Vaz 2101-3, Hiienurm, 1986
Postitatud: 14 Sept 2016 16:19
Tere,
Põhjus miks ma siia teema teen on lihtne. Näidata enda autot ja küsida küsimusi, sest neid mul ikkagi aeg ajalt tekib. Oli siis plaanis soetada endale talverallikas ja käisin ka ühte vaatamas 2105 Tallinna külje all, kuid see ei tundunud olevat see õige, sest kruusatee peal aukudest läbi sõites tahtis auto tuimalt lihtsalt kraavi minna. Lihtsalt ei olnud see õige ja pidin minema maale kartulit võtma. Järsku sõber helistab, et kuule siin üks prantslane omab siksi, et me lähme paneme tööle, et oled huvitatud? Ma, et nu dvj andke minna.
Helistavad, et pill käib, et tule kohale. Kohale jõutsin (4km sõita), siis ei tahtnud sidur lahutada, sest oli 1 aasta seisnud väljas. Lükkasime pilli teele ja panime autole käigu sisse ja lükkasime tööle. Natuke sõitmist ja käisid käigud ilusti.
Pikk jutt - igastahes sai ta siis järgmine päev ära soetatud.
Üks päev kulus auto pesemisele, kõik see sammal mis tuli maha küürida+ seest koristada. Teine päev kulus siis rehvipumpamisele, rihma vahetamisele, bensufiltri ja voolikute vahetamisele ja siis ülevaatusele.
Ideaalis võiksin välja vahetada mingi puksi, mis läheb varsti läbi ja mingi puks roolilatil vms. Pidurid võiksid ka sutike paremad olla. Kuid kõik jäi normide piiridesse, aga need saavad ka tehtud, kui aega saab.
Igastahes pilli ülevaatus Märtsini.
Kere on kõva ja põhi ka rahuldav.
Vaja teha:
Genekas ära puhastada või välja vahetada.
Valgevärvi taastajaga kogu auto üle käia.
Veljed tahaks uuesti üle värvida, vb ka laiaks teha.
Kaotada ära see must alumine äär.
Katuseraam üle värvida.
Kroom detailid läikima lüüa.
Tuhmunud detailid ellu äratada.
Võib-olla ka madalaks. (peab saama lihtsalt üle lamava mendist)
Mõlgist vabaneda.
Kindlasti on veel miskit, et tööd jagub aga on seda ka väärt.


Põhjus miks ma siia teema teen on lihtne. Näidata enda autot ja küsida küsimusi, sest neid mul ikkagi aeg ajalt tekib. Oli siis plaanis soetada endale talverallikas ja käisin ka ühte vaatamas 2105 Tallinna külje all, kuid see ei tundunud olevat see õige, sest kruusatee peal aukudest läbi sõites tahtis auto tuimalt lihtsalt kraavi minna. Lihtsalt ei olnud see õige ja pidin minema maale kartulit võtma. Järsku sõber helistab, et kuule siin üks prantslane omab siksi, et me lähme paneme tööle, et oled huvitatud? Ma, et nu dvj andke minna.
Helistavad, et pill käib, et tule kohale. Kohale jõutsin (4km sõita), siis ei tahtnud sidur lahutada, sest oli 1 aasta seisnud väljas. Lükkasime pilli teele ja panime autole käigu sisse ja lükkasime tööle. Natuke sõitmist ja käisid käigud ilusti.
Pikk jutt - igastahes sai ta siis järgmine päev ära soetatud.
Üks päev kulus auto pesemisele, kõik see sammal mis tuli maha küürida+ seest koristada. Teine päev kulus siis rehvipumpamisele, rihma vahetamisele, bensufiltri ja voolikute vahetamisele ja siis ülevaatusele.
Ideaalis võiksin välja vahetada mingi puksi, mis läheb varsti läbi ja mingi puks roolilatil vms. Pidurid võiksid ka sutike paremad olla. Kuid kõik jäi normide piiridesse, aga need saavad ka tehtud, kui aega saab.
Igastahes pilli ülevaatus Märtsini.
Kere on kõva ja põhi ka rahuldav.
Vaja teha:
Genekas ära puhastada või välja vahetada.
Valgevärvi taastajaga kogu auto üle käia.
Veljed tahaks uuesti üle värvida, vb ka laiaks teha.
Kaotada ära see must alumine äär.
Katuseraam üle värvida.
Kroom detailid läikima lüüa.
Tuhmunud detailid ellu äratada.
Võib-olla ka madalaks. (peab saama lihtsalt üle lamava mendist)
Mõlgist vabaneda.
Kindlasti on veel miskit, et tööd jagub aga on seda ka väärt.

