21063, undse, 1986
21063, undse, 1986
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
21063, undse, 1986
Tervist!
Tutvustaksin siinkohal natuke ka oma retroliikurit, milleks on 86-a VAZ 21063.
Hetkel pole autoga veel midagi suurt tehtud, peale üksikute pisidetailide vahetuse ja tulevikuplaanid pole ka suured. Esialgu vahetaks kevadeks ära kõik pleekinud ja pehkinud välisdetailid (aknakiilud, taga- ja suunatuled, embleemid, etc.) ja taastaks ühe komplekti velgi, millele on juurde soetatud juba tutikas komplekt originaal ilukilpe. Miskit suurt tuuningut pole ka kindlasti oodata, aega- ja rahakottimööda taastaks originaali ja kunagi tuleks ka terve auto üle värvida. Tehniliselt oli auto soetades juba päris tipp-topp ja kere tundub ka tugev, kuigi pole põhjalikku kontrolli teostanud. Idee on autost, millega oleks keskmisest mõnusam ja huvitavam suvisemal hooajal kodumaa teid mõõta. Rohkem pilte teen siis, kui kevad on käes ja auto näeb juba rohkem sedamoodi välja, nagu mulle meeldiks.
J.
Tutvustaksin siinkohal natuke ka oma retroliikurit, milleks on 86-a VAZ 21063.
Hetkel pole autoga veel midagi suurt tehtud, peale üksikute pisidetailide vahetuse ja tulevikuplaanid pole ka suured. Esialgu vahetaks kevadeks ära kõik pleekinud ja pehkinud välisdetailid (aknakiilud, taga- ja suunatuled, embleemid, etc.) ja taastaks ühe komplekti velgi, millele on juurde soetatud juba tutikas komplekt originaal ilukilpe. Miskit suurt tuuningut pole ka kindlasti oodata, aega- ja rahakottimööda taastaks originaali ja kunagi tuleks ka terve auto üle värvida. Tehniliselt oli auto soetades juba päris tipp-topp ja kere tundub ka tugev, kuigi pole põhjalikku kontrolli teostanud. Idee on autost, millega oleks keskmisest mõnusam ja huvitavam suvisemal hooajal kodumaa teid mõõta. Rohkem pilte teen siis, kui kevad on käes ja auto näeb juba rohkem sedamoodi välja, nagu mulle meeldiks.
J.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: 21063, undse, 1986
Kas reg. number oli ostes juba sinise est otsaga? Küsin, sest reg. number on välja antud 2. Eesti Vabariigi algaastatel.
Re: 21063, undse, 1986
Ostsin masina 2017 septembris ja siis olid juba euronumbrid küljes. Midagi mäletaks nagu müüja jutust, et ta vahetas numbrid euronumbrite vastu, aga number ise jäi samaks..
- Argo66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 50
- Liitunud: 08 Apr 2017 15:59
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2102 oli: Ford Scorpio Ghia 2,0i 94.a.
Re: 21063, undse, 1986
Numbreid sai vahetada.
Viisid vanad kulunud või kõverad ära ja said uued asemele.
Kui tuli EU, siis küsiti kas tahad vanu või EU otsaga.
Viisid vanad kulunud või kõverad ära ja said uued asemele.
Kui tuli EU, siis küsiti kas tahad vanu või EU otsaga.
Kui musta numbri meestel mingeid väikeseid vidinaid vaja, siis küsige.
- simmer
- Aasta Projekt
- Postitusi: 73
- Liitunud: 03 Sept 2007 11:05
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Autod: 2102-75
Re: 21063, undse, 1986
Olen selle seeria tähtedega registrimärgid saanud aastatel 1993-1994 ja need väljastas tollal ARK-i Rakvere büroo. Loomulikult polnud siis veel Euro vappi seal keskel.
RAA-aprillis 1993.a.
RAC-juunis 1993.a.
RAK-juulis 1994.a.
RAL-september 1994.a.
RAA-aprillis 1993.a.
RAC-juunis 1993.a.
RAK-juulis 1994.a.
RAL-september 1994.a.
Re: 21063, undse, 1986
Hõissa!
Aasta aega pole juba siia midagi kirjutanud, aga 063 täitsa elab veel ja ootab oma aega (kevadet). Kuni augustikuuni sai edukalt ka ringi sõidetud ja siit-sealt nokitsetud, aga siis tuli ülevaatus ja seal läks üsna kehvasti ja auto jäi seisma, sest polnud raha ja tuju tegeleda. Meeltesegaduses sai teine veel korraks müüki paisatud, aga mõistus tuli tagasi ja kui õues soojaks jälle läheb, vurab see elukas minu juhtimise all edasi.
