Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Nagu mainiti, siis ainult katus ja esiklaas on originaal tähendab, et muud jupid on juba kapitalistide toodetud.
AGA ... mul plaan venelaste tehtud vedrustus alla panna
Lihtsalt mootori teemale kaasa, miks mitte r6? Kasvöi bemmi valikust, liigutaks seda ladat üsna nobesti. Okei kaalujaotus ei ole just see.. Veidike tulemüüri näppida ja justkui oleksgi vahel, k.kast ka bmw oma ja olemas. Vaadates seda kollast mosset mis radadel kihutab, kohe ka e36 esisild nt, vöi sealt aretada midagi, vöimalusi on palju, kuid see mootori valiku " avanemine " vötab ennastki mötlema, kuid siiski r6-le.
BMW R6 mootor on suur ja raske ning eeldaks automaatselt E11 klassi, kus vastas M3-ed
R4 mootorist on sinna juba kyll ja kyll.
Põhimõtteliselt saab stock M42B18 mootorist 150-160hp sellise "safe" seadega. Kui panna kangemad nukad+vähe regullida, siis 180-200hp. Sellest on 1000kg kaaluvale Ladale küll ja veel. Pigem vaja leida õige vedrustuse set-up, et see jõud kõik ilusti maha saada.
Eks ennegi sai otsida just seda mootorit, kuid ei olnud kohe saada. Kuid tekkis võimalus ja sai sellest kinni haaratud.
Nüüd suured otsused laiaslaastus tehtud ja tuleb neid teostama hakata
Kere saabus liivapritsist, kus lasti ka väike krunt peale. Nüüd saab hakata lõikuma/puurima ja tugevdama/keevitama. Esimese asjana siis koopad ja k.kasti tunnel + kõik ebavajalikud nurgad/kronsad maha.
24093721_1724984647525262_601806045_o.jpg (96.13 KiB) Vaadatud 16200 korda
23949583_1724984600858600_393742020_o.jpg (74.43 KiB) Vaadatud 16200 korda
23949437_1724984557525271_653594414_o.jpg (82.62 KiB) Vaadatud 16200 korda
Vaatasin puuri ja selline küsimus tekkis, et kas keegi EALst on selle heaks ka kiitnud, kõiki detaile piltidelt küll hästi pole näha aga mul tekkisid mõned kahtlused.
Edu!
Rait.
Aga mis kõhklused siis Kõike annab parandada ja teha. Ma ootan huviga ettepanekuid, selleks saabki seda teemat siin elus hoitud. Muidu nokitseks vaikselt garaazis oma peaga.
turvapuurid kirjutas:Vaatasin puuri ja selline küsimus tekkis, et kas keegi EALst on selle heaks ka kiitnud, kõiki detaile piltidelt küll hästi pole näha aga mul tekkisid mõned kahtlused.
Edu!
Rait.
EAL ei ole seda veel näinud, kuid puuril on LAF sertifikaat. Aga mis kahtlusted?
Tere!
Ei oska öelda palju see LAF sert. maksab aga mõned asjad, näit. peaks sellest aastast olema puuri pea- ja külgkaarete toetuses kerele lapp ja poldid http://album.ee/node/29762757/50343605 http://album.ee/node/29762759/50343605
Ukseristide lahendus kahe toruga oli ka veel mõni aasta tagasi kahtluse all, mis tänasel päeval ei oska isegi öelda.
Tagatugede toetus rattakoopale pole ka parim lahendus,ei lisa kerele just eriti jäikust kuigi jah peakaare keskelt on toed vedrukanduritele, pole hästi näha piltidelt.
Olen lahendanud selle lihtsamalt ja toekamalt nii http://album.ee/node/29029381/50343605
Üks asi veel see, et breketeid risti toru tavaliselt kinni ei keevitata aga selles prob. pole.
Jõudu ja edu!
Rait.
Tänud tähelepanekute eest.
Minu teada E-Rühmas võib olla puur kerega seotud ainult keevisliitega ja poltliide on soovituslik.
15.04.2016a EALi tehnikakollegiumi otsus:
Lisaks seni praktiseeritud keevitusele on FIA egiidi all toimuvatel võistlustel aina enam vaadeldud, et oleks ka poltühendus. Eestis ja Eesti MV võib olla ainult ka keevitus, poltliide on vabatahtlik. Istmete kinnitustorude puhul, on Eestis ja Eesti MV puhul lubatud ka ainult keevitatud versioon.
Kuna puurile antud LAF sert, siis ei tohiks ka Lätis probleeme tulla. Leedu kohta ei oska öelda, kuid ega sinna väga sõitma ei kipu ka.
Juhin tähele panu sellele, et sul puur toetub taga koopale! Siis kuskilt on meelde jäänud selline asi, et tänu sellele tagumist koobast eespoolt lõigata ei tohi!
Just jäi silma see ,et oled siin usinalt märkinud!!
IMG_0164.jpg (172.71 KiB) Vaadatud 15238 korda
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Tänud selle eest! Seal ei tohi kõike lõigata jah. Koopale peab jääma see nn "U"-kuju sisse, mis annab koopale tugevuse. See jääb on alles. Eks paneb sinna materjali tagasi, kui antud lahendus ei meeldi EAL-i meestele.
Puuri teemal kaasa jaurates, siis see LAF sertifikaat ei maksa mitte kusagil mitte midagi. Aluseks on alati FIA Appendix J (art253. p8). Kõige selle taustal on alati lihtsam võtta kõne Karmole ja/või saata talle näiteks pildid tehtud tööst.