21051, Raunop, 1990
21051, Raunop, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105, 2106, BMW e30
Re: 21051, Raunop, 1990
Roolisammas kinnitub nelja poldi/mutriga sinna armatuuri alla, kahele enda poolsele kinnitusele paned seibe vahele ja nii tuleb rool rohkem alla poole. Smurfil on mul niimoodi allapoole toodud, rallikal aga vahetükk ostetud, millega saab siis sobiva nurga valida.
Re: 21051, Raunop, 1990
Talveuni läbi ja Ladal elu sisse puhutud, läks käima üsna kenasti. Küll aga on talve jooksul märkimisväärne kogus pidurivedelikku "ära läinud", paak oli tühi ja pidurituli ka põles, samuti oli pedaal pehme. Sai DOT4 juurde valatud ja praegu pidurdab okeilt, kuid pedaal on ikkagi pehmevõitu ja küsimus jääb, et kuhu vedelik sai? Auto all ühtki laiku ega märki polnud sellest, et midagi lekkinud oleks. Seega pidurid tuleb üle vaadata.
Enne pikemat sõitu nagunii ei tee, kui õli vahetatud, tellisin kõik vajalikud jubinad ja proovin seekord ise õli vahetada, pole kunagi teinud, kuid kui raske see ikka olla saab.
Tellitud:
* Ramp (estakaad), et auto esiots üles saada
* õli Valvoline MaxLife 10w-40, õlifilter, õlivann, õlifiltri võti
* õhufilter
Kütusefiltrit peaks ka ilmselt vahetama, kuid selle unustasin tellida ja praegune on puhas ka, seega kannatab hiljem vahetada.
Niipalju kui aru olen saanud, siis õli peaks mingi 4,5 liitrit kuluma, alt vana õli välja, uus õlifilter ja uus õli ülevalt peale, midagi keerukamat ilmselt polegi.
Enne pikemat sõitu nagunii ei tee, kui õli vahetatud, tellisin kõik vajalikud jubinad ja proovin seekord ise õli vahetada, pole kunagi teinud, kuid kui raske see ikka olla saab.
Tellitud:
* Ramp (estakaad), et auto esiots üles saada
* õli Valvoline MaxLife 10w-40, õlifilter, õlivann, õlifiltri võti
* õhufilter
Kütusefiltrit peaks ka ilmselt vahetama, kuid selle unustasin tellida ja praegune on puhas ka, seega kannatab hiljem vahetada.
Niipalju kui aru olen saanud, siis õli peaks mingi 4,5 liitrit kuluma, alt vana õli välja, uus õlifilter ja uus õli ülevalt peale, midagi keerukamat ilmselt polegi.
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 502
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
Re: 21051, Raunop, 1990
Mul köögi aknast ilusti näha jah, et "rallikas" välja aetud. Lisaks tellitud jubinatele vaja ka 12mm kuuskant võtit.
MännikuLaiali.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: 21051, Raunop, 1990
4 liitrit õli võib juba liig olla korraga mootorisse valades.
Velgede siseküljed vaata üle, e seal näha piduriõli leke.
V pidurivõimendi ja piduripeapumba vahelt?
Velgede siseküljed vaata üle, e seal näha piduriõli leke.
V pidurivõimendi ja piduripeapumba vahelt?
Re: 21051, Raunop, 1990
Võtmekomplekt on olemas varasemast. Õli kogust näeb õlivardalt eks, see peaks sinna valamise ajal ju jooksvalt tekkima?
Re: 21051, Raunop, 1990
Elu vahepeal natuke edasi liikunud, Lada jälle remonti saanud. Remondi / putitamisega on see hea asi, et jupid maksavad küll mega vähe aga neid kulub samas korralikult. Sel korral jälle natuke laiendatud autohoolduse kogemust, mootoriõli ja filter ise vahetatud. Lihtne töö küll, kuid esimest korda tehes on ikka alguses natuke hirmus. Lisaks sai külge veel uus õhufilter.
