kastisisu.
Klassiku kasti probleem on 3 käik. 2-3 mandale lülitamisel on ülekande samm liiga suur. Seda kõikide originaal kastisisudega. (2 ja 3 käiguhammakad on kõikidel samad)
Meie tõstsime 3 käigu tagurpidi. Vahetasime vedava ja veetava hammaka omavahel ringi. Siis sai 2-3 käigusammu paika.
Et eriti hea komplekt saada siis sai sidurivõllile ka panna 21h ja blokkvõllile 24h.
Siis on ülekanded väga head. Aga siiski nõrk lülitushammas jääb.
See r1 sisu on täitsa tavaline 06 plokkvõll ja 19h sidurivõll.
Mõni ei saa päris arugi, kas on 06 või 05 kastisisu.
Klassiku kasti probleem on 3 käik. 2-3 mandale lülitamisel on ülekande samm liiga suur. Seda kõikide originaal kastisisudega. (2 ja 3 käiguhammakad on kõikidel samad)
Meie tõstsime 3 käigu tagurpidi. Vahetasime vedava ja veetava hammaka omavahel ringi. Siis sai 2-3 käigusammu paika.
Et eriti hea komplekt saada siis sai sidurivõllile ka panna 21h ja blokkvõllile 24h.
Siis on ülekanded väga head. Aga siiski nõrk lülitushammas jääb.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Nii on, kuid see R1 on selles mõttes siiski uus asi, sest seda ei toodeta 06-kasti asjadest, vaid tehakse ikkagi nullist. Sellepärast, et see 06kast ei ole enam nii väga tavaline:) Sel lihtsal põhjusel, et seda ei toodeta juba aastakümneid. Samuti on talle siis külge-poogitud kiire 5-s käik (0.77).
Ses suhtes teeb see temast sellise ideaali lähedase tänava-sportliku kasti, et saad võistlusele ja tagasi sõita maanteel talutava pöördega (isegi kui on aeglasemad ülekanded all).
Kui juba treilapeal vedama hakata, siis tasuks jah miskit veel asisemat sinna kasti sisse leiutada või soetada sportkast.
Ses suhtes teeb see temast sellise ideaali lähedase tänava-sportliku kasti, et saad võistlusele ja tagasi sõita maanteel talutava pöördega (isegi kui on aeglasemad ülekanded all).
Kui juba treilapeal vedama hakata, siis tasuks jah miskit veel asisemat sinna kasti sisse leiutada või soetada sportkast.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Seekordne sportlik nädalavahetus seljataga, sai külastatud nii rahvasportlaste kui ka tõsisemate entusiastide üritusi siin mägi-eesti paikades.
Igaljuhul, kellel mahti-soovitan soojalt külastada Matsi lumerada (kontakt: Sigmar Tammemägi), väga meeldiv (loe: kiire) rada, eriti tagaveolistele:)
Auto pidas valu vastu üldjoontes, nipet-näpet tahaks tulevikus tegemist, kuid eks näis kas Ando Häärberis ruumi ja aega on.
Kuna aeg lendas kiirelt, siis j'i ka tormi/tuisu kätte-mis oli omaette elamus ja vaat et kõige ohtlikum/väsitavam etapp tänases päevas.
Liikuvad ja statsionarseid meediavõtted moluraamatus Veoka ralli/krossi ajalugu lehelt, erinevad autorid sinna omad fotod laadinud:
Igaljuhul, kellel mahti-soovitan soojalt külastada Matsi lumerada (kontakt: Sigmar Tammemägi), väga meeldiv (loe: kiire) rada, eriti tagaveolistele:)
Auto pidas valu vastu üldjoontes, nipet-näpet tahaks tulevikus tegemist, kuid eks näis kas Ando Häärberis ruumi ja aega on.
Kuna aeg lendas kiirelt, siis j'i ka tormi/tuisu kätte-mis oli omaette elamus ja vaat et kõige ohtlikum/väsitavam etapp tänases päevas.
