Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!
Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kui palju tüli ei tee,äki võiks paluda pilti tagasilla rihmadega kere lähemale toomisest.Huvi pakub kerepoolne kinnitus/aas ning milliseid rihamsi kasutatakse ning pingutus süsteem.kust jooksevad rihmad silla juures.ilmselt vedrutaldriku ja diffri vahelt-silla alt.Ühesõnaga on väike huvi selle vastu ja ehk valgustad.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Kuiva ja poolkuiva trenni on koguaeg tehtud (näeb välja nii, et kui sõidad autoga kuskil maanteel, siis mõttes kirjutad koguaeg legendi). Täna sai lihtsalt autost ja lugejast aimu ja võidu me seekord ei sõitnud - tegime oma asja, kuid tulemuste järgi tuleb taas klassikuid tsiteerida - pole paha, ette jäi ainult E11 klassi (kubatuur üle 2.0L) E30 bemm (A ja N rühma 2WD esiveduseid me ei loe otsesteks konkurentideks, need hoopis teine maailm)
Lõuna-Eestiks on vaja kuhjaga õnne et 3 päeva auto vastu peaks, enda pärast ma ei põe.
Tagasilla rihmadekohta on palju erinevaid lahendusi, meie tegime nii:
lühikeste paralleelide juurde kõrvad, polt läbi koos puksiga, ülesse 10mm balvankale keermed ja paine "U"-ks need läbi põhja mutritega ja suurte seibidega. Rihmadeks sai valitud "igavene" vene transportröör (topelt õmblused jms)
sellele augud sisse ja seibid+poldid+mutrid (8mm)
Pingutuse valib igaüks ise, meil sai ta töökäigus 35mm ehk siis amort ja vedru on paraja pinge all ning löögi võtab endale rihm (hüpetel) ning puksid vedru kannudes siis kui hüppelt maandud - taga osa sai allapoole, ehk siis ka raskusjaotus paranes ning nüüd saab tungiga terve külje õhku (tagaratas ei veni järgi)
pilte peale rallit hetkel suht kiire
Siin valik pilte tänasest üritusest:
vevevee.nulliring.net
esialgsed tulemused kah: http://www.rally.ee/documents/rs20100710_voru_res.pdf
[Muudetud: 10.7.2010 VäikeMägilane]
Lõuna-Eestiks on vaja kuhjaga õnne et 3 päeva auto vastu peaks, enda pärast ma ei põe.
Tagasilla rihmadekohta on palju erinevaid lahendusi, meie tegime nii:
lühikeste paralleelide juurde kõrvad, polt läbi koos puksiga, ülesse 10mm balvankale keermed ja paine "U"-ks need läbi põhja mutritega ja suurte seibidega. Rihmadeks sai valitud "igavene" vene transportröör (topelt õmblused jms)
sellele augud sisse ja seibid+poldid+mutrid (8mm)
Pingutuse valib igaüks ise, meil sai ta töökäigus 35mm ehk siis amort ja vedru on paraja pinge all ning löögi võtab endale rihm (hüpetel) ning puksid vedru kannudes siis kui hüppelt maandud - taga osa sai allapoole, ehk siis ka raskusjaotus paranes ning nüüd saab tungiga terve külje õhku (tagaratas ei veni järgi)
pilte peale rallit hetkel suht kiire
Siin valik pilte tänasest üritusest:
vevevee.nulliring.net
esialgsed tulemused kah: http://www.rally.ee/documents/rs20100710_voru_res.pdf
[Muudetud: 10.7.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
kah õige...õnne soovid vastuvõetud:)Algselt postitas: Mikk
No ma hakkan siis juba õnne soovima, kui seda kuhjaga vaja on. Kõige suurem konkurent peab inimesele olema ikka tema ise, mitte teised... vähemalt minu arust. Sest siis jääb alati kuhugi suunas püüelda ja ei saa rääkida ebavõrdsusest.
Aga edu!
Festina lente!
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Kahju, et nii läks... Kohe tõsiselt kahju. Kas teie ise jäite ikka terveks?
Mina ja sm. Kapa ootasime seda autot raja ääres samamoodi nagu väikesed lapsed ootavad jõule. Ootasime isegi veel teisel päeval pikisilmi, kurvast uudisest kuulsime alles raadiost õhtupoolikul, kui liikusime seitsmendalt katselt ära. Hetkeks nägime teid ka hooldusalas, kuid sellel hetkel oli auto juba treileri peal ja te olite lahkumas. Pärast seda pakkisime ka oma asjad kokku ning lahkusime, pead norus.
Tervitusi siis hetkel Tartu-Tallinn maantee 95. kilomeetrilt!
Lisan tuju tõstmiseks paar pilti esimesest päevast:


[Muudetud: 17-7-2010 hyper7]
[Muudetud: 17-7-2010 hyper7]
Mina ja sm. Kapa ootasime seda autot raja ääres samamoodi nagu väikesed lapsed ootavad jõule. Ootasime isegi veel teisel päeval pikisilmi, kurvast uudisest kuulsime alles raadiost õhtupoolikul, kui liikusime seitsmendalt katselt ära. Hetkeks nägime teid ka hooldusalas, kuid sellel hetkel oli auto juba treileri peal ja te olite lahkumas. Pärast seda pakkisime ka oma asjad kokku ning lahkusime, pead norus.
Tervitusi siis hetkel Tartu-Tallinn maantee 95. kilomeetrilt!
Lisan tuju tõstmiseks paar pilti esimesest päevast:


[Muudetud: 17-7-2010 hyper7]
[Muudetud: 17-7-2010 hyper7]
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Rally.ee-s ka väike artikel salakavalte kurvide kohta
http://rally.ee/?a=a009&b=8214
http://rally.ee/?a=a009&b=8214
Siin on poiste väljasõit näha.
http://www.youtube.com/watch?v=GAmoyi1ueZs
http://www.youtube.com/watch?v=GAmoyi1ueZs
No sorri, see kraav nüüd küll sellepärast sinna kaevatud ei ole. Talunikku selles küll pole mõtet süüdistada. "Sõpruse auk" ka meelega tehtud? Saaremaal Undva katsel ka meelega munakivi aiad laotud? jne. Meelega kindlasti, aga kindlasti mitte sellepärast, et rallimeestel elu raskemaks teha.Algselt postitas: tuhajuhe
Seda filmi vaadata ja Kahari juttu kokku panna ,siis see kraav seal on taluniku tehtud.Et oleks ekstreem vaadata ja rohkem rahvast.Nüüd juba arvan ise ,et peaks minema ja selle kõri koomamale vajutama talunikul![]()
Ei taha oma jutuga Kaharit ja teisi rallimehi maha teha, lihtsalt talumeest on mõtetu süüdistada sellise asja pärast. See kraav oli seal kindlasti juba legendi kirjutamise ajal nii, et tingimused olid kõigil võrdsed..
Ilmselgelt oli kiirus selle kurvi läbimiseks liiga suur.
Kahju muidugi, et asi nii lõppes. Põhiline on see, et "püssi põõsa ei viskaks"! Ja nagu Mikk ütles, et tähtis on see, et meestel tervis korras.
Lower your standards and you'll never be disappointed!