1. leht 5-st

Postitatud: 03 Okt 2004 14:04
Postitas moosmoosik
hehee mulle meeldib et sul on tulevikuplaanid paika pandud.aga kahjuks on see nii et tegemist siiski ladaga. see tähendab et iga plaanitud modifikatsiooni vahele pane 2-3 probleemi mis tekivad soovimatult ja enamasti siis kui neid kõige vähem oodata võib. aga julge pealehakkamine on pool võitu ja pane siis mõni pilt kah. muide tulevikuplaanidest alusta just selle vedrustuse parandamisega sest see on hulka olulisem kui uus audio või valuvelg.

Postitatud: 03 Okt 2004 14:05
Postitas kriisa
Vedrustus ja mootor ongi peamised ja värvimine. Kuhu seda audiot ja valuvelge ikka panna kui auto ise ront on, kõigepealt ikka auto korda ja kui aega ja raha ja tahtmist ikka veel on, võib ka modima hakata.

Postitatud: 03 Okt 2004 14:23
Postitas chp
Masin on aus, endal ka 79 aasta 011 olnud.
Tulevikuplaanid on jah üsna julged,kui nendest pool ära teed siis on juba päris hea, mina niikaugele ei jõudnud :P

Postitatud: 03 Okt 2004 14:29
Postitas kriisa
Plaanid võivad ju alati olla, siis on jama kui auto lõpuks valmis saab ja midagi enam teha pole, siis tuleb vist järgmine toorik hankida ja otsast alustada. Olen üsna kindel, et see auto kunagi valmis ei saa, ennem ostan vast mõne "kiire ja vihase" välismaise masina. Praegu vähemalt on tegevus ja ajaviide olemas.

Ja on kuhu raha paigutada nii, et seda enam kunagi tagasi ei saa :lol

Postitatud: 03 Okt 2004 14:46
Postitas GTA
lada jah ses suhtes tänamatu, et oma higi ja vaevaga tehtud töö on hindamatu - ehk teiste sõnadega, keegi ei ole nõus niipalju maksma, kui palju sa oled temale kulutanud:rolleyes kuid auto on aus, mul ka suht sarnased plaanid sinu omadega võrreldes, kuid mul on juba edu sees, värvimine ja enamus keretöödest tehtud:P

Postitatud: 03 Okt 2004 14:50
Postitas kriisa
Keretöid mul palju pole vaja teha, roostet on minimaalselt, auke endateada kuskil pole. Katus on suur probleem, enne minu kui auto minu omaks sai olid keegi loll katusel vist seisnud ja seal olid suured mõlgid sees, neid täiesti välja saada ei õnnestunud. Pahtel äkki ei jää sinna kinni, katus ju päris palju vibreerib Ladal, aga äkki siis kui sissepoole pigimatid panna jääb.

Postitatud: 03 Okt 2004 15:18
Postitas moosmoosik
vaatan et sul ka tehtud nii: küljeaknad toonitud ja taga on ainult kardin. endal tahan teha samamoodi aga ei oma ettekujutust milline välja võiks tulla. kuidas on efekt sinumeelest?

Postitatud: 03 Okt 2004 15:23
Postitas kriisa
Minu meelest on see efekt halb. Auto salongi tagaosa on vastikult valge ikkagi, mis mulle üldse ei meeldi. Taga on kardin vaid sellepärast, et ma ei suuda ise normaalselt tagaakent toonida, tal selline vastik kumerus sees ja ei tule hästi välja ja ma ei taha hakata sinna mingit pornotooni tegema kus õhk vahel. Kunagi lasen tagaakna mõnel toonimisega tegeleval firmal ära teha.

Postitatud: 03 Okt 2004 15:41
Postitas moosmoosik
ma ei kavatsegi tagaakent toonida. ja ise küljeaknaid ka ei tooni need lasen teha. ma tahan ikka et vähem sisse paistaks mitte et taga pime oleks. aga efektikohalt ma mõtlesin rohkem välisefekti.et siis ega väljast väga nõme ei jää kui taga ainult kardin.

Postitatud: 03 Okt 2004 15:55
Postitas kriisa
Mulle kah oluline just see, et vähem sisse paistaks, aga kui tagaosa pimedam, siis on auto kuidagi hubasem ja mõnusam. Kardinaga tagaaknast paistab minu arvates liiga palju sisse. Väljast ei tundu küll nõme olevat, siuke enamvähem on. Ilus toonitud tagaklass on muidugi palju kenam.

Postitatud: 04 Okt 2004 21:02
Postitas kriisa
Täna ostsin valged suunatuleklaasid ja panin need ka autole külge, hind oli naeruväärne, 10 krooni üks klaas, nagu toidupoes oleks :)
Auto näeb nüüd palju ilusam ja clean'im välja.

Järgmine suurem töö on siduriketta vahetus. Normaalse st rahuliku sõidu juures veel sidur ei libise aga kui suuri pöördeid 3000+ anda mootorile, siis hakkab libisema.

Postitatud: 05 Okt 2004 20:19
Postitas kriisa
Täna tegin siis jälle üle pika aja väljamineku auto heaks.
Ostsin uued esiistmed. Need siis 5. seeria BMW omad, peaks olema samad mis Bergi autoski, ainult käetoed on mõlemal seljatoe küljes. Ismed on kulunud ja räbalad, aga kui katted peale panna, siis on päris head, praegu igast huvitavaid ja normaalseid katteid saada. Kahe istme hinnaks oli 300 EEK. Mehaanika töötab neil ideaalselt.
Paigaladanud veel ei ole, seda teen arvatavasti paari nädala jooksul, enne paigadama ei hakka kui katted ka olemas.

