tere
otsustasin siis teha ka oma autost siia teema.
tehtud on juba palju, ja eks teha on veel omajagu.
ostsin auto 2aastat tagasi, sai kohe usinalt hakatud ehitama nii kuidas aega ja võimalust.
ostuhetk:
03mootor orginaal.
bilstein b6 rally amordid
topeltstabikas+tagumine stabikas
tugevad tagasillavardad
thorsen differ ja 4.7 peaülekanne
tagumised vedrud "makita madaldus" +5cm transportöör linti
sportrool ja sparco poolkorv iste
tagumised koopad suureks lõigatud ja silikooniga täidetud
VFTS stiilis laiendid, millest eriti palju järgi eiolnud
plast tagaluuk
salong tühjaks visatud
hetkeseis:
plastikust laiendid
tagumised koopad keevitatud
turvapuur(ise tehtud)
1.5 16v esiveolise mootor
muudetud ülekannetega 4ne käigukast
elektriline roolivõim
täiskorv istmed +6punkti traksid
muudetud geomeetriaga rooliõlakud
4-2-1 torukollektor(ise tehtud)
suurem käigukasti koda + summutaja tunnel
tagasillas orginaal vedrud
tagumine stabikas ära kaotatud
esimesed lanseronid tugevdatud
elektrisüsteem kohandatud raja autole kohaselt
küljeklaasid asendatud polükarbonaadiga
leidub kindlasti ka palju mis veel tehtud kuid kõik kohe meelde ei tule, täiendan jooksvalt.
natuke pildimaterjali ka
2105,1.5 16v. Hanno243,1991
2105,1.5 16v. Hanno243,1991
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2105,1.5 16v. Hanno243,1991
Viimati muutis hanno243, 19 Sept 2020 21:24, muudetud 1 kord kokku.
Re: 2105,1.5 16v. Hanno243,1991
Hakkas siia siis miskit kirjutama ka oma tegemistest.
Mõni aeg tagasi sai käidud aluvere ringil võistlustel.
Teises voorus suutsin tabada traktori rehvi ja selle tagajärjel terve roolisüsteem kõver, rooliõlakud, pendelhoob, rooliotsad alumise õõtsa kinnitus ja sharniirid.
Sai täna siis kõik uuesti kokku laotud ja kodustes tingimustes kokkujooks paikka aetud. Homme saab minna aluveresse trennipäevale.
Mootori poolelt oleks kõik hea kui saaks kuidagi pöörete piiraja 7-8000rpmi.
Kui keegi oskab või teab kedagi kes oskab ajule miski chipi kirjutada siis võib kirjutada pm.
Üks pilt ka kõveratest ratastest
Mõni aeg tagasi sai käidud aluvere ringil võistlustel.
Teises voorus suutsin tabada traktori rehvi ja selle tagajärjel terve roolisüsteem kõver, rooliõlakud, pendelhoob, rooliotsad alumise õõtsa kinnitus ja sharniirid.
Sai täna siis kõik uuesti kokku laotud ja kodustes tingimustes kokkujooks paikka aetud. Homme saab minna aluveresse trennipäevale.
Mootori poolelt oleks kõik hea kui saaks kuidagi pöörete piiraja 7-8000rpmi.
Kui keegi oskab või teab kedagi kes oskab ajule miski chipi kirjutada siis võib kirjutada pm.
Üks pilt ka kõveratest ratastest
Re: 2105,1.5 16v. Hanno243,1991
Nii, pühapäev käes, käisime täna aluveres trenni päeval.
Kõik sujus hästi kuni kolmandal sõidul otsustas rool kraavi keerata, tuli välja et olin unustanud alumiste õõtsade mutrid kinni pingutada ja selle tagajärjel otsustas alumine õõts oma teed minna. Saab siis jälle garaazis aega veeta.
Hetkel kindlasti kõverad mõlemad õõtsad ja amort pooleks. Ehk jõuab mõni õhtu lahti võtta siis selgub täpsemalt mis ja kust veel katki/kõver.
Õnneks juhtus kõik suht aeglasel rajaosal ja kerel miskit ära ei lõhkunud.
Kui kellelgi pakkuda rally toruõõtsasid siis ootan pakkumisi.
Kõik sujus hästi kuni kolmandal sõidul otsustas rool kraavi keerata, tuli välja et olin unustanud alumiste õõtsade mutrid kinni pingutada ja selle tagajärjel otsustas alumine õõts oma teed minna. Saab siis jälle garaazis aega veeta.
Hetkel kindlasti kõverad mõlemad õõtsad ja amort pooleks. Ehk jõuab mõni õhtu lahti võtta siis selgub täpsemalt mis ja kust veel katki/kõver.
Õnneks juhtus kõik suht aeglasel rajaosal ja kerel miskit ära ei lõhkunud.
Kui kellelgi pakkuda rally toruõõtsasid siis ootan pakkumisi.