Liikuvad ja statsionarseid meediavõtted moluraamatus Veoka ralli/krossi ajalugu lehelt, erinevad autorid sinna omad fotod laadinud:
- Manused
-
- 272880998_6795934793810397_1942628385749205383_n.jpg (339.51 KiB) Vaadatud 14098 korda
Viimati muutis VäikeMägilane, 06 Veebr 2022 21:09, muudetud 1 kord kokku.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Kuna varsti on trennika nö. ristsed (Otepää rahvasprint ralli), siis sai veidi ka "AJU" kallal kõpitsetud. Leidsin miskise isetehtud väikse karterikaitsme-hea sõber Rain aitas selle ka alla pista, lisaks sai paigaldatud side ja kiivrikast, kuna minuga liitub ka II piloot, peaaegu EMV meister autorallis. Ühesõnaga lähme teeme tutvust selle rahvaüritusega, boonusena on võimalik sõita 4.4 x 3km katseid, et peaks mingi tunde kätte saama küll.
Pühapäev on taas EKV II etapp Korijärvel, kui jumal annab-sõidab selle ka otsa ära.
Pühapäev on taas EKV II etapp Korijärvel, kui jumal annab-sõidab selle ka otsa ära.
Viimati muutis VäikeMägilane, 10 Veebr 2022 21:00, muudetud 1 kord kokku.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Täna sai siis trennikas oma esimesed ristsed (ja ka mina), osaledes rahvaralli/sprindi üritusel Otipääl.
Ei hakka pikka juttu veeretama - suurest luust võis rahule jääda, eriti meeldis viimase ringi läbimine pimedas (jumala abiga, sai eelnevalt ette ka lisatuled-läksid täie raha eest kaustusse ka), see oli kirsiks meie tordil.
Kuna juba omajagu pole legendi-kirjutamist//lugemist, siis oli kõik toores jne.
Auto sai vatti omajagu, just raja eripärast tingituna (aukus ja kehv aluspind, tänu väga aeglastele kurvidele/tagasipööretele), õnneks ei saand karter pihta ja rattad jäid ka alla niiet kõik siiski hästi ja enda rahustuseks võib öelda, et ka kiirus oli olemas ja vaatamata kõigele, olime ka omas klassis täiesti konkurentsis-see teeb meele heaks.
Paar trahvi saime ka (see on veel selgitamisel miks), kohe esimesel katsel, üsna alguses jäime ka valli kinni u. "paariks minutiks", kuid see ei seganud seda üritust nautimast. Aituma korraldajatele, et meid ikka starti lasti; Andole/sansale-kes meid hädast päästsid/abiks olid ja kaardilugejale, kes oli seltsiks/abiks ja tuletas meelde, et sportralli on ikka see ainuõige "tee":) lisaks suur tänu Mikule kiivrit laenamast, täitsa toimis!
Mõned pildid ka:
https://uus.autosport.ee/rahvasport/fot ... uhas-soit/
https://lounapostimees.postimees.ee/744 ... lumevallid
http://margusefotod.eu/
https://www.facebook.com/rahvasprint/?fref=tag
Homme siis EKV II etapp-vaatame, kas saame seekord MR2dele lähemale või ei:)
Ei hakka pikka juttu veeretama - suurest luust võis rahule jääda, eriti meeldis viimase ringi läbimine pimedas (jumala abiga, sai eelnevalt ette ka lisatuled-läksid täie raha eest kaustusse ka), see oli kirsiks meie tordil.
Kuna juba omajagu pole legendi-kirjutamist//lugemist, siis oli kõik toores jne.
Auto sai vatti omajagu, just raja eripärast tingituna (aukus ja kehv aluspind, tänu väga aeglastele kurvidele/tagasipööretele), õnneks ei saand karter pihta ja rattad jäid ka alla niiet kõik siiski hästi ja enda rahustuseks võib öelda, et ka kiirus oli olemas ja vaatamata kõigele, olime ka omas klassis täiesti konkurentsis-see teeb meele heaks.
Paar trahvi saime ka (see on veel selgitamisel miks), kohe esimesel katsel, üsna alguses jäime ka valli kinni u. "paariks minutiks", kuid see ei seganud seda üritust nautimast. Aituma korraldajatele, et meid ikka starti lasti; Andole/sansale-kes meid hädast päästsid/abiks olid ja kaardilugejale, kes oli seltsiks/abiks ja tuletas meelde, et sportralli on ikka see ainuõige "tee":) lisaks suur tänu Mikule kiivrit laenamast, täitsa toimis!
