Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
hunter kirjutas:Minu nival all Insa Turbo Saharad 205/70/15 volga velgedel. Kuskile vastu ei käi ja kere ka lõikumata(väljaarvatud katus ). Originaaliga võrrelda ei anna. Edu
Mh, siis küll. Ise olen ainult 16-tolliseid vaadanud. Peaks endalgi kusagil vist Volga velgi vedelema. Ise küll mäletan (isal oli kunagi 2402), et Volgal oli 14-tolline velg, kuid ju siis veab mälu alt.
Ma saan aru, et Nival on kaks nn originaalrehvi: vanematel olen all näinud sellist traktorimustriga asjandust, enda aparaadil on veidikene tsiviliseerituma välimusega "Niva 4x4 M+S".
Vaatasin pilti ka - aparaat näeb ikka väga bueno välja. Volga veljed sobivad ka igati alla.
Kuigi väljas soe suvi, mõtlesin siiski veidikene tubane olla ja paar rida üle pika aja foorumisse postitada. Seda enam, et täna käisin juba mitmendat korda Apsiko OÜ-s Nivale varuosasid soetamas. Nimelt lõpetasid töötamise pidurituled, peale mõningast pusimist leidsin ka süüdlase, milleks seekord oli pedaali juures asuv lüliti. Kuna ka ohutulede lüliti töötas kaootiliselt, sai mõlemad uued hangitud. Jah, Lada varuosade ostmine on üks vahva tegevus - saab külastada nostalgilise hõnguga poekest ning jublakaid antakse pea aitähhi eest. Seekord tuli välja käia 9 eurot 20 senti, millest viis eurot moodustas piduritulede lüliti.
Eelnevalt oli otsad andnud kapotitross, mille vahetamiseks kulus 3 eurot (trossi maksumus) ja mõned j.... m.....d.
Eelmisel nädalal sain kätte ka pulbervärvitud 15-tollised veljed, millele peaqi Fulda maastikurehvid peale lähevad. Siis teen kindlasti fotosessiooni, mida ka siinolijatega jagan.
Kaua tehtud kaunikene - sain täna Nivale lõpuks uued veljed ja rehvid alla. 15-tolline velg kõrgema maastikuprofiiliga annab autole juurde nii välimust, kõrgust kui (ilmselt) ka läbivust.
Kartsin, et võrreldes 16-tolliste originaalidega on suurema mustriga rehv asfaldil oluliselt mürarikkam, kuid esmaproovimisel midagi kõrva küll väga ei kriipinud - maasturid (ja Niva kohe kindlasti) teevad maanteekiirusel niikuinii sõiduautoga võrreldes kõvemat häält.
Riputasin Flickerisse ka paar pilti masinast. Võib-olla on asi omaniku silmas, kuid minu arvates näeb antud isend päris hea välja
Viimati muutis Simmos, 05 Juun 2017 12:17, muudetud 1 kord kokku.
Simmos kirjutas:Update: Ventilaatorid hakkavad siiski automaatselt tööle, kuid seier on siis hinnanguliselt juba nii 110-115 kraadi peal. Kas nii peabki olema? Maanteel üle 92-93 ei tõuse.
Lihtsalt täpsustuseks - panin autole OBD kaudu arvuti taha ja selgus, et ventilaatorid hakkavad tööle 95 kraadi juures. Tõsiasi, et näidik hinnanguliselt nii 110 kraadi peal on, ei puutu asjasse... Ilmselt nii ongi, et Boschi aju toimetab märksa täpsemalt kui 2108 armatuurist tuttav temperatuurinäidik.