Väike teaser ka eelmise suve seisust:
P.S. Asi päris originaaliks ikkagi ei jää, aga sellest juba kevadel
Aasta aega pole juba siia midagi kirjutanud, aga 063 täitsa elab veel ja ootab oma aega (kevadet). Kuni augustikuuni sai edukalt ka ringi sõidetud ja siit-sealt nokitsetud, aga siis tuli ülevaatus ja seal läks üsna kehvasti ja auto jäi seisma, sest polnud raha ja tuju tegeleda. Meeltesegaduses sai teine veel korraks müüki paisatud, aga mõistus tuli tagasi ja kui õues soojaks jälle läheb, vurab see elukas minu juhtimise all edasi.
Väike teaser ka eelmise suve seisust:
P.S. Asi päris originaaliks ikkagi ei jää, aga sellest juba kevadel
Re: 21063, undse, 1986
Näärivana saatis idast hilise jõulukingi veel..
Viimase pildi peal oli ju näha, et rehvi ja rattakoopa vahel on lubamatult palju ruumi
Viimase pildi peal oli ju näha, et rehvi ja rattakoopa vahel on lubamatult palju ruumi
Re: 21063, undse, 1986
Tere ilusat kevadet!
Hakkasin siis oma masinat kah kevadeks valmis seadma ja ühest otsast pihta hakates olen nüüd jõudnud sellisesse seisu:
Plaanis oli ainult karpi keevitada, aga vaibanurka kergitades juhtus see, mis ikka.. Tööd on palju rohkem Hetkel salongist kõik välja visatud ja ainult istmed lähevad vanad. Uued polstrid ja vaip, sest kõikide teisel pool peitis ennast hallitus ja pigimati ja põrandapleki vahel oli vesi Paar väikest auku vaja lappida ja siis saab salongi vähe kaasaegsemate materjalidega uuesti kokku laduda. Tuleb veits custom sisu ka, aga sellest tulevikus koos piltidega . Lisaks saab auto uueks hooajaks uued vedrud, amordid, full-set polü pukse ja jämedamad tagasillavardad. Tagumised pidurid vajavad veel tähelepanu ja kõik mahlad ja õlid, mis võimalik, saavad ka kindlasti vahetatud. Prillikivi sellest ei tule, aga teen jõudumööda ja enda maitse järgi
Hakkasin siis oma masinat kah kevadeks valmis seadma ja ühest otsast pihta hakates olen nüüd jõudnud sellisesse seisu:
Plaanis oli ainult karpi keevitada, aga vaibanurka kergitades juhtus see, mis ikka.. Tööd on palju rohkem Hetkel salongist kõik välja visatud ja ainult istmed lähevad vanad. Uued polstrid ja vaip, sest kõikide teisel pool peitis ennast hallitus ja pigimati ja põrandapleki vahel oli vesi Paar väikest auku vaja lappida ja siis saab salongi vähe kaasaegsemate materjalidega uuesti kokku laduda. Tuleb veits custom sisu ka, aga sellest tulevikus koos piltidega . Lisaks saab auto uueks hooajaks uued vedrud, amordid, full-set polü pukse ja jämedamad tagasillavardad. Tagumised pidurid vajavad veel tähelepanu ja kõik mahlad ja õlid, mis võimalik, saavad ka kindlasti vahetatud. Prillikivi sellest ei tule, aga teen jõudumööda ja enda maitse järgi
Re: 21063, undse, 1986
Progress
Nüüd vaja veel auto üle poleerida ja ehk polegi kõige hullem Vähemalt ei saa enam kuskilt näppe läbi lükata
Sai ka ise uued uksepolstrid tehtud, sest vanad olid kohutavas seisus ja Veerenni poest soetatud olid ikka päris koledad Neilt said vaid papid võetud..
Nüüd vaja veel auto üle poleerida ja ehk polegi kõige hullem Vähemalt ei saa enam kuskilt näppe läbi lükata
Sai ka ise uued uksepolstrid tehtud, sest vanad olid kohutavas seisus ja Veerenni poest soetatud olid ikka päris koledad Neilt said vaid papid võetud..
Re: 21063, undse, 1986
Vaeva on nähtud palju, aga lõpuks sai ikkagi enne sügist valmis (Või noh, ega päris valmis ei saa sellised autod vist kunagi ) Hetkel plaanis laupäeval Pärnusse Lada Ride üritusele jõuda ja siis augustis Hiiumaale Tarvitet Massinate sõidule ka..
Re: 21063, undse, 1986
Suveks valmis!
Re: 21063, undse, 1986
Teema lukku, masin ei kuulu enam minule