Kui valmis, siis pildid ka.

Postitatud: 08 Okt 2004 19:53
Postitas Kristo
See armatuur on 5+! :)
Ja väljast on kah täitsa aus kopikas.

Postitatud: 08 Okt 2004 20:23
Postitas revolutsionäär
istmete poolest soovitan need korralikud kas nahatada kunstnahaga või muu korraliku riidega. neid nn. hobby hally istmekatteid ei soovita sest need jätavad ikka väga nõrga mulje.
aga plaanid on sul jah ilusad ja eks ajapikku näis mis saama hakkab.

edu

Postitatud: 08 Okt 2004 22:38
Postitas kriisa
Suitsumees jah pole, kaotasin tuhatoosi siis üldse ära.
Istmetest veel nii palju, et nahatamine ja uue riidega katmine oleksid päris kulukad ja katteid on saada igasuguseid, ka neid mis pole nn Hobby Hall tüüpi. Taas mainiks Bergi autot, milles olid väga tuusad katted sees suvise cambi ajal, samasuguseid ja sarnaseid on saadaval endiselt.
Plaanid enda meelest ka ilusad ja ma pole sugugi kindel, et need kõik täituvad. Vahepeal kasutan ka kurjemaid autosid kui Lada ja siis uuesti Lada rooli istudes on masendav tunne ja kadunud igasugune soov seda autot tuunida, aga aja möödudes ja siis kui hakkan mõtlema hindadele ja oma sissetulekule(abiturient ei saa ju iga päev tööl käia), tuleb tuuningusoov tagasi :)
Kas tuunin Ladat või sõidan mingi isikupäratu lääne masinaga, valikud sellised, sest viimaste tuunimine päris kallis on ja ise koduselt palju teha ei saa. Kui Ladasse natuke investeerida saab ka päris hea auto, esialgu valin vist selle tee.

Armatuuriga ise üldse rahul pole. Töö kvaliteeti võiks hinnata viie palli skaalal hindega kolm. Tegin seda kodus ja töö hinnaks oli 35 krooni, selle hulka kuulus moment liim ja vaiba nuga :) riie millega armatuuri katsin oli olemas. Oleks kvaliteet 5+ siis oleksin äkki rahul sellega, praegu plaanin aga armatuuri välja vahetada tavalise "puhta ja korraliku" armatuuri vastu. Riidega kastin üldse selle pärast, et armatuuril olid mõrad sees ja ta üldse kole nägi välja, vana ja retsitud.

Postitatud: 22 Nov 2004 19:42
Postitas Marcuz
Nägin su autot laupäeva õhtul Otepää rallil. Ma olin see, kes poe ees akna taga piiderdas :D

Postitatud: 27 Nov 2004 12:16
Postitas kriisa
Keegi seal akna taga piiderdas jah :) , mõtlesin tükk aega kesse võis olla, siis mõtlesin ise kah, et äkki keegi ladaklubiline oli, varem ka selliseid juhuseid olnud, suverulli ürituse ajal tuli üks vend juttu ajama isegi, oli suht joobes aga olevat ka Ladaklubist oli kah aga nimi pole enam meeles, oma Lada müüs ta igastahes maha. Kui ma õietli mälean, siis läksid sa Paap Kõlari autosse, kuidas sa temaga seotud oled, kas olete tuttavad või sugulased vms?

Postitatud: 23 Jaan 2005 13:53
Postitas Mikk
JA olen ise oma silmaga näinud seisis teine nrg ühika ees, käis kellelgi rooli vahetamas sport rooli vastu. armatuur oli päris huvitav ja püüdis pilku. edu värvimisel.

Postitatud: 23 Jaan 2005 19:00
Postitas kriisa
Kle oli jah nii :) see juba sügisel oli tükk aega tagasi, mu kunagine klassivend ostsis mu vana sportrooli ära kui uue olin saanud endale. Käisin siis talle seda toomas ja keerasime peale ka. Tegin siis ka tema autoga katsesõitu, et kas sai rool otse ja suunad välja lülituvad, katsesõidu käigus sai ühika komandat märjaks pritsitud kui porilombist läbi lendasin :D
Käisin ise ka kunagi NRG koolis, rooli ostis mu kunagine klassivend, siin foorumis ta kasutajanimi Funman ja autoks 06 mis näeb välja nagu oleks eile tehasest tulnud :o
mikk17 kas käid NRG's?


Täna mässassin päev otsa garaazis, pingutasin nukkvõlli keti ja geneka rihma, klapikambrikaane lekkiv tihend sai silikoniga hermeetiliseks tehtud, loodan et pidama jääb, kasutasin mingit valget universaalset silikoni, peal oli küll kirjas, et sobib hüdraulikaseadmetele, et siis peaks õlikindel olema ja temperatuuri kannatab kuni 180 kraadi.
Kõige lõpuks paigaldasin BMW E34 esiistmed, neil isegi käetoed, nüüd lux masin on. Peagi pildid ka panen nendest.

Postitatud: 25 Jaan 2005 20:00
Postitas Kristo
Need istmed tunduvad küll väga mugavad olevat!
Sportrool on ka huvitav :cool:, kust see pärineb ja mis hinnaga said?

Edu edaspidiseks,