Pidurivedeliku leke paistis olevat ka leitud, leke oli kummitoru juures, mis ühendub peasilindriga. Veerenni poest uued voolikud külge, tuttava juurde garaaži pidureid õhutama, peale õhutamist olid pidurid kohe palju tummisemad ja auto jäi hästi seisma. Ainult esiklotsid vilisesid pidurdades endiselt, samuti jäi õhutamisel silma üks pidurivoolikutest, millel oli veidi mõrasid ja paistis muidu ka üsna kulunud.
Õhtul sai tehtud veel pikem ring viimsisse ja sõidu lõpus hakkas pedaal aina vedelamaks jääma - probleem ikka alles.
Koju jõudes kapott lahti, peasilinder jälle samast kohast märg, paistab, et peab kogu kupatuse uue tellima.
Läks siis tellimusse:
* Piduri peasilinder
* Uued esiklotsid (Ferodo)
* Kõik uued piduritorud (ratta juures ja tagasillas)
* Uus käigukasti ja diferentsiaaliõli 80W90 GL5 (kes teab millal viimati vahetatud)
Nädal aega hiljem kola käes ja läks vahetamiseks. Vahetamisel selgus ühtlasi, et ühel esiklotsidest oli keskel jäme soon sees, ei kujuta ette millest, võimalik, et lihtsalt pasa kvaliteediga klotsid, nagu ka muud jupid, mis MHT Auto poolt külge said kruvitud. Aasta tagasi tehtud remondist olen enamik juppe uuesti vahetanud, kuna kvaliteet oli nii sitt lihtsalt ja töös oli samuti puuduseid. Ka külge pandud kummipuksid on pea kõik kergete mõradega juba.
Uued pidurijupid küljes ja on hoopis nagu teine auto, sõita on kohe julgem, pidurdamine väga konkreetne. Järgmiseks saab rohkem tähelepanu taas kosmeetiline pool. Ukraina veebipoest tellitud:
* Katusekaarte küljeliistud
* Klaasipesuvedeliku pihustid
* Tagatulede elektroonikaplaadid
* Uued akujuhtmed
* Uus keskkonsooli raadiopaneel
* Esiklaasi külgmised sisepiilari paneelid
* Uksepaneelide ülemised katted
* Kauaoodatud uued uksekatted
Ilmselt poolteist kuud saab neid nüüd oodata.
Mõtted liiguvad sinna ka, et võibolla ühel ilusal päeval 1.6 mootor leida.
Pidurivedeliku leke paistis olevat ka leitud, leke oli kummitoru juures, mis ühendub peasilindriga. Veerenni poest uued voolikud külge, tuttava juurde garaaži pidureid õhutama, peale õhutamist olid pidurid kohe palju tummisemad ja auto jäi hästi seisma. Ainult esiklotsid vilisesid pidurdades endiselt, samuti jäi õhutamisel silma üks pidurivoolikutest, millel oli veidi mõrasid ja paistis muidu ka üsna kulunud.
Õhtul sai tehtud veel pikem ring viimsisse ja sõidu lõpus hakkas pedaal aina vedelamaks jääma - probleem ikka alles.
Koju jõudes kapott lahti, peasilinder jälle samast kohast märg, paistab, et peab kogu kupatuse uue tellima.
Läks siis tellimusse:
* Piduri peasilinder
* Uued esiklotsid (Ferodo)
* Kõik uued piduritorud (ratta juures ja tagasillas)
* Uus käigukasti ja diferentsiaaliõli 80W90 GL5 (kes teab millal viimati vahetatud)
Nädal aega hiljem kola käes ja läks vahetamiseks. Vahetamisel selgus ühtlasi, et ühel esiklotsidest oli keskel jäme soon sees, ei kujuta ette millest, võimalik, et lihtsalt pasa kvaliteediga klotsid, nagu ka muud jupid, mis MHT Auto poolt külge said kruvitud. Aasta tagasi tehtud remondist olen enamik juppe uuesti vahetanud, kuna kvaliteet oli nii sitt lihtsalt ja töös oli samuti puuduseid. Ka külge pandud kummipuksid on pea kõik kergete mõradega juba.