Mõned pildid ka:
https://uus.autosport.ee/rahvasport/fot ... uhas-soit/
https://lounapostimees.postimees.ee/744 ... lumevallid
http://margusefotod.eu/
https://www.facebook.com/rahvasprint/?fref=tag
Homme siis EKV II etapp-vaatame, kas saame seekord MR2dele lähemale või ei:)
Viimati muutis VäikeMägilane, 08 Veebr 2022 14:33, muudetud 6 korda kokku.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Siiski, sai see etapp üleelatud ning 3 kohustuslikku vooru tehtud.
Natuke rehvidest, ehk kellelegi läheb vaja seda infot. Nimelt EKV-etappidel mõõdetakse rehve koguaeg, nii kui rajalt tuled - kasutusel siis monorehv ContiIce 2/3, mul on mingi 300km nendega juba seljataga, aga naast ikka 1.2mm väljas (täna palusin mõõta), spetsialisti ütlesid, et tuleb rehvi sissesõita naastu väljatulemiseks - no ma ei tea, aga eks see väike eelis on, kui sul naast 1.5mm on 1.2 asemel. Muidugi nii mõnigi sõitja on saanud disklahvi selletõttu, et mõni naast on rohkem väljas - üsna karmid reeglid seal... Aga lahendus on siis see, et pead hakkama oma naaste maha lihvima, suusoojaks hea öelda, aga 4x200 naastu "üle käia" - ma ei tea mitu päeva see aega võtab:)
Nüüd on autohoolduse nimekirjas kahjuks juba rohkem tegevusi, kuid õnneks on nüüd väike paus võistlemises ja saab rahulikult veidi ressurssi koguda, et semjorka taas vormi saada.
Meediat lähiajal.
https://uus.autosport.ee/uudised/jaaraj ... ngimustes/
Foto: Jüri Hinsberg, aituma sulle!
- Manused
-
- EKV II etapp.jpg (234.33 KiB) Vaadatud 14098 korda
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Veidi uudiseid
Kuna ilmad olid siin suht soojad, siis jäid ära mitu võistlust ning hetkel EKV jäärajasõidu etappe vist enam ei tulegi.
Eks näis, mis ilm ja korraldajad teevad.
Nädalavahetusel sai tuttavate õhutusel siiski osaletud (kuigi ma ju lubasin mitte enam) rahvasprindil Säre külas võrumaal. Rada oli siiski üsna enam-vähem ja kuna ilmad ka kahtlased, siis sai mõeldud, et võibolla enam ei saagi jääl/lumel see talv võistelda, siis sai ikkagi mindud.
Kuna mu masin mõnede modifikatsioonide tõttu SU klassi ei kvalifitseeru, siis sai BMWde klassi mindud.
Teatavasti on jäärajal suur roll ka rehvil, siis kuna selles sarjas on rehv vaba, tuli mul rinda pista selle kurikuulsa michelini "titepiikidega" ja võib öelda, et nende vastu ContiIce rehviga küll ei saa (no seda näitas ka eelmine rahvasprintralli Otepääl).
Ma vist olingi ainuke kellel misukaid ei olnud - aga vahet pole. Kihutada ikka sai, natuke, ja üldiselt jäin väga rahule. Kuigi, seekord ei olnud mul kaardilugejat ja see andis ka tunda - ei oska üldse sõita:)
Siin ka video-klipike:
https://www.youtube.com/watch?v=QlbG5URT6Co
Ehk tuleb mõni pilt ka lähiajal.
Masinat oleks vaja nüüd putitada küll, aga eks näis kuidas ja mis. Ootame ikka pikisilmi seda uut mootorit sinna aistevahele, oleks palju lõbusam:)
Hetkel aga tuleb juba vaadata, kuidas suverataste olukord on ja ehk saaks ka normaalsemad istmed sisse.
Kuna ilmad olid siin suht soojad, siis jäid ära mitu võistlust ning hetkel EKV jäärajasõidu etappe vist enam ei tulegi.
Eks näis, mis ilm ja korraldajad teevad.
