Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tere mõtlesin ,et näitan teile ka enda masinat mis peaks suht haruldane juba olema.Autoks siis 21043-33,sündis 1995 aastal ja südameks oli tal 1.5moto mis sai asedndatud väheke võimsama 1.5 moto vastu.Kere on suhteliselt tugev kuna eelmine omanik on seal kõvasti keevitanud.Lisan ka mõne pildikese.
mootoriga tehtud nii palju,et surveastet tõstetud sõidab ainult 98-ga,plokikaanel sisse ja valalaset suurendatud,kergem hooratas,08 karpa,reg nukaratas ja spot nukk,kepsud kolvid tasakaalustatud.väljalase 50mm.veermik hetkel puutumatta.kuna oli plaan su klassi sõitma hakkata siis pidi ka kogu veermik saama korraliku uuendus kuuri,aga kuna sellest kerest hakkas kahju ja ei raatsi teda lõhkuda siis ilmselt tuleb ikka teine kere vaadata millele see moto peale panna ja proovida su klassi sõita.
Kuna autole plaanis panna laiendite ring, mis originaal veljega kuidagi ei sobi siis sai meistertatud uued veljed.Velgedeks siis 14"vw.Velgedel lõikasin keskmise osa välja ja keerasin teist pidi ehk muutsin velje ET. Ratas tuli 5 cm välja poole.Veljed käisid tasakaalu pingist läbi ja endalegi üllatuseks on veljed ilusti sirged ja ei vaja eriti tasakaalustamist.
Täitsa võimalik,liiklen olude sunnil sellega igapäevaselt Tarus.Kuna tööautol sulasid kaks kolbi sisse ära:o
Häälte kohta ei oska muud öelda,et kui sa igapäev sellega 60km maanteed ja linnas ka natuke peale km läbid siis ei ole need hääled enam nii head.Sumbuti on hetkel ajutine lahendus seal all,kiiruga tehtud,aga varsti tuleb korralik väljalase.