Uued pidurijupid küljes ja on hoopis nagu teine auto, sõita on kohe julgem, pidurdamine väga konkreetne. Järgmiseks saab rohkem tähelepanu taas kosmeetiline pool. Ukraina veebipoest tellitud:
* Katusekaarte küljeliistud
* Klaasipesuvedeliku pihustid
* Tagatulede elektroonikaplaadid
* Uued akujuhtmed
* Uus keskkonsooli raadiopaneel
* Esiklaasi külgmised sisepiilari paneelid
* Uksepaneelide ülemised katted
* Kauaoodatud uued uksekatted
Ilmselt poolteist kuud saab neid nüüd oodata.
Mõtted liiguvad sinna ka, et võibolla ühel ilusal päeval 1.6 mootor leida.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
vVazmjorka
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 222
- Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
- Autod: Lada Samara 2109 (снегурочка) ja Vaz 2106 (Vazmjorka)
Re: 21051, Raunop, 1990
Millisest Ukraina veebipoest katuse serva liistud tellisite kui saladus pole?
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U
.. /_________\ BA3 2106-2103
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U
Re: 21051, Raunop, 1990
ladapower.com
https://ladapower.com/catalog/lada-2101 ... 633-detail
Igasuguste iludetailidega on kohalikes allikates raskusi olnud
EDIT: Lasin tellimusse panna ka elektroonilise jagajakomplekti, pidavat kõik asjad jube paremaks tegema.
Re: 21051, Raunop, 1990
Juunikuus lund ei ole maas aga jõuluvana võib ikka käia.
Saabus "Ukraina" veebipoe pakk, mis tegelikult läks teele hoopis Belgiast, ehkki vahepealsetele kirjadele vastasid vene nimega mehed. Tore, tolli ei pidanud EL tõttu maksma. Juppide osas oli selline hit&miss. Mõned plastdetailid olid okeid ja istusid kenasti, mõned, näiteks esiklaasi küljepiilari omad mitte - 2 kruviauku kolmest kattusid, kolmas oli pool cm mööda, ei hakanud keresse ka auke puurima, istub kahe kruviga kinni. Ei tea, kas ongi plastdetaili kehv kvaliteet või on Lada'del neid kruviauke erinevas kohas. Ka saadeti mulle 2105 makipaneeli asemel 2106 paneel, millel keskel kõlariauk. See oli poe viga ja õige saabub varsti järele.
Kontaktivaba süütekomplekt tuli ka, kuid seda ma ei hakka ise seadistama, kuna siis jääb see valge unistus hoovipeale seisma.
Siin siis osade külgekruvimine ja võrdlused uus vs vana. Esiklaasi küljepiilari alt tulid välja kunagise alarmsüsteemi juhtmed ja mingi nupp.
Uued uksepolstrid on lihtsamad ja ilma küljetaskudeta. Ka on nad märkimisväärselt õhemad, kui algsed. Ma ei ole nendega väga rahul, kuid vähemalt pole kõverad ja näevad okeimad välja. Kui saaks kusagilt sirged originaalpolstrid, siis ma oleks õnnelik, "originaalid" selle auto jaoks muuhulgas tähendab ilmselt 06 polstreid, sest 2105 polstrid sellel küll polnud Katuse ääreliistud ka vahetatud, vanade liistude alt tuli rooste. Suurem asi autovärvija ma kindlasti ei ole, kuid praegu oli (ajutiseks) lahenduseks lahtise rooste eemaldamine, stabiliseerimine (Florin RS) ja sinna peale Devori autovärvidest ostetud parandusvärv originaalkoodiga 233 valge. Autole sai see loomulikult kantud vana hea pintsliga - enam ei roosteta ja eemalt näeb viisakam välja.
Nagunii on terve auto tarvis tegelikult üle värvida, kuna siin-seal on aina enam näha väikesi roostetäppe tekkimas. Praegu jäid veel vahetamata uksepolstrite ülemised osad, kuna need on kere külge needitud. On ehk soovitusi, mis sellega peale hakata? Uued kruvidega panna? Neetima ma ise neid kindlasti ei hakka.
