1. leht 1-st

vaz 2106 85.a

Postitatud: 03 Mai 2016 07:38
Postitas ubja47
Tere.
Auto on küll olnud juba oma 9 kuud minu käsutuses kuid alles nüüd on aega ja tahtmist ladaklubise ka oma pill üle panna :D . Selle aja jooksul mis ta mul olnud on on juba omajagu assju tehtud saanud ja tuleb veelgi. Tegu siis 85 aasta 2106-ga 1600 mootor ja üldiselt hästi säilinud :D ostetud sai ta ss 8 juuni 2015 rakverest.

Esimene pilt siis selline mis masinat teha sai Pilt

Postitatud: 03 Mai 2016 07:44
Postitas ubja47
Pilt

Postitatud: 03 Mai 2016 07:53
Postitas ubja47

Postitatud: 03 Mai 2016 07:54
Postitas ubja47
Algul sai ss siksi hoitud sellises kuuris mis on juba praeguseks valmis ja üks teine uunikum seal sees :D

Postitatud: 03 Mai 2016 08:02
Postitas ubja47
Esimese asjana sai tuttava käest soetada tagumised ja uued esimesed turvavööd rullikutega. Ees oli algul tavalised vööd. Sai vahetatud eest ka üks sarniir, pidurid õhutatud, uus rihm mootorile ja veepump ja mindud ülevaatusele.

Pilt
uploading images

Postitatud: 03 Mai 2016 08:06
Postitas ubja47

Postitatud: 03 Mai 2016 11:55
Postitas ubja47
üle vaatus sai ilusti läbitud ja nüüdseks ajaks on see juba aegunud. Siis sai suvel veel esi pidurid korralikult ette võetud. vahetatud esimesed piduri klotsid ja piduri suportid igatepidi ilusati puhtaks nühitud ja piduri kolvid ka puhataks tehud ja külge tagasi pandud :D Pilt
bmp

Pilt
фото хостинг



Pilt
фотохостинг бесплатно


Pidurid värgid korras sai vaadatud taga koobast, oli päris korralikult pindmist roostet. Sai kõik puhtaks nühitud ja mastiksiga üle tõmmatud. Järgmiseks sai siksiga väike tripp ära tehud :D peipsiäärde 288 km tuli. Üleüldse sai siksiga suvejooksul umbes 1000 km maha sõidetud. Peipsilt tagasi tulles sai märgatud et mootor ikkagi suitseb nata ja sai ette võetud klapisääre tihendite vahetus, millega suutsin vist ikkagi kerge käkki kokku keerata :D . Pilt
загрузить картинку в интернет

Ühesõnaga kogemuste puudumise tõttu ( olen alles 17 ) ei teadnud et peale nukvõlli mahavõtmist tuleb ka klapi vahed ära regullida, siis saigi ülejäänud suve niimoodi sõita ja alles suve lõpuks saime teada et nii vist ikkagi asi ei käi ja tuli ette võtta mootori remont. Järsku oligi sügis kätte jõudnud ja oli aeg mootorit lammutama hakata. Plaanid olid et kapremont: uued kolvirõngad, uued saaled, plokikaant kõvasti töödelda, kangem nukk jne jne :D

Administreeriv toiming

Postitatud: 03 Mai 2016 15:08
Postitas sansa
 ! Sõnum kasutajalt: sansa
Teema on liigutatud.