Nädalavahetusel sai tuttavate õhutusel siiski osaletud (kuigi ma ju lubasin mitte enam) rahvasprindil Säre külas võrumaal. Rada oli siiski üsna enam-vähem ja kuna ilmad ka kahtlased, siis sai mõeldud, et võibolla enam ei saagi jääl/lumel see talv võistelda, siis sai ikkagi mindud.
Kuna mu masin mõnede modifikatsioonide tõttu SU klassi ei kvalifitseeru, siis sai BMWde klassi mindud.
Teatavasti on jäärajal suur roll ka rehvil, siis kuna selles sarjas on rehv vaba, tuli mul rinda pista selle kurikuulsa michelini "titepiikidega" ja võib öelda, et nende vastu ContiIce rehviga küll ei saa (no seda näitas ka eelmine rahvasprintralli Otepääl).
Ma vist olingi ainuke kellel misukaid ei olnud - aga vahet pole. Kihutada ikka sai, natuke, ja üldiselt jäin väga rahule. Kuigi, seekord ei olnud mul kaardilugejat ja see andis ka tunda - ei oska üldse sõita:)
Siin ka video-klipike:
https://www.youtube.com/watch?v=QlbG5URT6Co
Ehk tuleb mõni pilt ka lähiajal.
Masinat oleks vaja nüüd putitada küll, aga eks näis kuidas ja mis. Ootame ikka pikisilmi seda uut mootorit sinna aistevahele, oleks palju lõbusam:)
Hetkel aga tuleb juba vaadata, kuidas suverataste olukord on ja ehk saaks ka normaalsemad istmed sisse.
Festina lente!
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
X-Ice North 4? On hea rehv tõesti.VäikeMägilane kirjutas: ↑01 Mär 2022 13:24 tuli mul rinda pista selle kurikuulsa michelini "titepiikidega"
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Just see sama, ma seal kohapeal katsusin neid ja tõesti, see naast on täpselt piigi väike koopia. Hoopis teine tera.
Kahjuks ei tehta neid 14" seega ei saagi neid alla kruvida, kui just laiendeid ei pane, Ilmselt tulevikus ikkagi tulevad, kerged luugid samuti.
Kahjuks ei tehta neid 14" seega ei saagi neid alla kruvida, kui just laiendeid ei pane, Ilmselt tulevikus ikkagi tulevad, kerged luugid samuti.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1503
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: VAZ 2107 -85' trennikas, mägilane
Kuna siin loodus ja kevadekuulutajad pressivad peale, siis võiks talvisele hooajale joone allatõmmata, paar nädalat tagasi sai viimane võistlus tehtud Misso krossirajal, kus viimases voorus sõideti mõni kurv juba asfaldil - kuid plussiks oli see, et trampliinil sai rattad maast juba lahti ja selleks see auto ehitatud saigi.
Samuti tõmmati nüüd ka ametlikult joon alla EALi poolt korraldatava Eesti Karikavõistlustele (EKV) jäärajasõidus:
https://uus.autosport.ee/uudised/jaaraj ... pi-pohjal/
Niiet, selleks korraks kõik. Sai piisavalt autot ja ennast testitud ning võib rahule jääda. Niva mootor käitus väga hästi kuid nüüd oleks sinna ikka õiget asja vahele saada, et jõuaks kruusal vedada ning veel kaugemale ja kõrgemale lennata/tõugata:)
Jääme nüüd suve ootama...
Mõni (P.Russi) foto siia meenutuseks sellest põnevast ja karmist EKV II (viimasest etapist), mis sai ka paljudele otsustavaks:
(fotod pärinevad rallirahvas moluraamatust)Samuti tõmmati nüüd ka ametlikult joon alla EALi poolt korraldatava Eesti Karikavõistlustele (EKV) jäärajasõidus:
https://uus.autosport.ee/uudised/jaaraj ... pi-pohjal/
Niiet, selleks korraks kõik. Sai piisavalt autot ja ennast testitud ning võib rahule jääda. Niva mootor käitus väga hästi kuid nüüd oleks sinna ikka õiget asja vahele saada, et jõuaks kruusal vedada ning veel kaugemale ja kõrgemale lennata/tõugata:)
Jääme nüüd suve ootama...
Mõni (P.Russi) foto siia meenutuseks sellest põnevast ja karmist EKV II (viimasest etapist), mis sai ka paljudele otsustavaks:
Festina lente!