1. leht 1-st

Vaz 2101-3, Hiienurm, 1986

Postitatud: 14 Sept 2016 16:19
Postitas Hiienurm
Tere,

Põhjus miks ma siia teema teen on lihtne. Näidata enda autot ja küsida küsimusi, sest neid mul ikkagi aeg ajalt tekib. Oli siis plaanis soetada endale talverallikas ja käisin ka ühte vaatamas 2105 Tallinna külje all, kuid see ei tundunud olevat see õige, sest kruusatee peal aukudest läbi sõites tahtis auto tuimalt lihtsalt kraavi minna. Lihtsalt ei olnud see õige ja pidin minema maale kartulit võtma. Järsku sõber helistab, et kuule siin üks prantslane omab siksi, et me lähme paneme tööle, et oled huvitatud? Ma, et nu dvj andke minna.
Helistavad, et pill käib, et tule kohale. Kohale jõutsin (4km sõita), siis ei tahtnud sidur lahutada, sest oli 1 aasta seisnud väljas. Lükkasime pilli teele ja panime autole käigu sisse ja lükkasime tööle. Natuke sõitmist ja käisid käigud ilusti.
Pikk jutt - igastahes sai ta siis järgmine päev ära soetatud.

Üks päev kulus auto pesemisele, kõik see sammal mis tuli maha küürida+ seest koristada. Teine päev kulus siis rehvipumpamisele, rihma vahetamisele, bensufiltri ja voolikute vahetamisele ja siis ülevaatusele.
Ideaalis võiksin välja vahetada mingi puksi, mis läheb varsti läbi ja mingi puks roolilatil vms. Pidurid võiksid ka sutike paremad olla. Kuid kõik jäi normide piiridesse, aga need saavad ka tehtud, kui aega saab.
Igastahes pilli ülevaatus Märtsini.

Kere on kõva ja põhi ka rahuldav.

Vaja teha:
Genekas ära puhastada või välja vahetada.
Valgevärvi taastajaga kogu auto üle käia.
Veljed tahaks uuesti üle värvida, vb ka laiaks teha.
Kaotada ära see must alumine äär.
Katuseraam üle värvida.
Kroom detailid läikima lüüa.
Tuhmunud detailid ellu äratada.
Võib-olla ka madalaks. (peab saama lihtsalt üle lamava mendist)
Mõlgist vabaneda.
Kindlasti on veel miskit, et tööd jagub aga on seda ka väärt.

Pilt
Pilt

Postitatud: 14 Sept 2016 20:57
Postitas Fortran
Õnnesoovid Sulle ja Sigullile! :)

Kõiksugused kvaliteeditaastamised on teretulnud, kuid isiklikust vaatevinklist soovitaksin madalust MITTE ette võtta. Vajadusel vedrude vahetus või amortide vahetus kaasaegsete analoogide vastu on okei olukorras, kus säilib välimine originaalsus (mh veljed, katuseraam jms).

Sul tundub olevat kätte juhtunud viisakas toorik, mille puhul võiksid püüelda originaaliläheduse poole. Kui amordid-vedrud on õhtul, siis loomulikult tuleks nad vahetada, kuid raha mataksin järgmises lähenduses pigem pukside-sarniiride, roolikarbi, -otste ning laagritega pendelhoova peale.
Kindlasti tasub üle käia piduri-sidurisüsteem ning KÕIK vedelikud ära vahetada. Niimoodi saad õiges konditsioonis võimalikult hästi liikuva eksemplari. Kas muud ongi vaja? :)

Postitatud: 15 Sept 2016 16:23
Postitas Hiienurm
Vaatame, kas mingit sügis kogunemist ei tule? Tuleks ka, et siis saaks ammutada ideid ja mõtteid.

Postitatud: 20 Sept 2016 18:06
Postitas Hiienurm
Pilt
Sai üks väga haruldane asi pandud kapoti all põlema, originaal.
Lisaks nüüd genekas töötab, masin käib, kuid vaja kellegi spetsialisit poolt ära häälestada, et käiks nii nagu käima peab. Kui keegi teab kedagi Põlvamaalt või Tartu kandis, siis oleksin huvitatud temaga kokku saamast.