Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Paar kuud tagasi sai minust täiesti ootamatult Lada omanik. Olemasoleva auto (Saab 9-5 Aero Estate) kõrvale lisaks otsisin odavat, lihtsamat, väiksemat masinat. Komistasin antud Lada kuulutuse otsa ja järgmine päev oli masin minu.
Korrastasin salongi, juhtmestust, raadiomajandust jms. Kerel vajavad karbid ja juhipoolne uks kõpitsemist.
Muidu liigub ja toimib väga hästi, ning pakub kontrastiks Saabi kõrvale teistmoodi sõidurõõmu.
Üldiselt plaan säilitada auto enam-vähem basic olek.
Hetkel pakkuda üks näkane pilt vaid:
Viimati muutis germpz, 11 Apr 2018 21:18, muudetud 1 kord kokku.
Lõpuks põhjust teemat jätkata.
Auto väljus äsja põgusast kereremondist. Korda said karbid ja juhipoolne uks.
Külge on tekkinud udutuled mis ootavad kollaseid klaase. Esivõres on koha leidnud puudu olnud embleem.
Nüüdseks vahetatud:
-mootoriõli+filter.
-õhufilter.
-küünlad+juhtmed.
-klapikambrikaane- ja karteripõhja tihend.
-käigukastiõli.
-tagurpidi käigu tule lüliti.
Tahaks vahetada kütusefiltri, aga torud tunduvad mädavõitu ja oht need puruks keerata. Tartus Mekre äri teatas, et neil ei ole uusi toru ja vooliku komplekte. Pruugib neid siiski kuskil saadaval olla või oleks mõni muu lahendus?
Augud lapitud. Üleliigsed plastikud minema visatud ja kogu pagasi ruum Raptori nimelise pinnakattega töödeldud. Kõikidesse kere avasustesse kõvasti Movilit lastud ja koopad kahurimäärdega kaetud.
Taas uued pulgad küljes. Vahetatud kogu kütuse- ja piduritorustik. Samuti tagumised trumlid ja klotsid. Ootel esimesed kettad-klotsid. Ennem tuleb kusagilt uued kaitseplekid hankida.
Uus armatuur paigas. Pehmendust kõvasti paneelide liitekohtadesse pandud ja kinnitusi täiustatud. Sülle kukkumise ohtu halval teel sõites enam pole.
Lisatud natuke valgustust ja sigaretisüütaja asemele pandud USB laadija mis istub nagu valatult.
Tagumise otsa vedrustus sai uuenduse. Sachs amordid. Vedrud hetkel vene päritolu kuna lääne toodangut ei olnud mahti oodata. Samuti uued Evolexi tugilaagrid.
Sai alustatud salongi ehitamisega. Sisu välja loobitud ja nagu ikka tekkisid esialgsete väikeste roostetäppide lihvimise tulemusena põrandasse posu auke. Selgus ka, et küljekarbid koosnesid vaid kivikaitsmest ja värvist.
Edasi keevitus ja värvimine. Kogu juhtmemajandus hakkab jooksma keskkonsooli alt. Vaipa enam tagasi ei pane. Põrandale läheb rihvelplekk koos müramatiga.
Karbid vahetatud ja kõik augud lapitud.
Põrandale läks roostekrunt, epokrunt ja mitu kihti bedlinerit ning müramatti nii palju kui järgi oli. Kogu juhtmemajandus veetud mööda tunnelit. Vaip tuleb siiski tagasi (esialgu).
Ees ootab masina küljeli keeramine ja väljast põhja töötlemine.
Esisild koos ja stendis käidud. Vahetatud rooliotsad, sarniirid, kõik puksid (va. stabika), vedrud ja amordid ning tugilaagrid. Pidurikettad suuremad. Auto juhitvavus ja pidurdus on eeskujulikud.
Küll aga on probleeme elektri poolega. Ülevaatus saatis tagasi kõrge CO näiduga. Aeg ajalt süttib mootorituli. Samuti hõõgub armatuuris aku indikaator (samas genekas laeb nagu vaja).