Auto ajaloost ei oska midagi rääkida. Seisis hekiall, ilmselt eelnevalt garaazipill olnud, eelmine omanik oli väga vana mees. Kere ilus, esitiiva alumises nurgas lükkab sõrme läbi aga mujalt mitte, üllatavalt kõva. Tõstukiga tõsta karpidest, pole probleemi. Orig tööriista karbike ja rattapump kaasas koos ümbrisega pluss igast muud vajalikku nänni.
Kuna oli seisnud lahtiste ustega, siis kõrvalistujapool oli veelomp (mida vaadates sain aru et väga mäda eisaa olla, muidu vesi seal ei oleks ju), lagi hallitas mehiselt, ning juba tekkis samblakiht peale.
Mõned pildid.








Salongi viskasin välja ja soojas garaazis kuivatatud ära põhi ja puhastasin lahtisest sodist ära selle, keemiaga töödeldud ning saab hakata kokkupanema mingipäev seda.
Mootor töötab ilusasti süütesüsteemi tuunitud gaz 66 juppidega ikkagi. Lisaks tahokas.
Plaanideks, hooldused ärateha, poleer, värviparandused ning liikuma.
Kui kellegil kõrvalistujapoolseid uksepolstreid pakkuda võib teada anda.