Järgmiseks kavas sel aastal:
* Kontaktivaba süüde peale ja reguleerida (loodame Olaafi abile).
* Tagapidurid ikka vaja ära parandada, veidi võbisevad pidurdades.
* Kõik uksed tahavad uusi käepidemeid/tugesid (armrest).
* Uksepolstrite ülemised osad vaja külge saada.
Suured tükid on uus(võimsam) mootor ja kere ülevärvimine. Need tulevad ükshaaval ja ilmselt järgmisel aastal, kuid ma ei ole hetkel otsustanud, kumba enne peaks ette võtma. Kere otseselt ei mädane, kuid põhjaalune tahab ikka tööd ja ka pealmisel kestal on täppe.
Saabus "Ukraina" veebipoe pakk, mis tegelikult läks teele hoopis Belgiast, ehkki vahepealsetele kirjadele vastasid vene nimega mehed. Tore, tolli ei pidanud EL tõttu maksma. Juppide osas oli selline hit&miss. Mõned plastdetailid olid okeid ja istusid kenasti, mõned, näiteks esiklaasi küljepiilari omad mitte - 2 kruviauku kolmest kattusid, kolmas oli pool cm mööda, ei hakanud keresse ka auke puurima, istub kahe kruviga kinni. Ei tea, kas ongi plastdetaili kehv kvaliteet või on Lada'del neid kruviauke erinevas kohas. Ka saadeti mulle 2105 makipaneeli asemel 2106 paneel, millel keskel kõlariauk. See oli poe viga ja õige saabub varsti järele.
Kontaktivaba süütekomplekt tuli ka, kuid seda ma ei hakka ise seadistama, kuna siis jääb see valge unistus hoovipeale seisma.
Siin siis osade külgekruvimine ja võrdlused uus vs vana. Esiklaasi küljepiilari alt tulid välja kunagise alarmsüsteemi juhtmed ja mingi nupp.
Uued uksepolstrid on lihtsamad ja ilma küljetaskudeta. Ka on nad märkimisväärselt õhemad, kui algsed. Ma ei ole nendega väga rahul, kuid vähemalt pole kõverad ja näevad okeimad välja. Kui saaks kusagilt sirged originaalpolstrid, siis ma oleks õnnelik, "originaalid" selle auto jaoks muuhulgas tähendab ilmselt 06 polstreid, sest 2105 polstrid sellel küll polnud Katuse ääreliistud ka vahetatud, vanade liistude alt tuli rooste. Suurem asi autovärvija ma kindlasti ei ole, kuid praegu oli (ajutiseks) lahenduseks lahtise rooste eemaldamine, stabiliseerimine (Florin RS) ja sinna peale Devori autovärvidest ostetud parandusvärv originaalkoodiga 233 valge. Autole sai see loomulikult kantud vana hea pintsliga - enam ei roosteta ja eemalt näeb viisakam välja.
Nagunii on terve auto tarvis tegelikult üle värvida, kuna siin-seal on aina enam näha väikesi roostetäppe tekkimas. Praegu jäid veel vahetamata uksepolstrite ülemised osad, kuna need on kere külge needitud. On ehk soovitusi, mis sellega peale hakata? Uued kruvidega panna? Neetima ma ise neid kindlasti ei hakka.
Järgmiseks kavas sel aastal:
* Kontaktivaba süüde peale ja reguleerida (loodame Olaafi abile).
* Tagapidurid ikka vaja ära parandada, veidi võbisevad pidurdades.
* Kõik uksed tahavad uusi käepidemeid/tugesid (armrest).
* Uksepolstrite ülemised osad vaja külge saada.
Suured tükid on uus(võimsam) mootor ja kere ülevärvimine. Need tulevad ükshaaval ja ilmselt järgmisel aastal, kuid ma ei ole hetkel otsustanud, kumba enne peaks ette võtma. Kere otseselt ei mädane, kuid põhjaalune tahab ikka tööd ja ka pealmisel kestal on täppe.
