1. leht 1-st

21011 m14m5 1977

Postitatud: 09 Okt 2016 14:01
Postitas m14m5
Tervitus.
Auto lugu algas nii et sai käidud vaatamas kuidas teine Tartus Annelinna garaasis puhkab, 2a tagasi oli seis veel hea, garaasi põrand küll läbi kuid siiski masin seisis kuivas. Kuu aega tagasi uuesti vaatamas käies oli olukord muutunud, garaasil katus hakand läbi sadama, ning salong tugevalt hallitanud.
Polnud vaja pikalt mõelda, tuleb ära tuua.
Plaanis oli küll tuua treileriga kuid eile tuli tuiskmõte, aku ning tööriistad kaasa ja järgi ning omal jalal koju.
Üle tüki aja päevavalguses:
Pilt
Esimesed meetrid liikunud, sidur algul ei lahutanud, pärast jäigi lahutatuks, kuid peale haamriga aitamist hakkas toimima.
Pilt
Kodutee oli huvitav, masin käis ainult mingi pöörde pealt, ning karterituulutus lõi emulsiooni õhufiltrisse, õhufilter ajutiselt välja, ning selgus et tooreklapi ning gaasihoovastik jääb teatud asendis kinni, samuti lendas ka geneka rihm poolel teel sihtkohta, õnneks oli uus varuosadega kaasas ning õnnestus teeääres ära vahetada.
Pilt
Nüüdseks masin juba kuivemas garaasis.
Pilt
Kere:
Esiosa avariiline, uus ninapaneel olemas, kuid proovib säilitada võimalikult palju orginaalset plekki, ehk ajab vana nii sirgu kui saab, mis sirgu ei lähe see uus.
Karpidelt liistud maha ning vaadata nende täpne seis üle, üks tahab kindlasti keevitust, kuid üldmulje paistab üllatavalt kõva nii külgedel kui põhjaall.
Salong:
Hallitus maha pesta, juhiistmel õmblus nurgast üle õmmelda, kuna polstrites kõlariaugud, siis nendesse uued kõlarid.
Sillad:
esisild koliseb, ning pidurid puudulikud, kõik mis vaja läheb uus.
Mootor ja käiguosa:
Mootor tahab veidi sõitmist, ning karpa üle vaadata, kuid käib juba tunduvalt paremini kui alguses, loomulikult uued õlid, filtrid.
Sidur veidi libiseb, ning seda vahetades ka käigukast uus alla kuna praegune lekib õli.

Postitatud: 09 Okt 2016 16:06
Postitas SexSix
Muidugi porisena seisma jätmine on kurjast. Seda siis eelmisele omanikule. Originaalne ja sile nägu on ju kõige ilusam. Kui originaal esipõll olemas, siis vaheta ära.
Reg. number võiks jääda ilma EU plätakata.

Postitatud: 09 Okt 2016 23:18
Postitas m14m5
 
SexSix kirjutas:Muidugi porisena seisma jätmine on kurjast. Seda siis eelmisele omanikule. Originaalne ja sile nägu on ju kõige ilusam. Kui originaal esipõll olemas, siis vaheta ära.
Reg. number võiks jääda ilma EU plätakata.
Numbrid on plaanis sebida uued ilma eu märgita, kunagi vanad kaasa ja tartekisse minema.

Re: 21011 m14m5 1977

Postitatud: 19 Veebr 2017 20:07
Postitas m14m5
Mis on toimunud vahepeal?
Jõulud:
Pilt
Kui lääne tehnika ei käivitu:
Pilt
osa ebavajaliku eemaldatud et näha mis toimub(vahepeal seisis ka puukuuris kuna garaasis oli lääne masin ees):
Pilt
Pilt
Pilt
vanad asjad eest, uusi külge proovitud:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Vahepeal sai keevitamas käidud, salongis põhi krunditud, altpoolt ka pooleldi(rattakoopad teeb lõpuni kui sildasid osandab):
Pilt
Pilt

Re: 21011 m14m5 1977

Postitatud: 20 Veebr 2017 14:06
Postitas SexSix
Kuidas poritiib külge istus? Uksega ühel joonel? Tiiva plekk pehme ei tundunud? Igasuguseid tiibu liigub, plekk pehme, vale kujuga jne.

Re: 21011 m14m5 1977

Postitatud: 20 Veebr 2017 17:32
Postitas m14m5
SexSix kirjutas:Kuidas poritiib külge istus? Uksega ühel joonel? Tiiva plekk pehme ei tundunud? Igasuguseid tiibu liigub, plekk pehme, vale kujuga jne.
Külge istumist ei oska hästi kommenteerida, kuna autol oli sama nurk avariiline ning veneajal on samuti samasse nurka suure avarii saanud, ning seejärel üles löödud, seega terve se nina paika ajamine oli antud masinal paras ettevõtmine, sai paika nii et silma ei riiva, antud põhjusel ka auto orginaalseks tegemise mõte kadus.
Plekk oli samuti õhem kui orginaalsel tiival.