2103 turbo, carl, 1976 drifter

2103 turbo, carl, 1976 drifter

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Suletud
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Nu seda jah aga õõtsal ja kerel on ikka 15 cm vahe sees kui puhver ära võtta.
carl-steven berg
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Muidugi kurvis Sul kere ju niipalju ei kaldu, et õõts vastu püstakut läheks ? :D
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

eks kehtib ikka vanasõna, et enne ei usu, kui häda käes ;)
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Kui häda käes siis modib midagi ümber
carl-steven berg
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Muud häda ei ole, ainult ratas läheb vastu lansekat, kui just meeletult väikse ofsett'iga velge ei pane. Või coilover'eid nagu on uzzac'i autol. Ratas saab kõrgemale tõusta umbes 3 cm. Oleks teadnud poleks ära lõiganud, sest pidin uued asemele ehitama. :sein
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Aga ega ma midagi hirmsat "suurt "ei osta,mõtlen valuvelge

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]
carl-steven berg
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

küsimus ei ole velje suuruses vaid rehvi välisläbimõõdus

[Muudetud: 8-4-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

mul läks isegi 13" slikiga (teadmiseks siis slik on vägagi madala profiiliga) vastu kui puhvrit ei olnud. Proovisin mitmeid velgi ka 195/50/ 15" veljed ET 45 ja 38 Proovisin ka flantsidega välapoole tuua aga ega suurt kasu ei olnud:D
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Sa tegeled absoluutselt valede asjadega! Ma ei ole küll eriti teadja driftimise valdkonnas aga.. Kui tahtmine nii suur on siis ära tegele pornoga vaid alustuseks soovitan tee see õnnetu kere puhtaks, tugevda ära esisillatala, too alumine õõtshoob 25mm ettepoole, seejärel keevita üle alumised õõtsad ja tee käändtelje otsad lühemaks ( seda soovitan tellida ? ise ära seda tee!), siis pane topelt stabikavarras, kõvem esivedru ? sealt lõika maha aga mitte niipalju kui sul praegu! Need on esmased asjad mis tuleb üldse ladaga teha et autoga oleks võimalik sõita pikalt külglibisemises. Siis võta ette tagasild, varraste pikkus peab olema reguleeritav, et vajadusel saaksid mängida kokkujooksudega, ilmselge et driftimise puhul on see üsna oluline!
Ilmselge kui sa sellele kerele ?puuri? ei lisa ja sellega kunagi ka asfaldi peale jõuad siis pool sõidumõnu läheb kaduma, kuna kere lihtsalt sujuvalt kaasa ujub!
Tee kere valmis, pane 1600 lada mootor vahele ja mine õpi sõitma, samal ajal ehita endale juba võimas mootor!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

võta ette tagasild, varraste pikkus peab olema reguleeritav, et vajadusel saaksid mängida kokkujooksudega, ilmselge et driftimise puhul on see üsna oluline!


Tahaks näha mis moodi sa kokkujooksu tagasillal reguleerid. Driftimisel on oluliselt olulisem silla lukk.
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Mine piilu mõne kõvema tehtud silla alla!
ja kui pole kuhugi piiluda siis loe:
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... cecar.html
:)

[Muudetud: 9-4-2009 Photographer]
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

eino tere tere...muudame jäigal tagasillal kokkujooksu ja peedist teeme pesumasinale trumleid :)...õppin mehed rootsi riistad :D....antud lingil tegu panhard rodi modiga mille abil saab muuta silla asendit auto tsentrist kas vasakule või paremale :)....kui pikivardad teha regullitavateks siis saab muuta pikikallet aga jäigal sillal pole võimalik mitte mingit moodi muuta ratta kaldenurka...tõmbad silla vibusse ja siis loperguste pooltelgedega lased ringi :) humoristid :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Camber_angle
http://en.wikipedia.org/wiki/Toe_(automotive) (copy pastega saab õige lingi)
http://en.wikipedia.org/wiki/Caster_angle

[Muudetud: 9-4-2009 uzzac]

[Muudetud: 9-4-2009 uzzac]
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Kallet sa muuta ei saa nõus, aga stendis saad silla paika küll kui kõik lootusetult kõver ei ole!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Driftimisel ikka kõige vajalikumad asjad sillalukk nagu zajetz ütles ,vedrud jäigad, head amordid ja ka kere peab jäik olema aga antud juhul nende asjadega ma juba tegelen ju.
carl-steven berg
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Sai alustatud teise poolega ja nüüd kui raha saan siis poodi amortide ja vedrude järgi ja siis sooja ilma ootama:D,et saaks keretööd valmis
carl-steven berg
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

lada vedrudega pole sul katsetada mõtet seda drifti projekti, amort vali korralik - kyb ei jõua kuigi kaua volga vedruga sammu pidada
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Kuidagi kaootiline on see projekt.
e
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

Postitus Postitas Ervn »

Mulle tundub lihtsalt, et see projekt on ülepõlve tegemine, tee algul kere korda, tugevamaks, nagu ennist siin mainiti. Aga soovin edu.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Loodame siis, et nii ei lähe, nagu eelmises teemas - 100 lk illi ja ei mingit tulemust. :rolleyes
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Täna sai saadetu kere keevitusse ja seal lasin veel teha topelt amordi kohad taha.:)
carl-steven berg
Suletud