Re: 21051, Raunop, 1990
Kuna käed sügelesid, otsustasin kontaktivaba jagaja ikkagi ise peale pusida.
Enim tekitas muret süüte ja muu mootori töötamise küsimus, kuna pole ei süüdet, karburaatorit ega üldse ühtegi asja kunagi sättinud, mis hõlmaks mootori töö reguleerimist. Olaafil paraku olid kiired ajad ja nii ei jäänud muud üle, kui otsast peale hakata.
Jubinad valmis installeerimiseks. Pildil ei ole stroboskoopi, mille samuti ostma pidin, et süüdet kontrollida peale paigaldust. Vanad küünlad küljest ära. Tegu on eelmisel aastal paigaldatud NGK küünaldega. Kas see ongi okei, et isolaatori juurest selline helebeež on? Nüüd läheb põnevamaks. Enne jagaja maha võtmist on vaja märgid paika saada või vähemalt nii mulle kõikvõimas internet õpetas.
Selleks tõstsin tagumise vasaku ratta üles (vana hea nõuka tungiga), panin sisse 4nda käigu ja keerasin ratast, kuniks rihmaratta juures märgid paika lähevad. Rihmaratta märk peab 2 ja 3nda märgi vahele jääma mootori korpusel. Tegin märgid veel oranži küünelakiga üle, et hiljem paremini näha oleks. Märkisin jagaja rootori asendi, et uus samapidi panna. Ühtlasi oli vana jagaja seest veidi roostes, kes teab, kaua see veel kestnud oleks. Siis ei jäänud muud üle, kui uued pudinad külge kruvida. Auto käivitus, mootori töö oli alguses ebaühtlane, seega keerasin jagajat ja jälgisin strobot, et rihmaratta märk jääks pidevalt mootori 2 ja 3nda märgi vahele, keerasin jagaja kinni. Mootori töö oli siiski veidi ebaühtlane ja pöörded madalad, kuigi ma polnud midagi muud muutnud. Alguses olin nõutu, siis otsustasin foorumist leitud info järgi karburaatorit sättida.
Keerasin suuremat kruvi välja, kuniks pöörded hakkasid tõusma, mootor hakkas juba paremini käima. Siis reguleerisin igaks juhuks veel jagajat, sest rihmaratta märk oli ikkagi natuke liiga palju ainult teise märgi juures mootori kaanel, sai veel natuke paremaks.
Lõpuks keerasin ka veidi segu kruvi välja ja tundub, et sai päris ühtlaseks.
Sõites ja eriti maanteel on tunda, et minekut on rohkem, küll aga jääb üks veider anomaalia. Nimelt läks laadimine natuke "lahjemaks", enne oli voltmeetril seier täpselt selle triibu peal, mis rohelise ala keskel on, nüüd natukene alla selle, eriti kui tuled peal on. Pikemalt sõites läheb natuke paremaks, kuid nii, nagu enne, ta ei ole.
Milles asi võiks olla? See ju pole reaalne, et uus süütekomplekt nõuab rohkem voolu ja mu laadimistaristu ei suuda nii palju mahla toota?
Enim tekitas muret süüte ja muu mootori töötamise küsimus, kuna pole ei süüdet, karburaatorit ega üldse ühtegi asja kunagi sättinud, mis hõlmaks mootori töö reguleerimist. Olaafil paraku olid kiired ajad ja nii ei jäänud muud üle, kui otsast peale hakata.
Jubinad valmis installeerimiseks. Pildil ei ole stroboskoopi, mille samuti ostma pidin, et süüdet kontrollida peale paigaldust. Vanad küünlad küljest ära. Tegu on eelmisel aastal paigaldatud NGK küünaldega. Kas see ongi okei, et isolaatori juurest selline helebeež on? Nüüd läheb põnevamaks. Enne jagaja maha võtmist on vaja märgid paika saada või vähemalt nii mulle kõikvõimas internet õpetas.
