2121, Silvert, 1986
Postitatud: 16 Mai 2016 19:41
Sai ostetud endale paar nädalavahetust tagasi Niva. Auto oli seisnud umbes 5-6 aastat. Peale mõningat nokitsemist bensupumba ja jagaja kontaktidega ärkas mootor ellu. Siis tuli veel siduri silindrid liikuma aidata ning oligi auto omal jalal liikumiseks valmis. Peale ära toomist käisin tegin kohe metsas ka tiiru, et saaks katsetada tehnika korrasolekut:
4ndat käiku viskab välja,
aeglusti töötab,
keskdiffri kang on kinni, ei hakanud väga palju vägistama ka, ükskord aega saab, siis vaatan mis viga võib olla,
klapikaane vahelt lekkis õli,
bensupump ja voolikud lekkisid.
Enne pesu:
Peale pesu:
Ja üks sõbrapilt ka igapäeva autoga:
Eesmärk on teha auto tänavalegaalseks hiljemalt jaanipäevaks. Kuna suvel tuleb minna aega teenima, siis ei tee praegult väga põhjalikult. Likvideerin rooste poolt tekitatud augud, kohati uus sisu, korrastan natuke elektri poolt ning pidurid korda.
Eelmine nädalavahetus tegelesin keevitustöödega, kõige hullem koht oli juhi jalge alune, seal oli eelmisest keevitusest õmblus koht ära väsinud ja auguks muutunud. Lõikasin rooste välja ja panin uue pleki asemele. Nüüd vaja järgmised istmed ette leida ning kinnitused teha.
Klapikaane tihendi vahetasin ära, vana lekkis õli,
Bensupumba tihendid vahetasin ära.
Mootor kergelt puterdab tühikäigul, arvatavasti vanades küünaldes asi, aga käivitub isegi vändast:
https://www.youtube.com/watch?v=sKd9LgcvtLg
4ndat käiku viskab välja,
aeglusti töötab,
keskdiffri kang on kinni, ei hakanud väga palju vägistama ka, ükskord aega saab, siis vaatan mis viga võib olla,
klapikaane vahelt lekkis õli,
bensupump ja voolikud lekkisid.
Enne pesu:
Peale pesu:
Ja üks sõbrapilt ka igapäeva autoga:
Eesmärk on teha auto tänavalegaalseks hiljemalt jaanipäevaks. Kuna suvel tuleb minna aega teenima, siis ei tee praegult väga põhjalikult. Likvideerin rooste poolt tekitatud augud, kohati uus sisu, korrastan natuke elektri poolt ning pidurid korda.
Eelmine nädalavahetus tegelesin keevitustöödega, kõige hullem koht oli juhi jalge alune, seal oli eelmisest keevitusest õmblus koht ära väsinud ja auguks muutunud. Lõikasin rooste välja ja panin uue pleki asemele. Nüüd vaja järgmised istmed ette leida ning kinnitused teha.
Klapikaane tihendi vahetasin ära, vana lekkis õli,
Bensupumba tihendid vahetasin ära.
Mootor kergelt puterdab tühikäigul, arvatavasti vanades küünaldes asi, aga käivitub isegi vändast:
https://www.youtube.com/watch?v=sKd9LgcvtLg