1. leht 3-st

2103 turbo... Uhti

Postitatud: 04 Mai 2005 20:15
Postitas uhti
Auto on aastast 1980.
Ostsin ta lihtsalt rallimisex ja pingete maandamisex.
Mootor on 1,3
Tehtud on kerge mootori remont ja pandud reg nukka ratas.
Kast on tavaline.Tagasild on 4,44 ülekandega ja differ on kokku keevitatud
Ees on orig amordid,Taga gaz 53 omad
Plaanis veel natuke mootorit järgi aidata aga ex näis mis välja tuleb
Mõned pildid on siin

http://pilt.ee/photo/409243/8403052/
http://pilt.ee/photo/409243/8403185/
http://pilt.ee/photo/409243/8403428/
http://pilt.ee/photo/409243/8304836/

Postitatud: 04 Mai 2005 21:54
Postitas jeejee
Mis turbo on? Kas jääb karbuss või tuleb pritsung?


Ma huvi pärast küsin, kas sinu kätetöö oli ka see hall turbo Kadett?

Postitatud: 04 Mai 2005 22:10
Postitas robikbobic
Päris huvitav lahendus!:cool: Minumeelest võiks sellest autost suhteliselt konkurentsivõimelise rallimasina ehitada, eeltööd edenevad nagu ma näen. Kast on tavaline - kuidas seda mõista? Kas originaalkast on all? Mismoodi on plaanis mootori jõudlust edasi aretada? Kuidas salongi sees ka on ning mis plaan kerega on (tugevdamine, ümberlõikumine vms.)?

Postitatud: 05 Mai 2005 00:05
Postitas Moss
:o :cool:

Tegu ilmselt sama Uhtiga jah, kelle oma see Kadett oli (BOV on kuidagi tuttav).

Postitatud: 05 Mai 2005 10:26
Postitas uhti
Algselt postitas: jeejee
Mis turbo on? Kas jääb karbuss või tuleb pritsung?


Ma huvi pärast küsin, kas sinu kätetöö oli ka see hall turbo Kadett?
Turbo on pärit 2003a nissan patroli pealt;)Turbo on muutuva geomeetriaga ja garreti toodang:rolleyes

Kadett oli ja üx minu projektidest.
Esialgu panan karpaga tööle aga kunagi hiljem ehk fiat-lancia 2.0 turbo koos pritsega:lol

Postitatud: 05 Mai 2005 10:59
Postitas KIX
ossa , seff lennuk, võiks veitsa lähemalt rääkida mis moodi kogu asi alguse sai ja kuidas asi valmis , paljusid võluks see teema, aga välimus on seff esiotsal , selline mõnu krossiauto , nagu otse mingist arvutimängust :D
hea töö

Postitatud: 05 Mai 2005 12:41
Postitas uhti
Auto on olnud mul juba üle aasta.Eelmine oli 2101 aga too läks näpuvahelt ära ja panin poolteist tiiru üle katuse:kuri
Turbo aretuse plaan tuli paar nädalat tagasi kui sain endale selle turbo.Algul plaanisin panna selle turbo oma 4x4 vectrale aga naine polnud nõus:rolleyes kuna kinkisin selle auto talle sünnipäevax;)
Kuna ma selline turbo haige inimene olin siis tuli see kuhugi vahele panna:D ja nii see lada peale lähebki:lol

Postitatud: 05 Mai 2005 15:18
Postitas visible
Väga huvitav projekt, kas see tuleb sul uueks hobiautoks ?
Palju hp plaanid mootorist kätte saada ?

Krt ei oleks iial arvanud, et sina Uhti hakkad siksidega möllama. :spin

Postitatud: 05 Mai 2005 16:00
Postitas Tegija
Sisselase valel pool:(

Postitatud: 05 Mai 2005 16:30
Postitas uhti
Algselt postitas: visible
Väga huvitav projekt, kas see tuleb sul uueks hobiautoks ?
Palju hp plaanid mootorist kätte saada ?

Krt ei oleks iial arvanud, et sina Uhti hakkad siksidega möllama. :spin
ex ta praegu rahanappuse tõttu on jah hobiauto
Ei olgi mingeid erilisi hobujõude plaanindgi kätte saada:puzzled
Sixidega olen juba väga ammu tegelenud.Mu ESTfield oli ju ka enamuses sixi juppidest tehtud

Postitatud: 05 Mai 2005 16:31
Postitas uhti
Algselt postitas: Tegija
Sisselase valel pool:(
Krt. üx pilt sai kogematta peegelpildis üles pandud;)

Postitatud: 05 Mai 2005 19:57
Postitas Moss
Viimast pilti vaadates tekib küsimus, miks Sa oma elu nõnda raskeks teed (torutööd)? :D

Postitatud: 05 Mai 2005 20:25
Postitas uhti
Algselt postitas: Moss
Viimast pilti vaadates tekib küsimus, miks Sa oma elu nõnda raskeks teed (torutööd)? :D
kuidas raskex?

Postitatud: 05 Mai 2005 20:53
Postitas Moss
No summuti vedamine!? Kuskaudu see jooksma hakkab? Samuti sisselase tuleb üsna käänuline ja BOV paigaldamine....
Ja muidugi kuumus ka, wastegate otse karbussi ees.

Postitatud: 05 Mai 2005 21:16
Postitas uhti
Summutit ei tule:lol väljalaske toru tuleb otse läbi parema esimese porikoopa ja sealt otse loodusesse;)
Sisselase tuleb ju turbost otse kollektorisse.
Bov-i ei saa paigaldada sellisele süsteemile
Karpa tuleb ju otse turbo sisselaske külge ja see on suht kaugel WG-st

Postitatud: 05 Mai 2005 22:15
Postitas Moss
No siis küll jah :D, krt seda vilet tahaks isegi kuulda!!

Kui karpa enne turbot siis jah pole rõhuvabastusklapil mingit mõtet...

Postitatud: 10 Mai 2005 19:42
Postitas uhti
Täna sai jälle mõned vidinad juurde keeratud Valvoline täissünt sisse valatud aga käima ikka ei jõudnud veel:(

Postitatud: 16 Mai 2005 21:02
Postitas uhti
Pilt
Pilt

Postitatud: 16 Mai 2005 21:44
Postitas karel
:o piltidest on näha, et keegi on midagi reaalselt ära teinud. Põlen uudishimust, Kas asi liikunud ka juba on.

Postitatud: 17 Mai 2005 10:29
Postitas olaaf
käivitamisega saab küll jama olema.. jube pikaks venib see sisselase, kui hõrendus madal alles ja turbo ei löö..