Selleks tõstsin tagumise vasaku ratta üles (vana hea nõuka tungiga), panin sisse 4nda käigu ja keerasin ratast, kuniks rihmaratta juures märgid paika lähevad. Rihmaratta märk peab 2 ja 3nda märgi vahele jääma mootori korpusel. Tegin märgid veel oranži küünelakiga üle, et hiljem paremini näha oleks. Märkisin jagaja rootori asendi, et uus samapidi panna. Ühtlasi oli vana jagaja seest veidi roostes, kes teab, kaua see veel kestnud oleks. Siis ei jäänud muud üle, kui uued pudinad külge kruvida. Auto käivitus, mootori töö oli alguses ebaühtlane, seega keerasin jagajat ja jälgisin strobot, et rihmaratta märk jääks pidevalt mootori 2 ja 3nda märgi vahele, keerasin jagaja kinni. Mootori töö oli siiski veidi ebaühtlane ja pöörded madalad, kuigi ma polnud midagi muud muutnud. Alguses olin nõutu, siis otsustasin foorumist leitud info järgi karburaatorit sättida.
Keerasin suuremat kruvi välja, kuniks pöörded hakkasid tõusma, mootor hakkas juba paremini käima. Siis reguleerisin igaks juhuks veel jagajat, sest rihmaratta märk oli ikkagi natuke liiga palju ainult teise märgi juures mootori kaanel, sai veel natuke paremaks.
Lõpuks keerasin ka veidi segu kruvi välja ja tundub, et sai päris ühtlaseks.
Sõites ja eriti maanteel on tunda, et minekut on rohkem, küll aga jääb üks veider anomaalia. Nimelt läks laadimine natuke "lahjemaks", enne oli voltmeetril seier täpselt selle triibu peal, mis rohelise ala keskel on, nüüd natukene alla selle, eriti kui tuled peal on. Pikemalt sõites läheb natuke paremaks, kuid nii, nagu enne, ta ei ole.
Milles asi võiks olla? See ju pole reaalne, et uus süütekomplekt nõuab rohkem voolu ja mu laadimistaristu ei suuda nii palju mahla toota?
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: 21051, Raunop, 1990
Kas NGK küünlaid "made in japan" ei leidnud?
Re: 21051, Raunop, 1990
Ostsin internetist, seal tootjariiki valida ei saanud. Praegused töötavad täitsa kenasti.
Ükspäev tuli tahtmine mootoriketti pingutada, kuna klapid klõbisevad ja kes teab, millal viimati keegi seda ketti üldse pingutas. Klapid võivad klõbisema hakata küll, kui kett liiga lõtv on, seega see oli esimene “lihtne” asi, mida proovida.
Sinnapaiku ma omadega paraku ka jäin, kuna ketipingutit mina lahti ei saanud. Siin pean ilmselt kasutama kellegi pädevama abi, sest ma väänasin ühel võtmel juba varre natuke kõveraks, kuid kübarmutrit lahti ei saanud. Eks võti on küllalt odav kräpp ka muidugi, kuid ma väänasin ka ikka päris kõvasti.
Ükspäev tuli tahtmine mootoriketti pingutada, kuna klapid klõbisevad ja kes teab, millal viimati keegi seda ketti üldse pingutas. Klapid võivad klõbisema hakata küll, kui kett liiga lõtv on, seega see oli esimene “lihtne” asi, mida proovida.
Sinnapaiku ma omadega paraku ka jäin, kuna ketipingutit mina lahti ei saanud. Siin pean ilmselt kasutama kellegi pädevama abi, sest ma väänasin ühel võtmel juba varre natuke kõveraks, kuid kübarmutrit lahti ei saanud. Eks võti on küllalt odav kräpp ka muidugi, kuid ma väänasin ka ikka päris kõvasti.
Re: 21051, Raunop, 1990
Mootoriketi pinguti probleem sai lahendatud sellega, et kruvisin vana pinguti tervenisti küljest ära ja panin automaatse pinguti asemele.
Ei tähelda, et klõbisemist kõvasti vähemaks jäänud oleks, kuid mootor tundub natuke erksam.
Muuhulgas sai Lada külge värske iluvõre, uued embleemid ja pesu. Sõbralt sain ka “merevaigust” käigukanginupu.
Ei tähelda, et klõbisemist kõvasti vähemaks jäänud oleks, kuid mootor tundub natuke erksam.
Muuhulgas sai Lada külge värske iluvõre, uued embleemid ja pesu. Sõbralt sain ka “merevaigust” käigukanginupu.
Re: 21051, Raunop, 1990
Väga viisakas pill, aga vaata kunde poolne pidurituli üle, õhtul Akadeemia tee 21/4 juurest möödumisel sai märgatud.
Re: 21051, Raunop, 1990
Selline varuosa läheb järgmiseks külge.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Re: 21051, Raunop, 1990
Jõudu ! Kas on meeles,kust kohast Sa selle pealesõidurambi ostsid ? Kui võimalik,näita fotot ka .
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Re: 21051, Raunop, 1990
Täpselt see ramp on, 2tk pead tellima, ei ole komplekt.
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/p ... aad-1t-1tk
Re: 21051, Raunop, 1990
Südamesiirdamiseks sai tellitud veel hulk varuosi juurde:
* Sidurikomplekt (sachs), peasilinder, töösilinder, kummivoolik
* Niva mootoripadjad
* Klapikambrikaane tihend
* Otsakaane tihend
* Simmerid
* Õlipanni tihend
* Pika jalaga kontaktijaotur (ülejäänud komplekt on 1200 mootorist olemas)
* BPR6E küünlad kontaktivaba jaoturi jaoks
* Automaatne ketipinguti
* Veepump
* Õlifilter
* Kiilrihm
* Originaal bensiinipump läheb remonti, on olemas nõukaaegne parandusvõll (sisu), koos nende kummilehtedega, kuidas iganes seda nimetada.
* Õli, tosool ja sidurile vist käib ka dot4?
Praeguste plaanide kohaselt, läheb sellisel viisil mootor peale tõstmisele, umbes paari nädala pärast ja siis üritaks meistri juurde ka järjekorda ennast saada, et uus 1600 mootor ka seespoolt vägevaks võluda. Seni ajani tuuritaks aga suve lõpuni märksa erksamalt ringi, kui 1200 seda võimaldas.
Muidugi loodame, et see mootor mille ma ostsin, kohvi ei ole, müüja jutt oli kena aga loodame, et üllatusi ei tule
* Sidurikomplekt (sachs), peasilinder, töösilinder, kummivoolik
* Niva mootoripadjad
* Klapikambrikaane tihend
* Otsakaane tihend
* Simmerid
* Õlipanni tihend
* Pika jalaga kontaktijaotur (ülejäänud komplekt on 1200 mootorist olemas)
* BPR6E küünlad kontaktivaba jaoturi jaoks
* Automaatne ketipinguti
* Veepump
* Õlifilter
* Kiilrihm
* Originaal bensiinipump läheb remonti, on olemas nõukaaegne parandusvõll (sisu), koos nende kummilehtedega, kuidas iganes seda nimetada.
* Õli, tosool ja sidurile vist käib ka dot4?
Praeguste plaanide kohaselt, läheb sellisel viisil mootor peale tõstmisele, umbes paari nädala pärast ja siis üritaks meistri juurde ka järjekorda ennast saada, et uus 1600 mootor ka seespoolt vägevaks võluda. Seni ajani tuuritaks aga suve lõpuni märksa erksamalt ringi, kui 1200 seda võimaldas.
Muidugi loodame, et see mootor mille ma ostsin, kohvi ei ole, müüja jutt oli kena aga loodame, et üllatusi ei tule
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Re: 21051, Raunop, 1990
Raunop kirjutas: ↑28 Juul 2021 21:41 Täpselt see ramp on, 2tk pead tellima, ei ole komplekt.
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/p ... aad-1t-1tk
Tänan vastuse eest.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili